Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-03-2021 13:56:00 |
Składania : | 16-03-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 16-03-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Zamawiający zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu, którego przedmiotem jest opracowanie inwentaryzacji architektoniczno-budowlanej i instalacyjnej oraz sporządzenie audytu energetycznego dla zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynku Domu Asystenta nr 3 w Katowicach ul. Paderewskiego 32.
Postępowanie prowadzone jest w oparciu o postanowienia § 7 Regulaminu ubiegania się i udzielania zamówień publicznych przez Uniwersytet Śląski w Katowicach, wprowadzonego zarządzeniem nr 25/2021 Rektora Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach z dnia 05.02.2021r. Zasady, wg których prowadzone jest niniejsze postępowanie, zostały opisane w instrukcji dotyczącej przeprowadzenia postępowania, która stanowi załącznik do ogłoszenia.
Pod
linkiem znajduje się instrukcja: Składanie ofert w postępowaniu poniżej
progu - zapytanie ofertowe
W załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
W postępowaniu należy złożyć ofertę wraz wymaganymi dokumentami. W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. poprzez złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, z uwagi na możliwość zapoznania się z ofertą przed terminem jej złożenia.
Rekomendacje:
a) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem;
b) Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym;
c) Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików;
d) Zamawiający zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty;
e) W przypadku kompresowania dokumentów np. w plik ZIP zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego z plików przed skompresowaniem;
f) Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00,
tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-03-25 09:26 | DIiIB UŚ | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty - w załączeniu. |
2021-03-16 12:55 | DIiIB UŚ |
W załączeniu informacja z otwarcia ofert dla postępowania nr DIiIB.2120.2.2021. |
2021-03-16 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota jaką Zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zamówienia: 23.800,00 zł brutto |
2021-03-15 13:04 | DIiIB UŚ |
W
dniu
15.03.2021
r.
wpłynęło
do
Zamawiającego
pytanie
o
następującej
treści:
"Proszę
o
zmianę
w
zakresie
zdolności
technicznej
lub
zawodowej,
poprzez
dopuszczenie
do
udziału
w
postępowaniu
oferenta,
który
legitymuje
się
należytym
wykonaniem
dokumentacji
o
funkcji
użytkowej
w
służbie
zdrowia
zgodnie
z
zapisami
SIWZ,
w
okresie
ostatnich
5
lat."
.
Odpowiedz Zamawiającego: Zamawiający w postawionych warunkach udziału w postępowaniu dopuścił doświadczenie zdobyte przy sporządzaniu inwentaryzacji i audytów dla budynku o określonej powierzchni lub kubaturze, bez wskazania jego funkcji. |
2021-03-11 13:16 | DIiIB UŚ |
W
dniu
11.03.2021
wpłynęło
do
Zamawiającego
pytanie
o
następującej
treści: "Czy Zamawiający wyraża zgodę na zmianę warunku odnośnie audytu tj.: w okresie 6 lat wykonał co najmniej dwa audyty energetyczne dla budynków o powierzchni użytkowej co najmniej 3000 m2 każdy lub 10 000 m3 lub : wykonał w okresie 4 lat co najmniej jeden audyt dla budynku o powierzchni uzytkowej co najmniej 3000m2 każdy lub kubaturze 10 000 m3" Odpowiedz Zamawiającego: Zamawiający nie zmieni warunku udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej w sposób zaproponowany w pytaniu. Warunki udziału w postępowaniu pozostają bez zmian. |
2021-03-10 15:05 | DIiIB UŚ | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
Komunikaty