Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-08-2020 11:51:00 |
Składania : | 13-08-2020 14:00:00 |
Otwarcia : | 13-08-2020 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup sprzętu do zdalnego nauczania – 37 szt. laptopów, zgodnych z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego postępowania.
Zakup sprzętu do zdalnego nauczania finansowany w ramach realizacji projektu pn. „Zdalna Szkoła +” w ramach Ogólnopolskiej Sieci Edukacyjnej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020
Termin realizacji zamówienia: dostawa do dnia 20 sierpnia 2020 roku.
Warunki realizacji zamówienia zawiera załączony projekt umowy.
Wymagania dla oferentów:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy i posiadał gwarancję wynoszącą 24 miesiące od dnia podpisania protokołu odbioru.
Faktura VAT winna być wystawiona na Zamawiającego:
Gmina Bolków, ul. Rynek 1, 59-420 Bolków NIP: 6951399915
Jeśli zaoferowany będzie różny sprzęt, wówczas na fakturze należy wyszczególnić osobno odpowiednie pozycje.
Oprócz wypełnienia formularza elektronicznego, należy wypełnić Formularz Ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia, w którym należy wyszczególnić specyfikację proponowanych sprzętów.
Ofertę można złożyć wyłącznie w formie elektronicznej przez platformę zakupową Gminy Bolków, oferty złożone w inny sposób nie będą wzięte pod uwagę.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 75 7413215 wew. 18 w godzinach pracy Urzędu. tj. od 7:00 do 15:00.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2020-08-18 07:06 | Joanna Niemiec-Klimek | Unieważnienie postępowania (załącznik) |
2020-08-17 14:49 | Joanna Niemiec-Klimek | Komunikat został wycofany przez Zamawiającego. |
2020-08-13 14:59 | Joanna Niemiec-Klimek | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty