Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa przeglądu technicznego i konserwacji systemu oddymiania oraz systemu alarmu pożarowego (SAP)

Ireneusz Pawłoś
Szkoła Policji w Słupsku
Termin:
Zamieszczenia : 19-01-2016 10:23:21
Składania : 22-01-2016 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY DOSTAWCÓW SZKOŁY POLICJI W SŁUPSKU

1) Zakupy Szkoły Policji w Słupsku wystawione na platformie zakupowej Open Nexus realizowane są tylko i wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób, niż poprzez formularz na stronie postępowania). Wyjątkiem są ogłoszenia o przetargu, gdzie ofertowanie odbywa się w sposób opisany w ogłoszeniu.

2) Składanie ofert poprzez platformę zakupową Open Nexus zapewnia transparentność postępowania w wyborze ofert.

3) Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a dostawca/wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.

4) Podana cena towaru lub usługi musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy łącznie z kosztem dostawy, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto.

5) Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego i złożoną przez dostawcę/wykonawcę ofertą - Szkoła Policji w Słupsku odsyła towar na koszt wykonawcy.

6) Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy/wykonawcy, jednak jeśli tak będzie to Szkoła Policji w Słupsku opublikuje za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus informacje o wyniku.

Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Użytkownik wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli nie wyrażasz zgody na powyższe warunki - proszę nie składać swojej oferty.

Dostawca składając ofertę oświadcza, że:
• oferuje przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami i warunkami określonymi przez Zamawiającego,
• ogólne warunki umowy zostały przeze niego zaakceptowane bez zastrzeżeń i zobowiązuję się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach, w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
• prowadzi zarejestrowaną działalność gospodarczą tożsamą z niniejszym zamówieniem,
• czynności wymienione w zapytaniu wykona sam, bez udziału podwykonawców,
• jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi i obowiązującymi przepisami,
• w przypadku wyboru jego oferty dostarczy Zamawiającemu aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej oraz dokumenty potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania czynności wymienionych w zapytaniu.

Załącznikami do zapytania ofertowego stanowiącymi jego integralną część są:
Ogólne warunki umowy – załącznik nr 1
Wykaz urządzeń systemu oddymiania oraz zakres usług – załącznik nr 2
Wykaz urządzeń systemu alarmu pożarowego (SAP) oraz zakres usług – załącznik nr 3

Zamawiający wyklucza możliwość składania ofert częściowych na realizację jakiejkolwiek części zamówienia oraz zastrzega sobie prawo odstąpienia bądź unieważnienia zapytania ofertowego!!!

Dodatkowych informacji udziela Pan Arkadiusz Suwała tel. 791464777 w godz. 7.15 – 15.15

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - ogólne warunki umowy.doc doc 69.5 2016-01-19 10:23:21 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2 - wykaz urządzeń systemu oddymiania oraz zakres usług.docx docx 23.03 2016-01-19 10:23:21 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 3 - wykaz urządzeń systemu alarmu pożarowego SAP oraz zakres usług.docx docx 20.92 2016-01-19 10:23:21 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2016-01-29 10:33 Ireneusz Pawłoś Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Witam.
Postępowanie zostało anulowane z uwagi na fakt, że większość dostawców (w tym dwie najlepsze oferty) nie była w stanie spełnić postawionych wymagań.
W związku z powyższym po weryfikacji uwag dostawców i konsultacjach z Inspektorem ds. przeciwpożarowych dokonano zmian w specyfikacji i wystawiono nowe postępowanie o numerze ID 45104 z terminem składania ofert do dnia 2 lutego do godziny 11.00

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa przeglądu technicznego i konserwacji systemu oddymiania Realizacja usługi przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy Ilość 3 sztuk wskazana w zapytaniu stanowi liczbę przeglądów konserwacyjnych urządzeń w okresie obowiązywania umowy w terminach: grudzień 2016 r., grudzień 2017 r., grudzień 2018 r., w tym również wykonywanie w pełnym zakresie dobowym we wszystkie dni tygodnia napraw bieżących polegających na usuwaniu uszkodzeń powodujących zaburzenia w pracy systemu nie wymagających wymiany elementów systemu. Zaproponowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją usługi. Zamawiający, w celu określenia wartości usługi umożliwia dokonanie wizji lokalnej urządzeń objętych przedmiotową usługą po uprzednim uzgodnieniu tego terminu telefonicznie z Panem Arkadiuszem Suwałą. Kserokopię dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do realizacji usługi należy dołączyć do oferty.

Załącznik nr 1 - ogó [...].doc

Załącznik nr 2 - wyk [...].docx

3 szt. - (0)
2 Usługa przeglądu technicznego i konserwacji systemu alarmu pożarowego (SAP) Realizacja usługi przez okres 36 miesięcy od dnia podpisania umowy Ilość 12 sztuk wskazana w zapytaniu stanowi liczbę przeglądów konserwacyjnych urządzeń w okresie obowiązywania umowy w terminach: marzec 2016 r., czerwiec 2016 r., wrzesień 2016 r., grudzień 2016 r., marzec 2017 r., czerwiec 2017 r., wrzesień 2017 r., grudzień 2017 r., marzec 2018 r., czerwiec 2018 r., wrzesień 2018 r., grudzień 2018 r. w tym również wykonywanie w pełnym zakresie dobowym we wszystkie dni tygodnia napraw bieżących polegających na usuwaniu uszkodzeń powodujących zaburzenia w pracy systemu nie wymagających wymiany elementów systemu. Zaproponowana cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją usługi. Zamawiający, w celu określenia wartości usługi umożliwia dokonanie wizji lokalnej urządzeń objętych przedmiotową usługą po uprzednim uzgodnieniu tego terminu telefonicznie z Panem Arkadiuszem Suwałą. Kserokopię dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do realizacji usługi należy dołączyć do oferty.

Załącznik nr 3 - wyk [...].docx

12 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin dostawy - 36 miesięcy od dnia podpisania umowy (0)
2 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy (0)
3 Warunki płatności - przelew 30 dni (0)
4 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 248