Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Szp/FZ – LIPOTECH – 2A / 2021 Szp/FZ – LIPOTECH – 2A / 2021 - DOSTAWA URZĄDZENIA ANGIOOCT WRAZ Z USŁUGĄ LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU

Jacek Banaszak
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Oddział: Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 14-04-2021 12:14:00
Składania : 28-04-2021 09:00:00
Otwarcia : 28-04-2021 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego
w trybie podstawowym bez negocjacji 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego urządzenia angioOCT do wizualizacji oka zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1.1 do SWZ. 

Zamawiający wraz z SWZ publikuje pytania oraz odpowiedzi udzielonego przez Zamawiającego pochodzące z postępowania nr Szp/FZ-LIPOTECH - 2/2020 o przedmiocie zamówienia tożsamym z niniejszym postępowaniem. Zamawiający podtrzymuje swoje stanowisko zawarte w odpowiedziach na zadane pytania w poprzednim postępowaniu - PLIK pn. "Informacja dla Wykonawców.7z" w ZAŁĄCZENIU. 


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ - LIPOTECH - 2A.pdf pdf 5906.64 2021-04-14 12:14:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu (14-04-2021).pdf pdf 104.47 2021-04-14 12:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy wraz z formularzem.doc doc 84.5 2021-04-14 12:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 - zestawienie minimalnych parametrów technicznych.docx docx 25.69 2021-04-14 12:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.2 - Załącznik cenowy.xls xls 49.5 2021-04-14 12:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - oświadczenie wykonawcy.doc doc 52 2021-04-14 12:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia.doc doc 49 2021-04-14 12:14:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych.doc doc 86 2021-04-14 12:14:00 Postępowanie
Informacja dla Wykonawców.7z 7z 11158.76 2021-04-14 12:14:00 Postępowanie
Informacja nr 1 dla Wykonawców.pdf pdf 906.78 2021-04-19 10:14:52 Publiczna wiadomość
Informacja nr 1 dla Wykonawców.docx docx 298.79 2021-04-19 10:14:52 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla Wykonawców - zmiana terminu.pdf pdf 286.3 2021-04-21 12:52:14 Publiczna wiadomość
Informacja nr 2 dla Wykonawców - zmiana terminu.docx docx 293.99 2021-04-21 12:52:14 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 1 - zmiana terminu.pdf pdf 37.22 2021-04-21 12:52:14 Publiczna wiadomość
Informacja nr 3 dla Wykonawców.docx docx 295.63 2021-04-22 20:12:45 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy wraz z formularzem — modyfikacja.doc doc 86 2021-04-22 20:12:45 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - Wzór umowy modyfikacja nr 1 END.docx docx 317.53 2021-04-22 20:12:45 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 4 - oświadczenie dotyczące przedmiotu zamówienia — modyfikacja.doc doc 49.5 2021-04-22 20:12:45 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 5 - umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych - modyfikacja.doc doc 86 2021-04-22 20:12:45 Publiczna wiadomość
Informacja nr 4 dla Wykonawców.docx docx 292.71 2021-04-26 14:22:08 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2 - Wzór umowy modyfikacja nr 3.pdf pdf 538.82 2021-04-26 14:22:08 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nr 2 - zmiana terminu.pdf pdf 34.98 2021-04-26 14:22:08 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.pdf pdf 379.76 2021-04-28 12:10:22 Publiczna wiadomość
Wyniki postępowania.doc doc 318 2021-04-28 12:10:22 Publiczna wiadomość
Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.pdf pdf 137.66 2021-04-28 10:17:43 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 58.09 2021-05-20 08:22:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-05-20 08:22 Jacek Banaszak Ogłoszenie o wynikach postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-04-28 12:10 Jacek Banaszak Wyniki postępowania

Wyniki postępowania. [...].pdf

Wyniki postępowania. [...].doc

2021-04-28 10:17 Jacek Banaszak Zbiorcze zestawienie ofert złożonych w postępowaniu

Zbiorcze zestawienie [...].pdf

2021-04-28 09:00 Komunikat Zamawiającego INFORMACJA O KWOCIE, JAKA ZAMAWIAJĄCY PRZEZNACZYŁ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA

Stosowanie do wymogu art. 221 ust 4 uPzp, Zamawiający informuje, że na sfinansowanie Zamówienia pn.: „DOSTAWA URZĄDZENIA ANGIOOCT WRAZ Z USŁUGĄ LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU”, przeznaczył kwotę 225 000,00 zł brutto.
2021-04-26 14:22 Jacek Banaszak Informacja nr 4 dla Wykonawców

Informacja nr 4 dla [...].docx

Załącznik nr 2 - Wzó [...].pdf

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-04-22 20:12 Jacek Banaszak Informacja nr 3 dla Wykonawców

Informacja nr 3 dla [...].docx

Załącznik nr 1 - for [...].doc

Załącznik nr 2 - Wzó [...].docx

Załącznik nr 4 - ośw [...].doc

Załącznik nr 5 - umo [...].doc

2021-04-21 12:52 Jacek Banaszak Informacja nr 2 dla Wykonawców - zmiana terminu

Informacja nr 2 dla [...].pdf

Informacja nr 2 dla [...].docx

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2021-04-19 10:14 Jacek Banaszak Informacja nr 1 dla Wykonawców

Informacja nr 1 dla [...].pdf

Informacja nr 1 dla [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 799