Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2021/BZP 00152512/01 WYPOSAŻENIE PRACOWNI – DOSTAWA SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA DO NAUKI ZAWODU W ZESPOLE SZKÓŁ RZEMIOSŁ ARTYSTYCZNYCH W JELENIEJ GÓRZE - RZ.271.30.2021

Wydział Zamówień Publicznych
Miasto Jelenia Góra Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 18-08-2021 12:05:00
Składania : 30-08-2021 10:00:00
Otwarcia : 30-08-2021 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu_2021.08.18.pdf pdf 131.07 2021-08-18 12:05:00 Postępowanie
Tom I SWZ_Instrukcja dla Wykonawców.doc doc 772 2021-08-18 12:05:00 Postępowanie
Tom I SWZ_Instrukcja dla Wykonawców.pdf pdf 359.63 2021-08-18 12:05:00 Postępowanie
Tom II SIWZ - Projekt Umowy.pdf pdf 194.87 2021-08-18 12:05:00 Postępowanie
TOM III SIWZ_Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 211.29 2021-08-18 12:05:00 Postępowanie
Informacja o złożonych ofertach_2021.08.30.pdf pdf 624.89 2021-08-30 12:59:50 Publiczna wiadomość
cz.2, 4_Informacja o unieważnieniu_2021.09.07.pdf pdf 716.33 2021-09-07 13:44:21 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty_Platforma 14.09.2021r.pdf pdf 182.1 2021-09-14 13:32:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-14 13:32 Wydział Zamówień Publicznych Szanowni Państwo,
Zamawiający informuje, że na stronie prowadzonego postępowania została zamieszczona informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej z dnia 14.09.2021

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-09-07 13:44 Wydział Zamówień Publicznych Szanowni Państwo,
informuję, że na stronie prowadzonego postępowania została zamieszczona "Informacja o unieważnieniu postępowania" z dnia 07.09.2021 r. w zakresie:
części 2: Wyposażenie pracowni technologicznej projektowania i modelowania odzieży – dostawa sprzętu
części 4: Wyposażenie pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych

cz.2, 4_Informacja o [...].pdf

2021-08-30 12:59 Wydział Zamówień Publicznych Szanowni Państwo,
informuję, że na stronie prowadzonego postępowania została zamieszczona "Informacja o złożonych ofertach w postępowaniu" z dnia 30.08.2021 r.

Informacja o złożony [...].pdf

2021-08-30 12:19 Wydział Zamówień Publicznych Zamawiający prostuje omyłkę pisarską w zakresie kwot jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia.
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia wynosi 59 773,14 PLN z czego na:
część 1 - 44 101,14 PLN,
część 2 - 4 704,00 PLN,
część 3 - 9 288,00 PLN,
część 4 - 1 680,00 PLN.
2021-08-30 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę w wysokości 59.773,14 PLN z czego na:
część 1 - 44 101,14 PLN
część 2 - 9 288,00 PLN
część 3 - 1 680,00 PLN
część 4 - 4 704,00 PLN

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 644