Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-04-2020 14:17:00 |
Składania : | 06-05-2020 13:30:00 |
Otwarcia : | 06-05-2020 13:35:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości i
nie zostanie
zakończone wyborem oferty. Zamawiający jest zobowiązany do przeprowadzenia
szacowania wartości zamówienia w myśl artykułów 32-35 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
W celu zapewnienia rzetelności i transparentności procesu, Zamawiający zdecydował się na zastosowanie w tym celu platformy zakupowej.
Przedmiotem zamówienia jest oszacowanie wartości zamówienia polegającego na usuwaniu folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie Gminy Nakło nad Notecią, tj. folii rolniczej czarnej, folii rolniczej białej, folii rolniczej czarno-białej, siatki, sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach oraz typu big bag.
Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej i finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Zakres rzeczowy obejmuje:
1) odebranie odpadów folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag z PSZOK w Rozwarzynie 40;
2) załadunek selektywnie zebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz uporządkowanie miejsca po wykonywaniu załadunku;
3) transport odebranych odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag z miejsca ich składowania z PSZOK’u w Rozwarzynie 40 do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenie na transport odpadów;
4) rozładunek i przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia.
5) termin realizacji zadania 15-26 czerwiec 2020 r.
Oferta winna
zawierać koszty załadunku, transportu, rozładunku, unieszkodliwienia lub odzysku.
Wykonawca zobowiązany jest:
- posiadać wpis do BDO- rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
- posiadać nadany numer rejestrowy uprawiony do prowadzenia działalności w zakresie transportu odpadów,
- posiadać aktualne zezwolenie na zbieranie lub zbieranie i przetwarzanie odpadów,
- do wskazania instalacji przetwarzania (nazwa, adres), do której przekazuje odpady rolnicze,
- do wykonywania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa; do przekazania zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzającym właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu:
a) oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart przekazania odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, poddanych przetworzeniu ( t.j. odzyskowi lub unieszkodliwieniu) oraz zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających recykling lub zaświadczenia/zaświadczeń potwierdzających inne niż recykling procesy odzysku.
Kryterium wyboru oferty: Cena 100%
Cena za wykonanie przedmiotu umowy powinna zawierać wszystkie koszty, jakie Wykonawca będzie musiał ponieść za realizację przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT.
Miejsce i termin składania :
1) Oferta powinna być złożona za pomocą środków komunikacji elektronicznej
2) Termin złożenia oferty: 6 maja 2020r. godz. 13:30
1. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Justyna Szlachetka, tel. (52) 386 79 75, email: szlachetka.justyna@umiq.naklo.pl
Komunikaty