Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-06-2021 09:51:00 |
Składania : | 10-08-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 10-08-2021 10:30:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2021-08-26 14:17 | Iwona Sozańska | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na „ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY TRZCIŃSKO-ZDRÓJ” |
2021-08-10 14:08 | Iwona Sozańska |
Informacja
z
otwarcia
ofert
w
postępowaniu
IRG.271.2.2021.IRG
„ŚWIADCZENIE
USŁUG
ODBIORU,
TRANSPORTU
I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY TRZCIŃSKO-ZDRÓJ” |
2021-08-10 10:13 | Iwona Sozańska | Informuję, że Zamawiający Gmina Trzcińsko-Zdrój na sfinansowanie zadania pod nazwą "Świadczenie usług, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Trzcińsko-Zdrój" przeznacza kwotę w wysokości 1 400 000,00 zł. |
2021-07-29 08:58 | Iwona Sozańska |
Dot.
postępowania
pn.
„Świadczenie
usług
odbioru,
transportu
i
zagospodarowania
odpadów
komunalnych
z
terenu
Gminy
Trzcińsko-Zdrój.” Znak sprawy : IRG.271.2.2021.IRG Zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie zapisów w przedmiotowej dokumentacji przetargowej. Pytanie 1. Zgodnie z Rozdziałem 15 Specyfikacji Warunków Zamówienia pn. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, Zamawiający wskazuje, że jednym z kryteriów oceny ofert jest termin płatności faktury o wadze 40%. Wykonawcy odpowiednio mogą dostać 20, 30 i 40 pkt. w zależności od zadeklarowania odpowiedniego terminu. Jednocześnie Zamawiający w Projekcie Umowy w § 3 pkt. 7 wskazał, że: Termin płatności wynagrodzenia objętego treścią danej faktury VAT wynosi 21 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT. Prosimy, o wykreślenie omyłkowo narzuconego przez Zamawiającego terminu płatności, gdyż jest on terminem (punktowanym) do zadeklarowania przez Wykonawcę na etapie składania oferty. Odpowiedź Zamawiającego Wykreślono omyłkowo narzucony przez Zamawiającego termin płatności zamieszczony w § 3 pkt. 7 projektu umowy. Pytanie 2. Zgodnie z Rozdziałem 20 Specyfikacji Warunków Zamówienia pn. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający w pkt. 6 ust. 1) informuje, że: 6. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w następujących terminach: 1) 70 % wysokości zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, tj. od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane; natomiast w pkt. 8 tego Rozdziału Zamawiający informuje, że: 8. Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane (art. 453 ust. 1 ustawy Pzp). jednocześnie, zgodnie z § 12 Projektu Umowy w pkt. 3 Zamawiający potwierdza, że zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia zakończenia usług i uznania przez Zamawiającego wykonania zamówienia za należycie wykonane. Ponieważ w niniejszym postępowaniu nie ma rękojmi za wady prosimy o potwierdzenie, że zapis dot. zwrotu 70 % zabezpieczenia (z ominięciem zwrotu kolejnych 30 %) został zamieszczony omyłkowo i pozostanie usunięty. Odpowiedź Zamawiającego Zapis w pkt. 6 ust. 1) dot. zwrotu 70 % zabezpieczenia (z ominięciem zwrotu kolejnych 30 %) został zamieszczony omyłkowo i pozostał usunięty. Pytanie 3. Zgodnie z Rozdziałem 11 Specyfikacji Warunków Zamówienia pn. Termin związania ofertą, Zamawiający wskazuje, że Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 90 dni od dnia składania ofert, tj. do dnia 7 listopada 2021 roku. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Jednocześnie, w Rozdziale 19 Specyfikacji Warunków Zamówienia pn. Wymagania dotyczące wadium w pkt. 6 Zamawiający wskazuje, że Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą tj. do dnia 18 października 2021 roku. Prosimy o ujednolicenie terminu związania ofertą do jednej daty. Odpowiedź Zamawiającego Zamawiający wskazuje, że Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 90 dni od dnia składania ofert, tj. do dnia 7 listopada 2021 roku. W Rozdziale 19 Specyfikacji Warunków Zamówienia pn. Wymagania dotyczące wadium w pkt. 6 termin został ujednolicony. |
2021-07-19 10:15 | Iwona Sozańska |
Numer
sekcji:
I.1 Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Załącznik nr 6 OPZ pkt. 1.3. W zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych, ppkt. 7) Zamiast: Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów z nieruchomości we wszystkich przypadkach również w przypadku kiedy dojazd do nieruchomości jest utrudniony, dotyczy to m. in. złych warunków atmosferycznych, wąskich i niekorzystnych dojazdów do nieruchomości – w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się ręcznie wytoczyć/przeciągnąć pojemnik/worek do pojazdu, którym realizowany jest odbiór. Powinno być: Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów z nieruchomości we wszystkich przypadkach również w przypadku kiedy dojazd do nieruchomości jest utrudniony, dotyczy to m. in. złych warunków atmosferycznych, wąskich i niekorzystnych dojazdów do nieruchomości – w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się ręcznie wytoczyć/przeciągnąć pojemnik/worek do pojazdu, którym realizowany jest odbiór oprócz pojemników typu dzwon i pojemników których waga i wielkość uniemożliwia ręczne przetoczenie. |
Komunikaty