Postępowanie: 21/ZP/U/MUND/2020 USŁUGA WYKONANIA PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA TYPU GALOWEGO ORAZ WYJŚCIOWEGO SZYTEGO NA MIARĘ

Termin:
Zamieszczenia : 26-06-2020 13:28:00
Składania: 07-07-2020 09:00:00
Tryb: Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wymagania i specyfikacja 

Szanowni Państwo,

Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami: oświadczeniami i dokumentami wskazanymi w SIWZ, należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego – 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz – kancelaria jawnaGodz. pracy kancelarii 07.30 – 09.00 i 12.30 – 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku.

UWAGA: Zamawiający informuje, że z uwagi na sytuację epidemiologiczną, związaną z ogłoszeniem przez Światową Organizację Zdrowia pandemii KORONAWIRUSA (wywołującego COVID-19) przesyłki pocztowe dostarczane są do Zamawiającego dwa razy
w tygodniu, tj. we wtorki 
i w czwartki. 


Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do zadawania pytań do SIWZ.


Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

KOMUNIKAT

Z uwagi na zaistniałą sytuację epidemiologiczną, związaną z ogłoszeniem przez Światową Organizację Zdrowia pandemii KORONAWIRUSA (wywołującego COVID-19) – 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy zaleca ograniczenie do niezbędnego minimum załatwianie spraw urzędowych w sposób bezpośredni w 11 Wojskowym Oddziale Gospodarczym.

Wszelkie sprawy w miarę możliwości należy realizować telefonicznie, faksem lub e-mail – zgodnie z danymi kontaktowymi podanymi na stronie internetowej: www.11wog.wp.mil.pl

W przypadku jawnych otwarć ofert w sprawach o zamówienie publiczne, informuję, że w każdej sprawie informacje z otwarcia ofert (m.in. kwota Zamawiającego, dane wynikające z ofert – ceny i Wykonawcy) będą podawane do publicznej wiadomości zgodnie z obowiązującymi przepisami – niezwłocznie po otwarciu ofert – na stronie internetowej pod adresem jak powyżej. Zaleca się więc (o ile jest to możliwe) elektroniczne pobieranie danych bez konieczności bezpośredniego stawiennictwa.

Dla umów zawieranych w sprawach o zamówienie publiczne, składania dokumentów o ile jest to możliwe - preferowana jest forma korespondencyjna.

Godziny urzędowania i ogólne zasady funkcjonowania 11 WOG, przyjmowanie interesantów obecnie pozostają bez zmian.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
2020-ZP21-OGŁOSZENIE.docx docx 28.29 2020-06-26 13:28:00 Postępowanie
2020-ZP-21-SIWZ.docx docx 130.22 2020-06-26 13:28:00 Postępowanie
2020-ZP21-ZESTAWIENIE CENOWE -ZAŁ. NR 3.xlsx xlsx 11.89 2020-06-26 13:28:00 Postępowanie
Warunki techniczne - załącznik nr 1 do SIWZ.zip zip 54643.04 2020-06-26 13:28:00 Postępowanie
2020-ZP-21-Informacja-z-otwarcia-ofert.doc doc 38.5 2020-07-07 12:19:42 Publiczna wiadomość
2020-ZP-21.doc doc 57.5 2020-07-15 12:31:16 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-07-15 12:31 Jolanta Różyńska Wybór oferty

2020-ZP-21.doc

2020-07-07 12:19 Jolanta Różyńska Informacja z otwarcia ofert

2020-ZP-21-Informacj [...].doc

Liczba odsłon strony: 578