Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 11/II/2021 Zakup wraz z dostawą materiałów, testów i akcesoriów na okres 1 roku (z podziałem na 3 zadania częściowe)

Termin:
Zamieszczenia : 17-02-2021 13:29:00
Składania : 02-03-2021 10:00:00
Otwarcia : 02-03-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 77/4417763

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Klauzula informacyjna RODO.pdf pdf 107.5 2021-02-17 13:29:00 Postępowanie
UMOWA - WZÓR - załącznik nr 6 do zapytania ofertowego.doc doc 79.5 2021-02-17 13:29:00 Postępowanie
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia w zadaniach 1-3 - załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.docx docx 25.2 2021-02-17 13:29:00 Postępowanie
Kryteria jakość - załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.docx docx 22.95 2021-02-17 13:29:00 Postępowanie
Przedmiot zamówienia - zadanie nr 1.xlsx xlsx 14.19 2021-02-17 13:29:00 Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia - zadanie nr 2 .xlsx xlsx 15.53 2021-02-17 13:29:00 Przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia - zadanie nr 3 .xlsx xlsx 26.85 2021-02-17 13:29:00 Przedmiot zamówienia
odpowiedzi na pytania-sig.pdf pdf 687.85 2021-02-24 10:13:51 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-04-29 13:38 Agnieszka Kormanek Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu została zawarta umowa z wykonawcą: Sterigat Sp. z o.o., ul. Zaściankowa 51; 02-989 Warszawa - na dostawę materiałów do sterylizacji o wartości 9 643,88 zł brutto.
2021-03-17 15:02 Justyna Kopystyńska Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu ul. Reymonta 8 - Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu w zadaniu nr 1 - została wybrana oferta Wykonawcy: STERIGAT Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Zaściankowa 50 lok. 1, 02-989 Warszawa na kwotę brutto: 9 643,89 zł (netto: 8 929,53 zł). Wybrana oferta spełnia wymagania odnoszące się do przedmiotu objętego zamówieniem i została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert, w tym oceny jakości, a jej wartość nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia – jest jedyną ofertą złożoną w zadaniu nr 1. Udzielenie zamówienia nastąpi poprzez: zawarcie umowy.

Zamawiający odstępuje od dokonywania oceny złożonych ofert w zadaniu nr 2 oraz w zadaniu nr 3 (unieważnia postępowanie w zakresie dotyczącym zadania nr 2 i 3), ze względu na sprzeczne informacje określone przez Zamawiającego w załącznikach nr 4 i 5 do zapytania ofertowego a odnoszące się do kwestii obowiązku dostarczenia wraz z ofertą próbek podlegających poddania ocenie ich jakości. Po usunięciu w/w rozbieżności zostanie wszczęte nowe postępowanie.
2021-02-25 13:55 Justyna Kopystyńska Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu ul. Reymonta 8 w odpowiedzi na n/w pytanie dot. niniejszego postępowania udziela następujących wyjaśnień:
Pytanie
Czy Zamawiający zgodzi się na odstąpienie od wymogu dostarczenia próbek w przypadku jeśli oferowany asortyment jest mu znany i był użytkowany przez Zamawiającego? lub jeśli Zamawiający będzie wymagał dostarczenia próbek, to czy wyrazi zgodę na dostarczenie próbki pozwalającej na zbadanie i ocenę jakości, dla reprezentatywnych pozycji (dla jednego rozmiaru rękawa, dla jednego rozmiaru papieru etc.)?

Odpowiedź: Zamawiający podtrzymuje treść wymogów zawartych w załączniku nr 5 do zapytania ofertowego.


Jednocześnie Zamawiający poprawia w pozycji 2 dotyczącej kryterium oceny jakości treść opisu poprzez usunięcie zapisu „(minimalne opakowanie handlowe)”.


ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
Zamawiający - Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu ul. Reymonta 8 przedłuża termin składania ofert z dnia 26.02.2021 roku na dzień 02.03.2021 roku. Godzina składania ofert nie ulega zmianie.



2021-02-24 10:13 Justyna Kopystyńska Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu ul. Reymonta 8 - Zamawiający przedstawia w załączeniu
odpowiedzi na pytania dot. niniejszego postępowania.

odpowiedzi na pytani [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Materiały do sterylizacji dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii jak w załączniku dot. zadania nr 1

Przedmiot zamówienia [...].xlsx

1 szt. Kliniczne Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
ul. Reymonta 8
45-066, Opole
(0)
2 Testy do sterylizacji i przyrządy do ich stosowania dla potzreb Centralnej Sterylizatornii jak w załączniku dot. zadania nr 2

Przedmiot zamówienia [...].xlsx

1 szt. - (0)
3 Akcesoria do sterylizacji dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii jak w załączniku dot. zadania nr 3

Przedmiot zamówienia [...].xlsx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Ocena jakości 40% Zamawiający wymaga dostarczenia próbek do siedziby Zamawiającego w celu sprawdzenia zgodności oferowanego towaru z opisem przedmiotu zamówienia oraz w celu dokonania oceny jakościowej - zgodnie z załącznikami nr 4 i 5 do zapytania ofertowego (0)
3 Termin realizacji - Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Akceptacja warunków umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 994