Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/FZ –Lipotech-4/2021 DOSTAWA MATERIAŁÓW I ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ PRZEMYSŁOWYCH - 2

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 24-08-2021 13:22:00
Składania : 10-09-2021 09:00:00
Otwarcia : 10-09-2021 10:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do analiz z testów klinicznych oraz do przechowywania próbek biologicznych oraz materiałów i odczynników do badań na zwierzętach do Ośrodka Badawczo Rozwojowego, zwanych dalej materiałami.


Opis i ilości przedmiotu zamówienia określają formularze asortymentowo – cenowe stanowiące załącznik nr 1.1 - 1.16 do formularza ofertowego


Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia określonego w pakietach nr 1 – 16,


Termin ważności oferowanych materiałów nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczonych od daty dostawy.   

Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją (ulotką) zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem.



w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ - LIPOTECH - 4.pdf pdf 4516.02 2021-08-24 13:22:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.docx docx 33.73 2021-08-24 13:22:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1-1.16 - formularze sortymentowe - cenowe.xlsx xlsx 64.16 2021-08-24 13:22:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.doc doc 52 2021-08-24 13:22:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie o wyrobach medycznych.doc doc 48 2021-08-24 13:22:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu (24-08-2021).pdf pdf 208.15 2021-08-24 13:22:00 Postępowanie
Informacja nr 1 dla Wykonawców.pdf pdf 441.75 2021-09-06 11:51:38 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 dla Wykonawców.docx docx 296.05 2021-09-06 11:51:38 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 372.58 2021-09-10 11:32:11 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 51 2021-09-10 11:32:11 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania strona.pdf pdf 1949.53 2021-10-04 13:55:41 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania strona.doc doc 446.5 2021-10-04 13:55:41 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania korekta -Zadanie nr 10(7).pdf pdf 211.84 2021-10-07 09:31:43 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania korekta -Zadanie nr 10(7).doc doc 309.5 2021-10-07 09:31:43 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania strona — Zadanie nr 10(7).doc doc 321.5 2021-10-07 09:36:23 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania strona — Zadanie nr 10(7).pdf pdf 432.64 2021-10-07 09:36:23 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania unieważnienie - Zadanie nr 1(1A).pdf pdf 219.38 2021-10-08 14:12:05 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania unieważnienie - Zadanie nr 1(1A).doc doc 310 2021-10-08 14:12:05 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-08 14:12 Jacek Banaszak Wyniki postępowania unieważnienie - Zadanie nr 1(1A)

Wyniki postępowania [...].pdf

Wyniki postępowania [...].doc

2021-10-07 09:36 Jacek Banaszak Wyniki postępowania strona — Zadanie nr 10(7)

Wyniki postępowania [...].doc

Wyniki postępowania [...].pdf

2021-10-07 09:31 Jacek Banaszak Wyniki postępowania korekta -Zadanie nr 10(7)

Wyniki postępowania [...].pdf

Wyniki postępowania [...].doc

2021-10-04 13:55 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania [...].pdf

Wyniki postępowania [...].doc

2021-09-10 11:32 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

Zbiorcze zestawienie [...].doc

2021-09-10 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosowanie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: „DOSTAWA MATERIAŁÓW I ODCZYNNIKÓW DO BADAŃ PRZEMYSŁOWYCH - 2”, przeznaczył kwotę 414 745,67 zł brutto w rozbiciu na 16 zadań
Pakiet nr. Oznaczenie Tytuł pakietu Koszt zbiorczy brutto
1 1A Jednorazowe materiały zużywalne i sterylne 13 689,90 zł
2 1B Jednorazowe materiały zużywalne i sterylne 7 282,82 zł
3 2 Elementy i podzespoły wymienne z urządzeń 35 554,38 zł
4 3 Materiały plastikowe 2 346,84 zł
5 4 Materiały szklane 16 650,93 zł
6 5A Zestawy przystosowujące dostępne urządzenia do pomiarów niestandardowych w tym komór pomiarowych 68 880,00 zł
7 5B Zestawy przystosowujące dostępne urządzenia do pomiarów niestandardowych w tym komór pomiarowych 43 050,00 zł
8 6A Elementy termostatujące 18 400,80 zł
9 6B Elementy termostatujące 6 642,00 zł
10 7 Elementy zużywalne w pracach laboratoryjnych 79 445,70 zł
11 8A Zestawy do oznaczeń profili metabolomicznych 25 211,70 zł
12 8B Zestawy do oznaczeń profili metabolomicznych 34 737,60 zł
13 10 Rozpuszczalniki organiczne 13 960,50 zł
14 11 Kolumny chromatograficzne 25 584,00 zł
15 12 Materiały zużywalne HPLC 15 682,50 zł
16 13 Kolumny ultrafiltracyjne 7 626,00 zł
2021-09-06 11:51 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja nr 1 dla [...].pdf

Informacja nr 1 dla [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 923