Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-07-2020 21:30:00 |
Składania : | 15-07-2020 14:30:00 |
Otwarcia : | 15-07-2020 14:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
GZGKiM.3331-59/20.ZM Wągrowiec, dnia 9 lipca 2020 r.
Zamawiający:
Gminny Zakład Gospodarki
Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
62 – 100 Wągrowiec, ul.
Janowiecka 98A, Tel, fax - 067 262 14 62
reprezentowany przez Agnieszkę
Ciemachowską – Dyrektora Zakładu
ZAPRASZA DO ZŁOŻENIA OFERTY NA :
,,Dostawę
pomp: OPA3.07 i OPA2.04”
1.
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Z uwagi na wartość zamówienia nie
przekraczającą 30.000 euro, Zamawiający, prowadzi postępowanie na podstawie
art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z
2019 r., poz. 1843 ze zm.) w formie zapytania ofertowego zgodnie z
Zarządzeniem nr 1/2015 p.o. Dyrektora
Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu z dnia 2
marca 2015 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych
w Gminnym Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa
pomp:
1) OPA3.07 producent Hydro-Vacuum S.A. –
sztuk 1,
2) OPA2.04 producent Hydro-Vacuum S.A. –
sztuk 2.
2.2. Zamawiający
nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
3.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający niżej określone
warunki:
2) Dysponuje odpowiednim potencjałem
technicznym i ekonomicznym.
4.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 30.09.2020 r.
5.
WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:
Wynagrodzenie wynikać będzie ze złożonej
oferty. Cenę należy podać złotych (PLN). Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie
z obowiązującymi przepisami. Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia
(w tym kosztów dostawy towaru), a także oddziaływania innych czynników
mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie, pominięcie oraz
brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania
zmiany wynagrodzenia umownego. Wykonawca wartość
zamówienia przedstawia w formularzu oferty (załącznik nr 1). Cena za dostawę przedmiotu zamówienia może być tylko jedna
(nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie przez okres
ważności oferty (związania ofertą) oraz okres realizacji zlecenia. Oferta cenowa
otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.
Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
6.
WARUNKI ROZLICZENIA:
Podstawą do zapłaty wynagrodzenia będzie
prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie protokół
zdawczo – odbiorczy otrzymania przedmiotu zamówienia podpisany przez Wykonawcę
i Zamawiającego (załącznik Nr 2). Zapłata za dostarczony przedmiot
zamówienia nastąpi w terminie 14 dni od
daty otrzymania faktury.
7.
FORMA SKŁADANIA OFERT:
Wykonawca złoży ofertę za pośrednictwem platformy zakupowej OpenNexus
dostępnej na stronie https://gzgkimwagrowiec.pl/
lub https://platformazakupowa.pl/pn/ug_wagrowiec/proceedings,
8.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: 15 lipca 2020 r. do godz. 14.30.
9.
PRZY WYBORZE OFERT ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE
SIĘ KIEROWAŁ:
a. Kryterium wyboru ofert
przez zamawiającego: cena
b. Waga kryterium: 100%.
10.
POZOSTAŁE INFORMACJE
Kontaktowanie
się z Zamawiającym:
a. w
przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym
dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262
14 62 (osoby
do kontaktu: Gabriel Makowiecki – inspektor ds. mieszkaniowych, Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),
b. w przypadku pytań związanych z obsługą
platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open
Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
11.
ZLECENIE DOSTAWY:
Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający
zleci dostawę przedmiotu zamówienia.
12.
ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści
niniejszego zaproszenia do upływu terminu składania ofert. Jeżeli zmiany będą
mogły mieć wpływ na treść składanych ofert, zamawiający przedłuży termin składania
ofert. Dokonane zmiany przekazuje się niezwłocznie wszystkim oferentom, do
których zostało wystosowane zaproszenie i jest ono dla nich wiążące. Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia,
a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
13.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ STRON
13.1. Wykonawca jest i będzie odpowiedzialny wobec
Zamawiającego, na zasadach uregulowanych w Kodeksie cywilnym, za wszelkie
szkody oraz roszczenia osób trzecich w przypadku, gdy będą one wynikać z wad
przedmiotu zamówienia lub nie dołożenia należytej staranności przez Wykonawcę
lub jego Podwykonawcę przy dostawie przedmiotu zamówienia..
13.2. Odpowiedzialnością
Wykonawcy objęte są, szkody poniesione przez Zamawiającego, spowodowane
zawinionym niewykonaniem albo nienależytym w tym nieterminowym, wykonaniem
zobowiązań przez Wykonawcę lub jego współpracowników, pracowników i podwykonawców
chyba że nastąpiły z winy Zamawiającego.
14.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO”
informuję, że:
1)
Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i
Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100 Wągrowiec, tel. 67 262
14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl,
reprezentowany przez dyrektora Gminnego
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2)
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo
kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych
za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl
lub pisemnie na adres Administratora.
3)
Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA
jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c
RODO).
4)
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww.
celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach
szczególnych, w tym przepisów
archiwalnych.
5)
Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą
podlegać profilowaniu.
6)
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy
(obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
7) W
związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu
następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b)
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c)
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d)
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa),
w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o
ochronie danych osobowych (RODO).
8)
Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednak nieprzekazanie
danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.
9) Państwa
dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy
powierzenia przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom
uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Dyrektor
/Agnieszka Ciemachowska /
Załączniki:
1)
Załącznik
nr 1 – formularz ofertowy,
2)
Załącznik
nr 2 – protokół zdawczo - odbiorczy.
2020-07-16 18:44 | Agnieszka Ciemachowska | Informacja o wyborze oferty Zamawiający - Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, zawiadamia, że w wyniku rozpatrzenia ofert złożonych w ramach zapytania ofertowego na zadanie pn.:"Dostawa pomp: OPA3.07 i OPA2.04" (ID362746), wybrana została oferta złożona przez: P.T.H.U. ARPO J.Jakubowski, ul. Rzemieślnicza 1e, 86-300 Grudziądz. W załączeniu protokół z postępowania. Zapraszam do udziału w kolejnych postępowaniach Agnieszka Ciemachowska |
2020-07-13 12:58 | Agnieszka Ciemachowska |
W
celu
wyjaśnienia
ewentualnych
niejasności
uzupełniam
pkt
2.
zaproszenia: "2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomp: 1) OPA3.07+SKg112M-2 producent Hydro-Vacuum S.A. – sztuk 1, 2) OPA2.04 +STKg80x-2C producent Hydro-Vacuum S.A. – sztuk 2." |
Komunikaty