Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/FZ – 45/2021 DOSTAWA AKCESORIÓW I NARZĘDZI OPERACYJNYCH DO OPERACJI ROBOTEM CHIRURGICZNYM DA VINCI

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 27-07-2021 09:13:00
Składania : 13-08-2021 09:00:00
Otwarcia : 13-08-2021 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

1.      Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów oraz narzędzi operacyjnych do operacji robotem chirurgicznym Da Vinci do siedziby Zamawiającego.

2.      Rodzaj, minimalne parametry oraz ilości określa formularz asortymentowo–cenowy stanowiący załącznik nr 1.1-1.6 do formularza ofertowego.

3.      Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji:

1)      na narzędzia chirurgiczne 10 „żyć”,

2)      dla akcesoriów 90 dni od daty odbioru przez Zamawiającego.


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu (27-07-2021).pdf pdf 127.36 2021-07-27 09:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 31.34 2021-07-27 09:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.doc doc 52 2021-07-27 09:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie o wyrobach medycznych.doc doc 48 2021-07-27 09:13:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1-1.6 - Formularz asortymentowo-cenowy.xls xls 110 2021-07-27 09:13:00 Postępowanie
SWZ - 45.pdf pdf 3796.06 2021-07-27 09:13:28 Postępowanie
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.doc doc 44 2021-08-13 11:14:42 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 200.77 2021-08-13 11:14:42 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 919.01 2021-08-19 09:39:41 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.docx docx 34.93 2021-08-19 09:39:41 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku zamówienia (03-09-2021).pdf pdf 156.73 2021-09-03 08:19:54 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania (03-09-2021).pdf pdf 158.57 2021-09-03 13:11:16 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-03 13:11 Jacek Banaszak Ogłoszenie o wyniku postępowania (03-09-2021)

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-09-03 08:19 Jacek Banaszak Ogłoszenie o wyniku postępowania (03-09-2021)

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-08-19 09:39 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].pdf

Wyniki postępowania. [...].docx

2021-08-13 11:14 Beata Wujczak Zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].doc

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2021-08-13 09:00 Komunikat Zamawiającego Stosowanie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: „DOSTAWA AKCESORIÓW I NARZĘDZI OPERACYJNYCH DO OPERACJI ROBOTEM CHIRURGICZNYM DA VINCI”, przeznaczył kwotę 96 610,80 zł brutto.

Zadanie nr 1 – 24 570,00 zł
Zadanie nr 2 – 6 552,00 zł
Zadanie nr 3 – 6 396,00 zł
Zadanie nr 4 – 11 122,80 zł
Zadanie nr 5 – 34 320,00 zł
Zadanie nr 6 – 13 650,00 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 484