Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IRG.271.2.2021.IRG ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY TRZCIŃSKO-ZDRÓJ

Iwona Sozańska
Gmina Trzcińsko-Zdrój
Termin:
Zamieszczenia : 29-06-2021 09:51:00
Składania : 10-08-2021 10:00:00
Otwarcia : 10-08-2021 10:30:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SIWZ 2021.doc doc 359.5 2021-06-29 09:51:00 Postępowanie
Zalacznik nr 3_Oswiadczenie_grupa kapitalowa.docx docx 33.62 2021-06-29 09:51:00 Postępowanie
Zalacznik nr 4_Oświadczenie z art. 117 ust. 4.docx docx 21.87 2021-06-29 09:51:00 Postępowanie
Zalacznik nr 5 Wykaz narzedzi.docx docx 24.33 2021-06-29 09:51:00 Postępowanie
Zalacznik nr 6 OPZ.docx docx 47.22 2021-06-29 09:51:00 Postępowanie
Zalacznik nr 7 - Projekt umowy.doc doc 142.5 2021-06-29 09:51:00 Postępowanie
Zalacznik nr 8_Wzór oświadczenia (dot. przesłanek wykluczenia).docx docx 33.21 2021-06-29 09:51:00 Postępowanie
Zał. 2 JEDZ.7z 7z 1715.35 2021-06-29 09:51:00 Postępowanie
Załączni nr 9 Regulamin platformazakupowa.pl dla Użytkoników (Wykonawców) od 24.05.2021.pdf pdf 210.2 2021-06-29 09:51:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 (FORMULARZ OFERTOWY).docx docx 26.1 2021-06-29 09:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 9 Instrukcja składania ofert 09.04.2021r..pdf pdf 267.59 2021-06-29 09:51:00 Postępowanie
Zmiana SIWZ 1.pdf pdf 71.78 2021-07-19 10:15:26 Publiczna wiadomość
Odpowiedż.pdf pdf 582.7 2021-07-29 08:58:21 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert..pdf pdf 211.18 2021-08-10 14:08:46 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (2).pdf pdf 468.64 2021-08-26 14:17:52 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-26 14:17 Iwona Sozańska Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na „ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU, TRANSPORTU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY TRZCIŃSKO-ZDRÓJ”

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-08-10 14:08 Iwona Sozańska Informacja z otwarcia ofert w postępowaniu IRG.271.2.2021.IRG „ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU, TRANSPORTU
I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY TRZCIŃSKO-ZDRÓJ”

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-08-10 10:13 Iwona Sozańska Informuję, że Zamawiający Gmina Trzcińsko-Zdrój na sfinansowanie zadania pod nazwą "Świadczenie usług, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Trzcińsko-Zdrój" przeznacza kwotę w wysokości 1 400 000,00 zł.
2021-07-29 08:58 Iwona Sozańska Dot. postępowania pn. „Świadczenie usług odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Gminy Trzcińsko-Zdrój.”

Znak sprawy : IRG.271.2.2021.IRG


Zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie zapisów w przedmiotowej dokumentacji przetargowej.

Pytanie 1.

Zgodnie z Rozdziałem 15 Specyfikacji Warunków Zamówienia pn. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, Zamawiający wskazuje, że jednym z kryteriów oceny ofert jest termin płatności faktury o wadze 40%.
Wykonawcy odpowiednio mogą dostać 20, 30 i 40 pkt. w zależności od zadeklarowania odpowiedniego terminu.

Jednocześnie Zamawiający w Projekcie Umowy w § 3 pkt. 7 wskazał, że:

Termin płatności wynagrodzenia objętego treścią danej faktury VAT wynosi 21 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT.

Prosimy, o wykreślenie omyłkowo narzuconego przez Zamawiającego terminu płatności, gdyż jest on terminem (punktowanym) do zadeklarowania przez Wykonawcę na etapie składania oferty.

Odpowiedź Zamawiającego

Wykreślono omyłkowo narzucony przez Zamawiającego termin płatności zamieszczony w § 3 pkt. 7 projektu umowy.

Pytanie 2.

Zgodnie z Rozdziałem 20 Specyfikacji Warunków Zamówienia pn. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający w pkt. 6 ust. 1) informuje, że:

6. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w następujących terminach:
1) 70 % wysokości zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, tj. od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane;

natomiast w pkt. 8 tego Rozdziału Zamawiający informuje, że:

8. Zamawiający zwraca zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane (art. 453 ust. 1 ustawy Pzp).

jednocześnie, zgodnie z § 12 Projektu Umowy w pkt. 3 Zamawiający potwierdza, że zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia zakończenia usług i uznania przez Zamawiającego wykonania zamówienia za należycie wykonane.

Ponieważ w niniejszym postępowaniu nie ma rękojmi za wady prosimy o potwierdzenie, że zapis dot. zwrotu 70 % zabezpieczenia (z ominięciem zwrotu kolejnych 30 %) został zamieszczony omyłkowo i pozostanie usunięty.

Odpowiedź Zamawiającego

Zapis w pkt. 6 ust. 1) dot. zwrotu 70 % zabezpieczenia (z ominięciem zwrotu kolejnych 30 %) został zamieszczony omyłkowo i pozostał usunięty.


Pytanie 3.

Zgodnie z Rozdziałem 11 Specyfikacji Warunków Zamówienia pn. Termin związania ofertą, Zamawiający wskazuje, że Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 90 dni od dnia składania ofert, tj. do dnia 7 listopada 2021 roku. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Jednocześnie, w Rozdziale 19 Specyfikacji Warunków Zamówienia pn. Wymagania dotyczące wadium w pkt. 6 Zamawiający wskazuje, że Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą tj. do dnia 18 października 2021 roku.

Prosimy o ujednolicenie terminu związania ofertą do jednej daty.


Odpowiedź Zamawiającego

Zamawiający wskazuje, że Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 90 dni od dnia składania ofert, tj. do dnia 7 listopada 2021 roku.
W Rozdziale 19 Specyfikacji Warunków Zamówienia pn. Wymagania dotyczące wadium w pkt. 6 termin został ujednolicony.

Odpowiedż.pdf

2021-07-19 10:15 Iwona Sozańska Numer sekcji: I.1
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Załącznik nr 6 OPZ pkt. 1.3. W zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych, ppkt. 7)
Zamiast:
Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów z nieruchomości we wszystkich przypadkach również w przypadku kiedy dojazd do nieruchomości jest utrudniony, dotyczy to m. in. złych warunków atmosferycznych, wąskich i niekorzystnych dojazdów do nieruchomości – w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się ręcznie wytoczyć/przeciągnąć pojemnik/worek do pojazdu, którym realizowany jest odbiór.
Powinno być:
Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów z nieruchomości we wszystkich przypadkach również w przypadku kiedy dojazd do nieruchomości jest utrudniony, dotyczy to m. in. złych warunków atmosferycznych, wąskich i niekorzystnych dojazdów do nieruchomości – w tym przypadku Wykonawca zobowiązuje się ręcznie wytoczyć/przeciągnąć pojemnik/worek do pojazdu, którym realizowany jest odbiór oprócz pojemników typu dzwon i pojemników których waga i wielkość uniemożliwia ręczne przetoczenie.

Zmiana SIWZ 1.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 835