Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 27-03-2020 10:54:00 |
Składania : | 06-04-2020 10:00:00 |
Otwarcia : | 06-04-2020 10:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
informujemy o postępowaniu wszystkich Wykonawców.
Postępowanie nr KA-DZP.362.2.76.2020 prowadzone jest przez Zamawiającego na podstawie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP i ma na celu uzyskanie ofert na dostawę wraz z wdrożeniem systemu inteligentnej ochrony poczty elektronicznej - Fortimail VM02 dla Uniwersytetu ekonomicznego we Wrocławiu.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem
wyboru oferty w przypadkach wskazanych w zapytaniu ofertowym.
Wykaz dokumentów składających się na ofertę:
a) wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy;
b) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania tej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy;
c) ew. informacja o zwolnieniu z VAT.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym
dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 71 36
80 622 z osobą prowadzącą niniejsze postępowanie: pracownik Działu
Zamówień Publicznych Pani Katarzyna Żwakuła
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, że z uwagi na przyjęte środki zapobiegawcze przed rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-Cov-2 Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu od dnia 17.03.2020 roku do odwołania będzie pracował w ograniczonym zakresie w formie dyżurów, wyłącznie w godzinach 09.00-14.00. Kontakt telefoniczny z dyżurującym pracownikiem Działu Zamówień Publicznych jest możliwy tylko w podanych godzinach. Numery telefonów do pracowników DZP znajdują się na stronie: http://bip.ue.wroc.pl/51/81/dane-kontaktowe.html.
Odpowiedzi na pytania zadane w ramach niniejszego postępowania, informacja z otwarcia ofert oraz informacja o rozstrzygnięciu / unieważnieniu postępowania zostaną opublikowane w sekcji "Komunikaty".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum
Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do
piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji
zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie
umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter
informacyjny.
2020-04-07 14:11 | Katarzyna Żwakuła | Rozstrzygnięcie postępowania |
2020-04-06 11:49 | Katarzyna Żwakuła | Informacja z otwarcia ofert |
Komunikaty