Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-11-2020 12:57:00 |
Składania : | 27-11-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | 27-11-2020 09:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Nasz znak: ZE1.2720.03.2020.AS Świebodzin, 20 listopada 2020 r.
ZAPROSZENIE
Gmina Świebodzin, ul. Rynkowa 2, Zespół Edukacyjny nr 1 w Świebodzinie,
os. Łużyckie 28, 66-200
Świebodzin, tel./fax 68 475 22 75, strona
internetowa www.ze1swiebodzin.edu.pl, adres email:
sekretariat@ze1swiebodzin.edu.pl zaprasza do
złożenia oferty cenowej na postępowanie o udzielenie zamówienia, którego
przedmiotem jest: Sprzedaż i dostawa środków czystości do Zespołu Edukacyjnego
nr 1 w Świebodzinie.
1. Przedmiot zamówienia: środki czystości wg formularza
ofertowego.
2. Sposób i termin składania ofert
2.1.Oferty należy składać poprzez Platformę Zakupową Open
Nexus do dnia 27 listopada 2020r. do godz. 08.00.
2.2. Oferty złożone w innej formie nie będą brane pod uwagę.
2.3. O wyniku wyboru oferenci poinformowani zostaną dnia 27
listopada 2020r. po godz. 09.00.
3. Termin wykonania zamówienia:
Od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2021 r.
4. Kryteria oceny ofert.
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie 100%
ceny brutto.
5. Termin związania ofertą: Wykonawca związany jest złożoną
ofertą przez okres 10 dni od dnia wyznaczonego jako termin składania ofert.
Dzień składania ofert jest pierwszym dniem związania złożoną ofertą.
6. Istotne warunki, które będą ustalone w umowie:
6.1. Przedmiotem umowy będzie sprzedaż i dostawa środków
czystości do Zespołu Edukacyjnego nr 1 w Świebodzinie.
6.2. Wykonanie w/w usługi przez wykonawcę nastąpi w terminie
od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2021 r.
6.3. Zapłata dla wykonawcy nastąpi każdorazowo na koniec
miesiąca po przedłożeniu faktury VAT płatnej w terminie 14 dni na konto
Wykonawcy.
a. Wysokość należności za towar nie podlega renegocjacji w
czasie trwania umowy.
b. Strony są zobowiązane do informowania o wszelkich zmianach
dot. ich działalności, np. zmiana adresu, nazw, numerów rachunków bankowych,
itd.
c. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy podlegać będą, pod
rygorem nieważności, formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie
strony.
d. Niedotrzymanie przez strony warunków umowy uprawnia je do
natychmiastowego rozwiązania umowy w formie pisemnej.
e. W przypadku zmiany obowiązujących przepisów zawartych w
umowie uniemożliwiających realizację usługi obowiązuje 30 dniowy okres
wypowiedzenia umowy w formie pisemnej.
f. Wszelkie spory wynikające z realizacji umowy podlegać będą
rozstrzygnięciu przez Sąd Powszechny właściwy dla Zamawiającego.
7. Inne wymagania i warunki:
7.1. Po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze oferty jako
najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca dostarczy niezwłocznie do siedzimy
Zamawiającego:
a. Kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS
albo kserokopię aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej.
7.2. Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: Eliza
Brzemińska, tel. 68 475 09 91.
Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów Ustawy z
dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.
U. 2019, poz. 1843 tekst jednolity) – zgodnie z art.
4 ust.8.
W załączeniu:
- formularz ofertowy,
- projekt umowy.
Komunikaty