Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-07-2020 11:18:00 |
Składania : | 16-07-2020 09:00:00 |
Otwarcia : | 16-07-2020 09:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP i ma na celu uzyskanie ofert na "Dostawa rękawiczek letnich białych i pokrowców białych na czapkę gabardynową (ZP-595/2020_z7)".
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY DOSTAWCÓW KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI W KIELCACH
1) Zakupy Komendy Wojewódzkiej Policji wystawione na platformie zakupowej realizowane są wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób, niż poprzez formularz na stronie postępowania).
2) Składanie ofert poprzez platformę zakupową Open Nexus zapewnia
transparentność postępowania w wyborze ofert.
3) Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na
stronie postępowania, a dostawca/wykonawca składając ofertę godzi się na te
warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4) Podana cena towaru lub usługi musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy
łącznie z kosztem dostawy, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto.
5) Zamówienia realizowane przez KWP w Kielcach za pośrednictwem Internetowej
Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony
internetowej www.platformazakupowa.pl.
6) KWP w Kielcach nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za
pośrednictwem Platformy Zakupowej.
7) Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne
informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi
się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
8) Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie
koszty realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Kielcach nie ponosi żadnych innych
kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.
9) Oferty składa się w cenie brutto.
10) Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od
dnia upływu terminu składania ofert.
11) Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji
zamówienia oraz otrzymania przez KWP w Kielcach prawidłowo wystawionej faktury.
12) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw zaoferowany przedmiot
zamówienia lub wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia
oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
13) W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w Kielcach zwróci niezgodny
przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.
14) KWP w Kielcach wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w
postępowaniu kryteriami wyboru oferty.
15) W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Kielcach
zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania.
16) KWP w Kielcach zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć
się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne
roszczenia w stosunku do KWP w Kielcach.
17) Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy
niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez
Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyraża
zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje
się do ich przestrzegania.
W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!
Klauzula informacyjna w związku z procedurą postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informuję, Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w
Kielcach przetwarza Pana/Pani dane osobowe w związku z procedurą postępowania
przetargowego:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji
w Kielcach, kontakt : ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce,
- Inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w
Kielcach jest Pani Ewa Kopeć, pracownik Wydziału Ochrony Informacji Niejawnych
Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach, kontakt ul. Seminaryjska 12, 25-372
Kielce, iod.kwp@ki.policja.gov.pl.;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonym przez Komendę Wojewódzką Policji w Kielcach.
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96
ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy
Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Oświadczam, ze zapewnię w okresie obowiązywania umowy pełną ochronę danych
osobowych oraz zgodność z wszelkimi obecnymi oraz przyszłymi przepisami prawa
dotyczącymi ochrony danych osobowych.
Oświadczam, że wypełniłem/am obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub
art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub
pośrednio pozyskałem/am w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia
publicznego w niniejszym postępowaniu.
Oświadczam, że zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity Dz. U. z 2019r., poz. 1843) spełniam warunki udziału w
postępowaniu określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym SIWZ nr
ZP-595/2020_z7 oraz nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24
ust.1 pkt. 12-23 ustawy.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Druk oferty cenowej jest jednocześnie szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
Druk oferty cenowej (Załącznik nr 1) jest integralną częścią niniejszego zamówienia.
Wspólny słownik zamówień (CPV): 18100000-0- Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki;
Cena na fakturze musi być podana w złotych polskich, w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku.
koszty dostawy po stronie dostawcy/Wykonawcy
w cenę brutto przedmiotu zamówienia należy wliczyć koszty transportu oraz wyładunku przedmiotu zamówienia u Zamawiającego
termin płatności do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wypełnionej faktury
Zamawiający wymaga złożenia druku oferty cenowej w formie skanu, jako załącznik do postępowania, zgodnie z drukiem „Załącznik nr 1 - oferta cenowa”. Skan oferty cenowej musi być podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentacji wykonawcy.
Oświadczam, że zawarty projekt umowy (Załącznik nr 2 do niniejszego
postępowania) został przeze mnie zaakceptowany i zobowiązuję się w przypadku
wybrania naszej oferty do zawarcia tej umowy w miejscu i terminie wyznaczonym
przez Zamawiającego.
Rozmiarówka przedmiotu zamówienia:
1. RĘKAWICZKI LETNIE BIAŁE
ROZMIAR ILOSĆ
20 20
21 20
22 20
RAZEM par 60
2. POKROWIEC BIAŁY NA CZAPKĘ
ROZMIAR ILOSĆ
55 10
56 20
57 20
58 10
59 10
RAZEM szt. 70
2020-07-14 09:43 | Wojciech Czekaj |
Pytanie
Wykonawcy Dzień Dobry, Czy dopuszczacie rękawice białe policyjne wykonane z lycry?? Czy dopuszczacie rękawice białą sztandarową w rozmiarze uniwersalnym L?? Dzień Dobry, Czy chodzi Państwu o rękawicę taką jak na zdjęciu z ozdobnymi przeszyciami?? Odpowiedź Zamawijącego Dzień dobry W odpowiedzi na zapytanie dotyczące dostawy rękawiczek letnich białych i pokrowców białych na czapkę gabardynową, Zmawiający informuje, że nie przewiduje zmian w postępowaniu. Pozdrawiam |
Komunikaty