Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-07-2020 07:56:00 |
Składania : | 06-08-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 06-08-2020 10:15:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Przedmiotem zamówienia jest
dostawa artykułów biurowych wymienionych w formularzach cenowych stanowiących
integralną część SIWZ (załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ - odpowiednio dla
części zamówienia nr 1-3).
Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części, tj.:
1)
Część 1 - Materiały
biurowe
2)
Część 2 – Papier
3)
Cześć 3 - Tonery
Termin wykonania zamówienia: od 01.09.2020
do dnia 31.08.2022 roku.
Składanie ofert odbywa się:
1) w przypadku ofert składanych w formie pisemnej: w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Zaleca się, aby opakowanie było oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy. Opakowanie winno być zaadresowane do Zamawiającego:
Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o.
[ul. Rychlińskiego 1, 05-091 Ząbki]
oraz opisane:
Przetarg nieograniczony na dostawę
materiałów biurowych”
Znak sprawy: 6/PN/2020
nie otwierać przed dniem 06.08.2020 r., godz. 10.15
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
Wykonawca składa ofertę, wraz z wymaganymi dokumentami do dnia
06.08.2020 do godz. 10.00.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2020-08-25 10:25 | KRZYSZTOF JANIGA |
Szanowni
Państwo, W załączeniu informacja o wyborze ofert w poszczególnych częściach zamówienia |
2020-08-06 14:42 | Beata Bralewska | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty