Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 3.B15 stacje robocze 3.B15 stacje robocze - BRICOMARCHE / INTERMARCHE / GRUPA MUSZKIETERÓW (potencjał 1442 szt. stacji roboczych)

Łukasz Sobolewski
ITM Polska Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 22-06-2020 16:14:00
Składania : 07-07-2020 08:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE 3.B15

Temat zapytania:   stacje robocze -  Intermarché i Bricomarché - GRUPA MUSZKIETERÓW

(Potencjał 1442 szt.  stacji roboczych)



22.06.2020

Kupiec: Łukasz Sobolewski


I. Wstęp 

Grupa Muszkieterów to największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu „dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem ponad 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. Sieć handlowa Grupy Muszkieterów liczy 370 supermarketów Intermarché i Bricomarché. W Centrali Grupy w pod poznańskim Swadzimiu, w dwóch magazynach logistycznych oraz supermarketach zatrudnionych jest aktualnie około 13 000 osób. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.


II. Warunki ofertowania 

1. Zapytanie ofertowe nie jest podstawą do żadnych roszczeń w stosunku do Spółki ITM POLSKA lub spółek jej podlegających wynikających z podjęcia decyzji lub działań w procesie ofertowania przez Oferenta, 

2. Wydatki poniesione przez Oferenta w związku z przygotowaniem i odpowiedzią na zapytanie ofertowe nie są zwracane przez Spółkę ITM POLSKA, 

3. ITM POLSKA zastrzega sobie prawo do wycofania zapytania ofertowego w dowolnym czasie.

4. ITM POLSKA zastrzega sobie prawo wycofania z oferty lub zmniejszenia ilości w przypadku przekroczenia szacowanych środków przeznaczonych na zakup stacji roboczych.

5. Akceptacja odpowiedzi Oferenta na zapytanie ofertowe nie stanowi żadnego zobowiązania ITM POLSKA w stosunku do potencjalnego Dostawcy dopóki niezostanie podpisana umowa o współpracy.

6. Ofertę wraz z załącznikami należy sporządzić wg załączonych wzorów w języku polskim.

Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski. 



III. Specyfikacja 

Celem zapytania jest ustalenie warunków zakupu stacji roboczych dla sieci sklepów  Intermarché i Bricomarché Grupy Muszkieterów 


OPIS / Specyfikacja: 

Urządzenie klasy i specyfikacji nie niższej niż podane, poniżej jako wzorcowe

1)         stacje robocze wzorowane na podstawie specyfikacji urządzeń DELL OptiPlex 3070 


Dotyczy 368  sklepów na terenie całej Polski

Docelowo planowana jest wymiana 1192 stacji roboczych w 368 sklepach w następujących transzach (w przybliżeniu):

  • dostawa wrzesień - listopad 2020: co najmniej 226 sztuk
  • dostawa styczeń - czerwiec 2021: co najmniej 389 sztuk

oraz

  • dostawa czerwiec - listopad 2021: co najmniej 324 sztuki
  • dostawa styczeń - czerwiec 2022: co najmniej 253 sztuki


 UWAGA : ROZPATRUJEMY OFERTY NA URZĄDZENIA  RÓŻNYCH PRODUCENTÓW, NIE TYLKO DELL.


W przypadku wycofania z oferty proponowanego modelu stacji roboczej dostawca zobowiązany będzie do zapewnienie dostępności oferowanej stacji roboczej zgodnie z szacowanymi ilościami oraz określonym czasie.

 

Zamawiający szacuje możliwość nabycia kolejnych 250 stacji roboczych na potrzeby bieżących otwarć sklepów i jako stacje dodatkowe w ciągu 3 lat do 2022.


Potencjał całości 1442 stacji roboczych

Dostawy w ilościach i terminach do ustalenia z 1-2 miesięcznym wyprzedzeniem

 

Miejsce dostawy - jedno wskazane miejsce w Polsce lub osobno na każdy sklep Intermarche & Bricomarche zrealizowane na koszt i ryzyko Dostawcy / Oferenta (w cenie produktu koszt dostawy).

Koszt dostawy  dodatkowo informacyjnie do wyszczególnienia w ofercie w zależności od ilości urządzeń.


Płatnik: finansowanie przez leasing (bank). Wycena finansowania będzie prowadzona w oddzielnym postępowaniem.

Pierwsza partia, co najmniej 15 stacji roboczych z przeznaczeniem na (płatne - zakup) testy pilotażowe powinna być dostarczona drugiej połowie lipca 2020, celem sprawdzenia zgodności konfiguracji z zamówieniem (specyfikacją).

Ofertowany produkt winien spełniać wymagania, przedstawione w załączonym pliku: "specyfikacja stacji roboczych".


Produkt zgodny z normą branżową, prawem Polskim i EU. 

IV. Informacje dodatkowe / kryteria

 

Warunki gwarancji / serwisu do potwierdzenia:

- potwierdzenie gwarancji na  3 lata w cenie produktu typu" next bussines day ",

- możliwość i koszt gwarancji dodatkowej - przedłużenie do 5 lat typu" next bussines day ",

 

Kryteria oceny ofert: 

1. Cena, 

2. Termin,

3. Zgodność ze specyfikacją, 

4. Warunki gwarancji

5. Zgodność z obowiązującymi w Polsce i UE przepisami


V.  Wymagania formalne

1.      Załączniki mogą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy (należy wtedy dostarczyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby wskazane w KRS) oraz musi uwzględniać wszystkie warunki wskazane w paragrafie IV, a zakres świadczonych usług musi być tożsamy z elementami zawartymi w paragrafie III.

2.     Oferta dodatkowo powinna zawierać informacje:

a.     Nazwa firmy,

b.     Adres siedziby,

c.     Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty,

d.     Wycenę w walucie PLN lub  EURO lub USD,

3.     Warunki płatności: 

a.     Płatność przelewem po zrealizowaniu zamówienia i podpisaniu dokumentów dostawy lub po zakończonym okresie rozliczeniowym,

b.     Termin płatności – nie krótszy niż 30 dni od daty dostarczenia poprawnie wystawionej faktury VAT, do ustalenia z leasingiem (bankiem).

4.     Warunki zamówienia: zamówienie składane pocztą elektroniczną,

5.    Zalecane załączniki do oferty:

a.    Referencje od kluczowych Klientów, z którymi Oferent współpracuje w bieżącym i poprzednim roku (sugerowane 3szt.)

b.    Pisemne oświadczenie Oferenta o nie zaleganiu ZUS i US,

d.    Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON,

e.    Sprawozdanie finansowe za ostatni rok,

f.     Ewentualnie: pełnomocnictwo, 

Wszelkie dokumenty, które winny być dołączone do Oferty w postaci skanu, mogą być podpisane przez osobę widniejącą w dokumentacji KRS lub posiadającą aktualne pełnomocnictwo do reprezentowania spółki. Wszelkie pełnomocnictwa proszę wówczas wysłać wraz z ofertą.


VI. Klauzula poufności

Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności.



VII.  Termin 

1.     Rozpatrywane będą jedynie oferty złożone za pośrednictwem platformy  złożone do dnia 05.07.2020 do godz. 23.59 


2.     Oferty dostarczone po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane,

3.     W przypadku pytań do przedmiotu zapytania należy je przesyłać za pomocą platformy zakupowej,

4.     Proces przetargowy planujemy zakończyć do 31.07.2020r,

5.     Termin ważności oferty musi wynosić minimum do 30 09 2020r.


VIII. Załączniki

1) Proszę o  wypełnienie kwestionariusza w załączonym pliku: "03_Kwestionariusz 3.B15 STACJE ROBOCZE"



Pozdrawiam 

Łukasz Sobolewski 

Kupiec

tel. +48 61 66 51 235 tel. kom. +48 519 407 625

ITM Polska sp. z o.o. Dział Administracji i Zakupów Niekomercyjnych 

ITM Polska sp. z o.o. ul. św. Mikołaja 5, Swadzim, 62-080 Tarnowo Podgórne Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0000052836, REGON 632239507, NIP 7780000892 Kapitał zakładowy 103 391 500,00 zł 

 www.muszkieterowie.pl



Szanowni Państwo

w przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
specyfikacja stacji roboczych.pdf pdf 68.48 2020-06-22 16:14:00 Postępowanie
03_Kwestionariusz 3.B15 STACJE ROBOCZE.xlsx xlsx 17.34 2020-06-22 16:14:00 Postępowanie
specyfikacja stacji roboczych.pdf pdf 68.48 2020-06-22 16:14:00 Przedmiot zamówienia
03_Kwestionariusz 3.B15 STACJE ROBOCZE.xlsx xlsx 17.34 2020-06-22 16:14:00 Kryterium

Komunikaty

2020-07-02 09:29 Łukasz Sobolewski Witam

Czas składania ofert w postępowaniu przedłużony do godziny 08:00 dnia 07.07.2020
Pozdrawiam
Łukasz Sobolewski
2020-06-24 10:56 Łukasz Sobolewski UWAGA : ROZPATRUJEMY OFERTY NA URZĄDZENIA RÓŻNYCH PRODUCENTÓW, NIE TYLKO DELL.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena za 1szt. stacji roboczej (wymagania wg. pliku "specyfikacja stacji roboczych") dla potencjału 1442szt. z dostawą w cenie Cena za zestaw 1szt. stacji roboczej (wymagania wg. pliku "specyfikacja stacji roboczych") dla potencjału 1442 szt. z dostawą w cenie

specyfikacja stacji [...].pdf

1442 kpl. - (0)
2 Informacyjnie cena za dostawę jednorazową zestawu stacji roboczych w ilości : 1szt. Informacyjnie cena za dostawę jednorazową zestawu stacji roboczych w ilości : 1 szt. w dowolnym miejscu w Polsce 1 dostawa - (0)
3 Informacyjnie cena za dostawę jednorazową zestawu stacji roboczych w ilości : 2szt. Informacyjnie cena za dostawę jednorazową zestawu stacji roboczych w ilości : 2 szt. w dowolnym miejscu w Polsce 1 dostawa - (0)
4 Informacyjnie cena za dostawę jednorazową zestawu stacji roboczych w ilości : 3szt. Informacyjnie cena za dostawę jednorazową zestawu stacji roboczych w ilości : 3 szt. w dowolnym miejscu w Polsce 1 dostawa - (0)
5 Informacyjnie cena za dostawę jednorazową zestawu stacji roboczych w ilości : 4szt. Informacyjnie cena za dostawę jednorazową zestawu stacji roboczych w ilości : 4 szt. w dowolnym miejscu w Polsce 1 dostawa - (0)
6 Informacyjnie cena za dostawę jednorazową zestawu stacji roboczych w ilości : 5szt. Informacyjnie cena za dostawę jednorazową zestawu stacji roboczych w ilości : 5 szt. w dowolnym miejscu w Polsce 1 dostawa - (0)
7 Informacyjnie cena za dostawę jednorazową zestawu stacji roboczych w ilości : 10szt. Informacyjnie cena za dostawę jednorazową zestawu stacji roboczych w ilości : 10 szt. w dowolnym miejscu w Polsce 1 dostawa - (0)
8 Informacyjnie cena za dostawę jednorazową zestawu stacji roboczych w ilości : 20szt. Informacyjnie cena za dostawę jednorazową zestawu stacji roboczych w ilości : 20 szt. w dowolnym miejscu w Polsce 1 dostawa - (0)
9 Informacyjnie cena za dostawę jednorazową zestawu stacji roboczych w ilości : 30szt. Informacyjnie cena za dostawę jednorazową zestawu stacji roboczych w ilości : 30 szt. w dowolnym miejscu w Polsce 1 dostawa - (0)
10 Informacyjnie cena za dostawę jednorazową zestawu stacji roboczych w ilości : 40szt. Informacyjnie cena za dostawę jednorazową zestawu stacji roboczych w ilości : 40 szt. w dowolnym miejscu w Polsce 1 dostawa - (0)
11 Cena za dopłatę za 2 lata dodatkowej gwarancji za 1szt. stacji roboczej (wówczas gwarancja byłaby: 3 lata w cenie + 2 lata dodatkowe = 5 lat) Proszę podać koszt jednostkowy za dopłatę za 2 lata dodatkowej gwarancji za 1szt. stacji roboczej ( wówczas gwarancja byłaby: 3 lata w cenie + 2 lata dodatkowe = 5 lat) 1442 usługa - (0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0081 PLN, EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 75% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni, proszę potwierdzić lub zaproponować dłuższy (0)
3 Koszt dostawy - Proszę potwierdzić, że koszt dostawy zawarty jest w cenie produktu (zestaw stacji roboczej) bez względu na ilość w dostawie i miejsce dostawy. Jeżeli zostały pominięte inne istotne informacje związane z dostawą proszę je tutaj załączyć, opisać. (0)
4 Referencje - Referencje od kluczowych klientów, z którymi oferent współpracuje w bieżącym i poprzednim roku (sugerowane 3szt.). Proszę jeżeli to możliwe załączyć je tutaj. (0)
5 Kwestionariusz - Proszę o wypełnienie kwestionariusza w pliku: "03_Kwestionariusz 3.B15 STACJE ROBOCZE" i go załączyć.

03_Kwestionariusz 3. [...].xlsx

(0)
6 Termin ważności oferty - Termin ważności oferty musi wynosić minimum do 30 09 2020r. Proszę potwierdzić. (0)
7 Aktualne dokumenty rejestrowe firmy: - Aktualny odpis z dokumentacji KRS/CEIDG, NIP, REGON. Proszę je załączyć. (0)
8 Sprawozdanie finansowe za ostatni rok - Sprawozdanie finansowe za ostatni rok. Proszę je załączyć. (0)
9 Pisemne oświadczenie oferenta o nie zaleganiu ZUS i US - Pisemne oświadczenie oferenta o nie zaleganiu ZUS i US. Proszę je załączyć. (0)
10 Stałość ceny do zadeklarowania - Proszę zaproponować termin stałości oferowanych cen po podpisaniu umowy współpracy / porozumienia. (0)
11 Odpłatny (zakup) test - Pierwsza partia co najmniej 15 szt. stacji roboczych z przeznaczeniem na (płatne - zakup) testy pilotażowe z dostawą w II połowie lipca 2020, celem sprawdzenie zgodności konfiguracji z zamówieniem (specyfikacją). Proszę potwierdzić taką możliwość. (0)
12 Terminy dostaw - Dotyczy 368 sklepów na terenie całej Polski Docelowo planowana jest wymiana 1192 stacji roboczych w 368 sklepach w następujących transzach (w przybliżeniu): dostawa wrzesień - listopad 2020: co najmniej 226 sztuk dostawa styczeń - czerwiec 2021: co najmniej 389 sztuk oraz dostawa czerwiec - listopad 2021: co najmniej 324 sztuki dostawa styczeń - czerwiec 2022: co najmniej 253 sztuki W przypadku wycofania z oferty proponowanego modelu stacji roboczej dostawca zobowiązany będzie do zapewnienie dostępności oferowanej stacji roboczej zgodnie z szacowanymi ilościami oraz określonym czasie. Zamawiający szacuje możliwość nabycia kolejnych 250 stacji roboczych na potrzeby bieżących otwarć sklepów i jako stacje dodatkowe w ciągu 3 lat do 2022. Potencjał całości 1442 stacji roboczych Dostawy w ilościach i terminach do ustalenia z 1-2 miesięcznym wyprzedzeniem Proszę potwierdzić możliwość relizacji terminów dostaw podanych powyżej. (0)
13 Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. - Produkt zgodny z normą branżową, prawem POLSKIM i EU. Proszę potwierdzić. (0)
14 Informacje o firmie: - a. Nazwa firmy, b. Adres siedziby, c. Telefon kontaktowy i adres mailowy do osoby odpowiedzialnej za przygotowanie oferty. Proszę podać powyższe dane. (0)
15 Umowa o zachowanie poufności. - Wybrany dostawca będzie zobowiązany do podpisania umowy o zachowaniu poufności. Proszę potwierdzić. (0)
16 Serwis 15% Proszę potwierdzić warunki gwarancji / serwisu tzw: "next bussines day" i załączyć szczegóły (0)
17 Leasing - Proszę o rozwiązania związane z leasingiem systemu. (0)
18 Gwarancja 3 letnia 10% Proszę potwierdzić przynajmniej 3 letni okres gwarancji , a najlepiej zaproponować dłuższy okres oraz załączyć szczegóły gwarancji (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1015