Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-03-2020 10:30:00 |
Składania : | 21-04-2020 13:19:48 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Serdecznie zapraszamy do składania ofert w postępowaniu na
Usługa prania bielizny pościelowej z odbiorem oraz dostawą z Ośrodka Wczasowego w Sierakowie, Ul. Kukułcza 6, 64-410 Sieraków Wlkp.
Istotne informacje:
1. Ośrodek czynny jest od 30.04.2020 do 11.10.2020.
2. Odbiór pościeli odbywa się po zakończonym turnusie, zestaw z 10 domków letniskowych oraz z domku kierownika ca. 100kg.
3. Okres obowiązywania umowy do 31.10.2020.
4. Zakres prac określa załącznik do Umowy.
5. Usługa zawiera: dezynfekcję, pranie, krochmalenie, suszenie, maglowanie, prasowanie, składanie, pakowanie, odbiór i dostawę.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał przynajmniej 3 podobne usługi o wartości nie mniejszej niż 1.000zł netto każda. - Załącznik - Formularz usług podobnych
SPOSÓB OBLICZENIA CENY
W cenie Wykonawca uwzględnia wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia, jakie Wykonawca będzie musiał ponieść w celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu
Cena wyrażona musi być w złotych polskich.Cena musi zostać podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku wg zasad arytmetyki.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji zamówienia: w trakcie działalności ośrodka;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod numerem telefonu: Dorota Wiśniewska tel. 61 8546871 e-mail: dwisniewska@ump.edu.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
b) oferta został złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania,
c) jest nieważna na podstawie przepisów prawa.
2020-04-21 13:19 | Dorota Wiśniewska | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie zostało unieważnione - Ośrodek nie zostanie otwarty z powodu pandemii |
Komunikaty