Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-07-2021 12:14:00 |
Składania : | 15-07-2021 12:02:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.
Przedmiotem szacowania wartości zamówienia jest:
1. Wykonanie remontu przepustu Ø 300 droga gminna nr 129021P grunty wsi Piesno
2. Wykonanie konserwacji przepust Ø 400 droga gminna nr 129016P grunty wsi Izdebki
3. Wykonanie prac konserwacyjnych i remontowych na drodze gminnej nr. 129031P w miejscu przejścia przepustem drogowym 3 x Ø 1000 na rzece Lubczy grunty wsi Izdebki
4. Wykonanie robót melioracyjnych i remontowych, droga gminna nr 129007P Gródek Krajeński – Biegodzin, przepust Ø 300
5. Wykonanie poszerzenia przepustu Ø 500 [ jednostronnie], droga gminna nr 129087P w miejscu przejścia rowem nr ŁO-E1a grunty Miasta Łobżenica
6. Umocnienie skarp zewnętrznych przepustu Ø 1000 - droga gminna nr 129038 Ferdynandowo – Puszczka
Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?
Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:
zaproszeniem do złożenia oferty lub/i
zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub
zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu.
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego", adresem e-mail urzad@lobzenica.pl lub pod nr tel. 67 286 81 21 lub 534 011 273
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty