Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DL.4231.25.2020.DI „Koszenie traw z obcinaniem żywopłotów i krzewów w 2020 roku”

Daria Izdebska
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 26-03-2020 13:52:00
Składania : 03-04-2020 12:00:00
Otwarcia : 03-04-2020 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: Koszenie traw z obcinaniem żywopłotów i krzewów w 2020 roku”, z podziałem na:


Zadanie 1: Koszenie traw z obcinaniem żywopłotów i krzewów w 2020 roku (4-krotne i 6-krotne)*

i/lub*

Zadanie 2: Koszenie traw z obcinaniem żywopłotów i krzewów w 2020 roku (4-krotne )*


*Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty częściowej, tj. można złożyć ofertę na Zadanie 1 i/lub na Zadanie 2.


2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

2.1. ZADANIE 1:

2.1.1. Przedmiotem zamówienia jest 4-krotne koszenie trawy z obcinaniem żywopłotów i krzewów na terenach zielonych Gminy oraz terenów przyległych do budynków użytkowych wraz z bieżącym utrzymaniem tych terenów podczas koszenia. Wyjątek stanowi nieruchomość przy ul. 1 Maja 61 – 6-krotne koszenie, po jednym w każdym miesiącu w okresie od maja do października 2020 r. Przedmiot zamówienia zwany jest dalej “koszeniem”.

2.1.2. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji zamówienia określają IWZ, które stanowią Załącznik n2 do Zaproszenia. Wykaz terenów (wraz z mapkami) przeznaczonych do koszenia traw z obcinaniem żywopłotów i krzewów stanowi Załącznik nr 2A do Zaproszenia.

2.1.3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi integralny Załącznik nr 2D do Zaproszenia.

2.1.4. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu, w IWZ, bądź w umowie a niezbędnych do realizacji zamówienia jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.

2.1.5. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z rejonami oraz rzeczywistymi ich wielkościami w celu uzyskania informacji, które są lub mogą być konieczne do przygotowania oferty. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

2.2. ZADANIE 2:

2.2.1. Przedmiotem zamówienia jest koszenie trawy (4-krotne) z obcinaniem żywopłotów i krzewów na terenach zielonych Gminy oraz terenów przyległych do budynków użytkowych wraz z bieżącym utrzymaniem tych terenów podczas koszenia. Przedmiot zamówienia zwany jest dalej “koszeniem”.

2.2.2. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji zamówienia określają IWZ, które stanowią Załącznik n3 do Zaproszenia. Wykaz terenów (wraz z mapkami) przeznaczonych do koszenia traw z obcinaniem żywopłotów i krzewów stanowi Załącznik nr 3A do Zaproszenia.

2.2.3. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi integralny Załącznik nr 3D do Zaproszenia.

2.2.4. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w Zaproszeniu, w IWZ, bądź w umowie a niezbędnych do realizacji zamówienia jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.

2.2.5. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się z rejonami oraz rzeczywistymi ich wielkościami w celu uzyskania informacji, które są lub mogą być konieczne do przygotowania oferty. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.


3. WYMAGANY TERMIN REALIZACJI USŁUGdotyczy Zadania 1 i Zadania 2: od dnia 01.05.2020 r. do dnia 30.10.2020 r.

3.1. Termin rozpoczęcia prac: Maj 2020 r.

3.2. Przewidywany termin zakończenia prac: Październik 2020 r.

3.3. Wykonywanie zamówienia odbywać się będzie etapowo. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia z podziałem na etapy określa §2 ust. 2 wzorów umów (Załącznik nr 2D dla Zadania 1; Zalącznik nr 3D dla Zadania 2).


4. Informacje o sposobie porozumiewania się pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym:

4.1. Zapytania dotyczące zamówienia należy składać przez Platformę Zakupową Open Nexus za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu „Pytania do specyfikacji” do dnia 01.04.2020 r. do godz 12:00.

4.2. Wyjaśnienia i odpowiedzi zamieszczane będą na stronie platformy zakupowej Open Nexus w zakładce właściwego postępowania.

4.3. Szczegółowych informacji w zakresie obsługi platformy udziela Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus – tel. 22 101 02 02.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
kalkulacje kosztów zał 2b, 3b koszenie 2020.pdf pdf 549.32 2020-03-26 13:52:00 Postępowanie
wykaz terenów zadanie 1 zał 2a koszenie 2020.pdf pdf 2329.15 2020-03-26 13:52:00 Postępowanie
wykaz terenów zadanie 2 zał 3a koszenie 2020.pdf pdf 3528.86 2020-03-26 13:52:00 Postępowanie
Zaproszenie wraz z zał 1,2,2c,2d,3,3c,3d KOSZENIE 2020.pdf pdf 11406.19 2020-03-26 13:52:00 Postępowanie
IWZ zadanie 1 załącznik 2.pdf pdf 2359.5 2020-03-26 14:08:53 Postępowanie
IWZ zadanie 2 załącznik 3.pdf pdf 2319.95 2020-03-26 14:08:53 Postępowanie
historia oferowania.pdf pdf 283.98 2020-04-03 13:12:29 Publiczna wiadomość
zestawienie ofert koszenie POPRAWIONE.pdf pdf 271.53 2020-04-15 12:23:38 Publiczna wiadomość
wyniki koszenie 2020.pdf pdf 342.71 2020-04-17 09:53:43 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2020-04-17 09:53 Daria Izdebska Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju jako Zamawiający, w załączeniu przesyła OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA. Szczegóły w dokumencie.

wyniki koszenie 2020 [...].pdf

2020-04-15 12:23 Daria Izdebska W załączeniu zestawienie złożonych ofert (historia ofertowania) POPRAWIONA - uwzględniająca oba kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej.

zestawienie ofert ko [...].pdf

2020-04-03 13:12 Anna Sitkiewicz W załączeniu zestawienie złożonych ofert (historia ofertowania).

historia oferowania. [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Maksymalna cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia - dotyczy Zadania 1 Proszę wpisać kwotę z Załącznika 2B tj. Kalkulacja kosztów dla Zadania 1 (pozycja 15J tabeli) 1 usługa - (0)
2 Maksymalna cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia - dotyczy Zadania 2 Proszę wpisać kwotę z Załącznika 3B tj. Kalkulacja kosztów dla Zadania 2 (pozycja 19J tabeli) 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2971 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie Wykonawcy - Proszę dołączyć skany dokumentów na potwierdzenie wykonania co najmniej dwóch usług, które Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (w tym okresie) – w zakresie odpowiadającym swym rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. koszenie traw z obcinaniem żywopłotów i krzewów na terenach zielonych Gminy oraz terenów przyległych do budynków wraz z bieżącym utrzymaniem tych terenów podczas koszenia. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług są np. listy referencyjne, poświadczenia. Uwaga: Jeżeli Wykonawca realizował na rzecz Zamawiającego (MZN) usługi, wówczas nie ma obowiązku przedkładania dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług. Należy w tym przypadku podać nr umowy jaka została zawarta między Wykonawcą a Zamawiającym. (0)
3 Oświadczenie Wykonawcy wg zał. 1 do zaproszenia - Proszę o wypełnienie oraz dołączenie Oświadczenia Wykonawcy - Załącznik 1 do Zaproszenia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Aspekt społeczny – zatrudnienie do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych 20% Proszę o podanie ilości osób niepełnosprawnych jaka zostanie skierowana do realizacji zamówienia. Liczba punktów w tym kryterium zostanie przyznana następująco: a) zatrudnienie przy wykonywaniu zamówienia dwóch i więcej osób niepełnosprawnych = 20 pkt; b) zatrudnienie przy wykonywaniu zamówienia jednej osoby niepełnosprawnej = 10 pkt; c) brak zatrudnienia przy wykonywaniu zamówienia osoby niepełnosprawnej = 0 pkt. (0)
5 Wykaz sprzętu - Proszę o dołączenie wykazu bądź wykazów sprzętu (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2C i/lub 3C do Zaproszenia - w zależności na które Zadanie bądź Zadania jest składana oferta), którym Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym do wykonania zamówienia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 867