Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-06-2021 09:36:00 |
Składania : | 29-06-2021 23:59:00 |
Otwarcia : | 30-06-2021 07:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
ZAPYTANIE OFERTOWE
Dotyczy zamówienia
publicznego o wartości nieprzekraczającej
130 000,00 zł
netto
Zarząd Usług Komunalnych w
Stargardzie zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
Wykonanie systemu nawadniającego roślin
na terenie ronda Plac Wolności w Stargardzie
Sygnatura postępowania: TZ.271.5.2021
I. Zamawiający
Gmina – Miasto Stargard Zarząd Usług
Komunalnych
ul. Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard
NIP 854-222-88-73
II. Przedmiot umowy
Przedmiot zamówienia
obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych robót i prac związanych z wykonaniem systemu nawadniającego roślin na
terenie ronda Plac Wolności w Stargardzie, w granicach i w zakresie
określonym zapytaniem ofertowym.
1. Opis potrzeb i wymagań:
Przedmiotowy
teren jest obiektem przestrzeni publicznej w Stargardzie. Rondo znajduje się na
placu Wolności (skrzyżowanie ulic: Andrzeja Struga, Wojska Polskiego, Marszałka
Józefa Piłsudskiego, Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Stefana Czarnieckiego i
Św. Jana Chrzciciela). Powierzchnia całego ronda
wynosi 960 m², z tego część z nasadzeniami roślin stanowi 830 m2.
Dokładny rozkład roślin oraz ich skład gatunkowy znajduje się na projekcie
nasadzeń. Zamawiający przewiduje zaprojektowanie oraz wykonanie systemu
nawadniającego, który nie naruszy obecnego zagospodarowania terenu ronda. Prace
powinny zostać przeprowadzone w taki sposób, aby nie uszkodzić nasadzonych
roślin. System powinien być wyposażony w czujnik deszczu oraz możliwość
zdalnego sterowania. Nawodnienie wykonane przy użyciu dowolnej technologii musi
jak najlepiej spełnić zapotrzebowanie wodne roślin rosnących na tym terenie. Intencją
Zamawiającego jest pełne zachowanie istniejących nasadzeń i trawników oraz
minimalizacja kosztów założenia i eksploatacji systemu nawadniającego. W
związku, z tym Zamawiający zakłada montaż naziemnego systemu nawodnienia,
bez wykopów. Do nawodnienia powierzchni trawników zraszacze, a do nawodnienia
nasadzeń linie kroplujące.
Wytyczne:
1)
Projekt należy dostosować
do istniejącej roślinności i jej układu przestrzennego.
2)
Zamawiający dysponuje kranem
wyprowadzonym z wodociągu na terenie ronda. Ciśnienie wody w sieci w rejonie
pl. Wolności wynosi ok. 0,4 MPa.
3)
Sterowanie automatyczne,
czujnik deszczu (jeżeli jest możliwy montaż bez podłączenia prądu).
4)
Konieczne jest określenie
sposobu odwodnienia na zimę.
5)
Możliwość całkowitego wyłączania
nawadniania.
6)
Właściwy dobór
zapotrzebowania wodnego dla istniejącej roślinności.
7)
Instrukcja obsługi.
Opracowanie koncepcji systemu nawadniającego oraz jego montaż – 3 tygodnie
od dnia zawarcia umowy;
III.
Opis
warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
warunków:
1)
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu tj.:
a) Znajdują
się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację
zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada
odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie
odpowiadającym przedmiotowi zamówienia w wysokości minimum
30 000,00 zł.
b) Posiadają
zdolność techniczną lub zawodową do wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje
wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie, co najmniej 3 robót polegających na wykonaniu automatycznego
systemu nawadniania na powierzchni co najmniej 500 m2.
2) W
celu potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej
umożliwiającej realizację zamówienia Wykonawca na wezwanie Zamawiającego
przedkłada dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w wysokości minimum 30 000,00
zł. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie treści
dokumentów według reguły spełnia / nie spełnia.
3) W
celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej lub
zawodowej Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedkłada wykaz robót
budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów
określających czy te roboty usługi zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego prace były wykonywane.
4) Na
wykazie należy podać jedynie te roboty które odpowiadają rodzajowo określonym
powyżej pracom tj. wykonanie automatycznego systemu nawadniającego.
IV.
Opis
sposobu obliczenia ceny oferty
1) Wykonawca
poda ryczałtową cenę ofertową wyrażoną
wartością netto oraz brutto (+ VAT 23%) zgodnie z załącznikiem nr 1 (za
właściwe naliczenia stawki VAT odpowiada Wykonawca).
2) Przedmiot
zamówienia ma być wykonany w ramach ceny ryczałtowej (art. 632 ustawy z dnia 23
kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny -t.j. Dz. U. z 2018r, poz. 1025
ze zm., czyli podana przez Wykonawcę cena oferty musi zawierać wszelkie koszty
niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające z opisu przedmiotu zamówienia
Zamawiającego.
3) Przyjęty
przez Zamawiającego sposób rozliczenia wykonania zamówienia w formie
wynagrodzenia ryczałtowego powoduje, że Zamawiający nie jest zobowiązany do
ponoszenia kosztów dodatkowych, których konieczność wykonania wyniknie
w trakcie realizacji umowy. Wykonawca w cenie oferty ujmuje wszystkie koszty
niezbędne do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia,
uwzględniając przy tym wszystkie koszty i inne opłaty, w tym również podatek
VAT.
4) Należność
za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie płatna jednorazowo po jej prawidłowym
wykonaniu tj. po sporządzeniu protokołu odbioru robót przez Zamawiającego i
Wykonawcę, potwierdzającego poprawność jej wykonania.
5)
Płatność faktury: do 21 dni licząc od daty otrzymania prawidłowo
wystawionej faktury. Faktura może
zostać dostarczona Zamawiającemu o ile nie wystąpią zastrzeżenia;
6)
Wykonawca
wystawiać będzie fakturę na: Gmina – Miasto Stargard, Zarząd Usług Komunalnych
w Stargardzie, ul. Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard, NIP 854-222-88-73.
V.
Kryterium
wyboru oferty:
Ocena
ofert odbędzie się w oparciu o jedno kryterium tj. cena ofertowa – 100 %.
W
tym celu należy wypełnić załącznik nr 1.
W
trakcie analizy badanej oferty pod kątem kryterium „cena ofertowa” badana
oferta zostanie zestawiona z ofertą zawierającą najniższą cenę. Badanej ofercie
zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższym wzorem:
PC
= (Cn : Cob) x WC
gdzie:
PC – ilość
punktów przyznanych ofercie w kryterium cena
Cn – najniższa
zaoferowana cena brutto
Cob – cena
brutto zaoferowana w ofercie ocenianej WC – waga kryterium cena – przyjmuje się
WC = 100 punktów
Za
najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwięcej punktów.
VI.
Miejsce
i termin złożenia oferty:
1. Oferty należy składać poprzez platformę
zakupową Zarządu Usług Komunalnych w terminie do 29 czerwca 2021 r.
2.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30 czerwca
2021 r.
3.
Zamawiający nie przewiduje jawnego otwarcia
ofert.
4.
Okres związania ofertą wynosi 30 dni.
5.
Od decyzji Zamawiającego oferentom nie
przysługują środki odwoławcze.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia
decyzji o niewybraniu wykonawcy i rezygnacji z zawarcia umowy, m.in. w
sytuacji gdy ceny ofert przekroczą 130 000,00 zł netto.
VII.
Zapytania
o przedmiot zamówienia:
Osobą
uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w zakresie przedmiotu zamówienia
jest:
1)
Monika Jarosz-Szczepaniak – Zarząd
Usług Komunalnych w Stargardzie
tel.
91 834 18 36, e-mail: m.szczepaniak@zuk-stargard.pl
2)
Agata
Muzyka - Zarząd Usług Komunalnych w Stargardzie
tel.
91 834 18 30, e-mail: a.muzyka@zuk-stargard.pl
VIII. Załączniki:
1. Formularz
ofertowy
2. Projekt
umowy
3.
Materiały projektowe
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty