Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DAG-PKl-262-1/21 Okresowe (półroczne) przeglądy systemu automatycznych słupków parkingowych znajdujących się na drodze pożarowej wraz ze świadczeniem pogotowania serwisowego w przypadku awarii w Muzeum Śląskim w Katowicach przy ul. Dobrowolskiego 1

Paweł Klus
Muzeum Śląskie w Katowicach Oddział: Techniczny
Termin:
Zamieszczenia : 22-02-2021 09:27:00
Składania : 02-03-2021 10:00:00
Otwarcia : 02-03-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo, Muzeum Śląskie w Katowicach zaprasza do złożenia oferty na realizację zamówienia pn. "Okresowe (półroczne) przeglądy systemu automatycznych słupków parkingowych znajdujących się na drodze pożarowej wraz ze świadczeniem pogotowania serwisowego w przypadku awarii w Muzeum Śląskim w Katowicach przy ul. Dobrowolskiego 1" I. Opis przedmiotu zamówienia Wykonanie przeglądu serwisowego słupków parkingowych Fadini VIGILO 2280 (4szt) ze sterownikiem ELPRO S40 (1szt) zamontowanych na terenie Muzeum Śląskiego w Katowicach ul. Dobrowolskiego 1. W ramach zamówienia przewiduje się podpisanie umowy na świadczenie usługi serwisowej na okres 2 lat. Przeglądy mają być dokonywane dwa razy do roku, w II i IV kwartale. Dodatkowo w ramach umowy przewiduje się świadczenie usługi pogotowia awaryjnego II. Warunki udziału w postępowaniu. O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Wykonawca spełni warunek, jeżeli oświadczy, że a) wykonał w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie przegląd(y) systemu automatycznych słupków, b) posiada wiedzę, doświadczenie oraz dysponuje odpowiednimi narzędziami i personelem zdolnym do wykonania przeglądów. Przeglądy muszą być wykonywane przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania przeglądów. c) Wykonawca złoży wraz z ofertą oświadczenie będące warunkiem udziału w postępowaniu: Załącznik nr 2 - DAG-PKL-262-1/21 - Oświadczenie wykonawcy. d) Zaakceptuje warunki umowy, która będzie musiała być podpisana z Wykonawcą po rozstrzygnięciu postępowania, a przed przystąpieniem do realizacji prac. Wzór umowy stanowi załącznik do postępowania Załącznik nr 1 - MŚ-DAG-PKL-262-01/21 - Wzór umowy

III. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie przeglądu w zakresie zgodnie z zestawieniem: - oczyścić wnękę fundamentu oraz usunąć nagromadzone tam zanieczyszczenia podciśnieniowo - oczyścić układy odprowadzania wody znajdujące się na dnie wnęki - skontrolować poprawność działania wyłączników krańcowych (jeśli zachodzi konieczność wyregulować) - skontrolować wycieki oleju z siłownika hydraulicznego (jeśli zachodzi konieczność wymienić uszczelnienia) - skontrolować prawidłowe dokręcanie śrub słupka - oczyścić cylinder ruchomy oraz wykonać naprawy lakiernicze (jeśli zachodzi konieczność) - skontrolować jednostkę hydrauliczną oraz uzupełnić poziom oleju (jeśli zachodzi konieczność) - sprawdzić ustawienia ciśnienia roboczego układu - wykonać przegląd jednostki sterowania słupków w skrzynce znajdującej się obok w budynku MS-18-Stolarnia b) sporządzenie protokołu odbioru po wykonaniu przeglądu. c) w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości podczas przeglądu sporządzenie pisemnego protokołu z wniosków i zaleceń dotyczących dalszej eksploatacji słupków instalacji zasilająco-sterującej. d) dodatkowo Wykonawca w ramach umowy świadczyć będzie usługę pogotowia technicznego awaryjnego dla systemu automatycznych. Reakcja Wykonawcy podejmującą usunięcie awarii lub naprawy systemu powinna nastąpić nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od zgłoszenia usterki (drogą mailową lub ewentualnie kontakt telefoniczny). Koszt niezbędnych części zamiennych naprawy awaryjnej pokrywa Zamawiający. Wszystkie naprawy awaryjne wynikłe w okresie ważności umowy serwisowej w okresach między przeglądami wskutek nieprzewidzianych awarii powodujących postój urządzeń zostaną wykonane w ramach dodatkowego zlecenia zgodnie z wynagrodzeniem zgodnie z ofertą, w technologicznie możliwym terminie, pod warunkiem dostępności komponentów i części zamiennych. IV. Zamawiający wymaga. a) Obowiązek szkolenia BHP pracowników realizujących zakres zamówienia leży po stronie Wykonawcy. b) Wykonawca będzie realizował umowę w oparciu o własny sprzęt i materiały (środki czyszczące, smary, oleje itp), c) Jeżeli w trakcie wykonywana zakresu zamówienia Wykonawca uszkodzi jakąkolwiek część systemu automatycznych słupków zobowiązany będzie do powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego i usunięcia zaistniałej szkody na swój koszt. e) Zamawiający przewiduje możliwość wizji lokalnej systemu automatycznych słupków objętych zamówieniem. W celu zgłoszenia chęci uczestnictwa przez Wykonawcę w wizji lokalnej jest on zobowiązany do przesłania zgłoszenia w formie mailowej na adres elektryk@muzeumslaskie.pl. Termin przeprowadzonej wizji lokalnej musi być ustalony przed terminem składania ofert. Wykonawca zostanie powiadomiony o terminie. f) Cena oferty musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia. g) Wobec tego, że przeglądy będą wykonywane w czynnym, funkcjonującym Muzeum Śląskim, Zamawiający wymaga uzgodnienia terminu przeglądu przez osobę upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcą. Termin przeglądów zostanie uzgodniony każdorazowo nie później niż 7 dni przed przystąpieniem do realizacji prac. Przed przyjazdem na przegląd należy poinformować o wizycie i podać dane osób i nr. rejestracyjny pojazdu. h) Zobowiązuje się do wykonania prac w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowania obiektu (możliwa konieczność wykonania prac w każdy poniedziałek będący dniem serwisowym) V. Termin realizacji. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w terminie do dnia 31 grudnia 2022r. Harmonogram prac powinien mieścić się w zakresie: a) przegląd jednorazowy – II kwartał 2021r, b) przegląd jednorazowy – IV kwartał 2021r, c) przegląd jednorazowy – II kwartał 2022r, d) przegląd jednorazowy – IV kwartał 2022r, VI. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty Za najkorzystniejszą uważa się ofertę, która przedstawia najniższą cenę będącą składową: a) przeglądu jednorazowego, b) dojazd jednorazowy do siedziby Muzeum Śląskiego, c) ewentualną naprawę stwierdzonych podczas przeglądu usterek na podstawie faktycznie przepracowanego czasu rozliczanego wg stawki d) naprawa w trybie awaryjnym wg faktycznie przepracowanego czasu rozliczanego wg stawki Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że złożono dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

VII. Pozostałe informacje a) warunki płatności 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. b) termin związania Wykonawcy złożoną ofertą wynosi 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert, c) Wykonawca jest zobowiązany do skalkulowania ceny brutto oferty z uwzględnieniem wszelkich kosztów bezpośrednich i pośrednich, jakie poniesie z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, zysku Wykonawcy oraz wszystkich wymaganych przepisami podatków, ubezpieczeń i innych opłat, a w szczególności prawidłowego podatku VAT (jeżeli dotyczy). W przypadku składania oferty przez osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej wyliczona wartość oferty winna być traktowana jako brutto. W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej kwota wynagrodzenia brutto podana w ofercie będzie pomniejszona o należne zaliczki na podatek, składki na ubezpieczenia społeczne oraz inne obciążenia, zgodnie z właściwymi przepisami. Podana w ofercie cena całkowita brutto musi być wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania; d) Zamawiający nie zwraca Wykonawcom kosztów związanych z przygotowaniem i złożeniem przez Wykonawców oferty. e) Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia wyjaśnień lub uzupełnień. f) Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w treści złożonych ofert oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych oraz innych omyłek polegających na niezgodności oferty z treścią zaproszenia niepowodujących istotnych zmian w treści złożonych ofert – niezwłocznie zawiadamiając Wykonawcę o dokonanej poprawie. g) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od udzielenia zamówienia bez podania przyczyn, co nie może być podstawą ewentualnych roszczeń Wykonawcy wobec Zamawiającego; h) W przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza Wyślij wiadomość, w przypadkach awaryjnych proszę kierować korespondencję pod adres elektryk@muzeumslaskie.pl lub telefoniczne 32 213 08 03, 504 269 161, a w przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 800 do 1700, tel. 22 101 02 02, e-mail cwk@platformazakupowa.pl- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 800 do 1700. VII. Załączniki a) DAG-PKl-262-1/21 - Załącznik nr 1 - Wzór umowy b) DAG-PKl-262-2/21 - Załącznik nr 2 - Oświadczenie wykonawcy c) DAG-PKl-262-2/21 - Załącznik nr 3 - OPZ


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik nr 3 - DAG-PKL-262-1-21 - OPZ.pdf pdf 161.21 2021-02-22 09:27:00 Postępowanie
RODO.pdf pdf 191.48 2021-02-22 09:27:00 Postępowanie
Załacznik nr 2 - DAG-PKL-262-1-21 - Oświadczenie Wykonawcy.pdf pdf 81.61 2021-02-22 09:27:00 Kryterium
Załacznik nr 1 - DAG-PKL-262-1-21 - Wzór umowy.pdf pdf 302.82 2021-02-22 09:27:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Przegląd jednorazowy (półroczny) Zakres przeglądu zgodnie z OPZ 1 usługa Muzeum Śląskie w Katowicach
Tadeusza Dobrowolskiego 1
40-205, Katowice
(0)
2 Dojazd jednorazowy do siedziby Muzeum Śląskiego Całkowita stawka za przyjazd 1 usługa - (0)
3 Ewentualną naprawę stwierdzonych podczas przeglądu usterek na podstawie faktycznie przepracowanego czasu rozliczanego wg stawki Robocizna 1 rbg. - (0)
4 Naprawę w trybie awaryjnym wg faktycznie przepracowanego czasu rozliczanego wg stawki Robocizna 1 rbg. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3353 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Zgodnie z warunkami Umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Okres realizacji umowy obejmuje 2 lata. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenie wykonawcy - Proszę podpisać oświadczanie będące warunkiem w postępowaniu (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załacznik nr 2 - DAG [...].pdf

(0)
5 Wzór umowy - Proszę zapoznać się ze wzorem umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załacznik nr 1 - DAG [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 434