Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-05-2021 12:53:00 |
Składania : | 21-05-2021 09:00:00 |
Otwarcia : | 21-05-2021 09:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Znak: SA.270.12.2021 Waliły – Stacja, 12.05.2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nadleśnictwo Waliły, Waliły-Stacja, ul. Białostocka 3,16-040 Gródek, zaprasza do złożenia ofert na wykonanie usługi/ dostawy/ roboty budowlanej, której wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty której mowa w art. 2, ust. 1, pkt 1 ustawy PZP:
1. Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie badania sprawozdania finansowego za rok 2021.
2. Termin realizacji zamówienia: od 15.02.2022 do 15.03.2022r.
3. Inne wymogi Zamawiającego odnoszące się do przedmiotu zamówienia: określone w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.
4. Kryteria wyboru: 100% - najkorzystniejsza cena.
5. Oferta musi być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz.
6. Oferta winna zawierać: wartość całkowitą przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do zapytania)
7. Ofertę należy złożyć za pomocą platformy zakupowej na adres: www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_walily do dnia 21.05.2021r. do godz.: 900, otwarcie ofert nastąpi: 21.05.2021 r. o godz.: 910.
8. Osobą do kontaktu z wykonawcami:
pod względem formalnym: Piotr Dąbrowski, mail: walily@bialystok.lasy.gov.pl
pod względem merytorycznym: Renata Wąchocka, mail: walily@bialystok.lasy.gov.pl
9. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym, z zastrzeżeniem pkt 10. Zamawiający powiadomi wykonawców o wyniku postępowania.
10. Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podania przyczyn.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-06-15 07:44 | Piotr Dąbrowski |
Dzień
dobry w Plikach do pobrania znajduje się protokół z wyboru wykonawcy z poważaniem Piotr Dąbrowski |
Komunikaty