Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-06-2021 14:19:00 |
Składania : | 10-06-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | 10-06-2021 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
ZAPYTANIE OFERTOWE
rozeznanie cenowe z opcją zawarcia umowy
na wdrożenie systemu wypożyczalni rowerów
Zamawiający:
Gmina Miejska Giżycko, Urząd Miejski w Giżycku, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
Osoba do kontaktów: Ewa Unrug-Wiszowaty -Naczelnik
Wydziału Gospodarki Komunalnej
i Ochrony Środowiska te. 87 732 41 44
e-mail: ewa.unrug-wiszowaty@gizycko.pl,
I. Postanowienia ogólne
Wartość
szacunkowa planowanego zamówienia stanowi kwotę poniżej kwoty 130 000 zł.
W związku z powyższym postępowanie o
udzielenie zamówienia publicznego realizowane jest z wyłączeniem ustawy z dnia
11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz.
2019 ze zmianami) na mocy art. 2 ust. 2 pkt 1 w/w ustawy.
.
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie i uruchomienie na terenie administracyjnym miasta Giżycka systemu odpłatnej, bezobsługowej, całodobowej wypożyczalni rowerów mające na celu zaspokojenie potrzeb społeczności lokalnej oraz dokonanie analizy korzystania z tego rodzaju usługi w mieście Giżycko.
Informacje ogólne:
a. okres obowiązywania umowy: 25 czerwca 2021 r. – 5 września 2021 r.
b.
minimalna liczba stacji: 5
oznakowanych Giżycki Rower Miejski „GROM”
i 8 nieoznakowanych (wirtualnych widocznych jedynie dla użytkowników
aplikacji) przy czym lokalizacja stacji zostanie wskazana przez Zamawiającego,
c. minimalna liczba pojazdów: 20 sztuk (zapewnienie stałego 80% wskaźnika sprawności pojazdów) oznakowanych Giżycki Rower Miejski „GROM”,
d. wpływy z tytułu najmu/wypożyczenia pojazdów stanowią przychód Wykonawcy,
e. cena z tytułu najmu/wypożyczenia pojazdów nie może przekraczać stawki:
czas wypożyczenia od 1 do 30 min – 0 zł
czas wypożyczenia od 31 do 60 min – 2 zł
czas wypożyczenia druga godzina – 4 zł
czas wypożyczenia trzecia i każda następna godzina – 6 zł
f. Operatorem[1] całości systemu jest Wykonawca,
g. Zamawiający wymaga żeby Wykonawca posiadał doświadczenie w zakresie wdrożenia podobnego systemu w postaci co najmniej jednego udanego uruchomienia systemu wypożyczalni pojazdów jednośladowych, zrealizowanego w ciągu 36 miesięcy poprzedzających złożenie oferty;
h. Obowiązkiem Wykonawcy będzie:
- zbudowanie kompletnego systemu wypożyczania rowerów obejmującego w szczególności: kompletne oprogramowanie do obsługi systemu, 20 rowerów przeznaczonych i dostosowanych do wypożyczenia, stacje postoju rowerów, system i aplikacja dla użytkowników;
- dostarczenie Zamawiającemu oprogramowania monitorującego stan wypożyczeń oraz stały dostęp w okresie obowiązywania umowy do niego w celu monitorowania korzystania z systemu;
- udostępnienie użytkownikom oprogramowania służącego do obsługi wypożyczania oraz wykonywania płatności z tym związanych;
- dostarczanie na bieżąco Zamawiającemu raportów za każdy miesiąc kalendarzowy obowiązywania umowy, uwzględniający m.in. liczbę osób korzystających z systemu, czas wypożyczenia, miejsce odbioru i zwrotu pojazdów.
III. Kryteria wyboru oferty:
a) cena - 100 %
IV. Opis sposobu przygotowania oferty
Oferta powinna zawierać:
· ofertę cenową która powinna zostać wyliczona przez Wykonawcę w oparciu o podstawowy zakres prac przedstawiony w Opisie Przedmiotu Zamówienia i powinna pokrywać wszystkie koszty oraz zysk realizacji przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia.
· koncepcję opisującą funkcjonalność rozwiązań (np. propozycje lokalizacji dodatkowych stacji, dostarczenie dodatkowych informacji o ruchu użytkowników w wybranych punktach miasta, dane określające poziom satysfakcji klientów, wraz z uwagami i wnioskami użytkowników, itp.) W koncepcji musi się znaleźć co najmniej opis sposobu działania systemu, wraz z cennikiem wypożyczenia, a także sposób badania satysfakcji użytkowników, zgłaszania uwag i opinii oraz harmonogram wdrażania przedmiotu zamówienia.
· udokumentowane doświadczenie Wykonawcy w zakresie wdrożenia podobnych systemów;
· propozycję regulaminu wypożyczalni;
· projekt umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
Oferta, która nie będzie zawierała wszystkich wymaganych elementów może być odrzucona.
V. Termin, miejsce i forma składania ofert
Ofertę należy przesłać w terminie do dnia 10.06.2021 r. do godz.11:00. podając w tytule wiadomości „Oferta -System wypożyczalni rowerów”.
VI. Uwagi końcowe
Zamawiający zastrzega prawo do:
1) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie bez podania przyczyny,
2) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty oraz bez uzasadnienia,
3) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
4) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie przetargu,
5) wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia,
6) możliwości przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, a w szczególności negocjacji ceny w odniesieniu do zaakceptowanych przez Zamawiającego materiałów, różniących się od przedstawionych w pierwotnej ofercie,
7) podjęcia negocjacji ze wszystkimi Wykonawcami, którzy nie zostali wykluczeni z postępowania,
Oferta przygotowywana jest na koszt Wykonawcy. Wykonawcy z tytułu kosztów przygotowania oraz złożenia oferty nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego.
[1] Operator – Wykonawca, który odpowiedzialny jest za wdrożenie, utrzymanie, obsługę i wynajem pojazdów stanowiących przedmiot zamówienia, a także udostępnienie i utrzymanie kompletnego oprogramowania/aplikacji, umożliwiającej mobilne wypożyczenie pojazdów, a także monitorowanie działania systemu. Operator ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem, wdrożeniem i realizacją przedmiotu zamówienia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 87 732 41 44
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty