Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-02-2020 12:36:00 |
Składania : | 20-02-2020 23:55:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na wykonywanie drobnych prac naprawczo-konserwatorskich w budynku OUDT we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 51.
PLANOWANY ZAKRES PRAC:
1. Drobne naprawy stolarki drzwiowej i okiennej (np. wymiana uszkodzonych wkładek do zamków,
klamek i zawiasów, regulacja okuć okiennych, ), regulacja drzwi, konserwacja zamków.
2. Naprawy uszkodzeń elewacji.
3. Wykonywanie napraw instalacji w budynku Oddziału, w szczególności:
- wymiana żarówek w oświetleniu wewnętrznym i zewnętrznym,
- drobne naprawy instalacji elektrycznej (np. wymiana gniazdek, przełączników, bezpieczników)
- drobne naprawy instalacji wodnokanalizacyjnej i sanitarnej (np. wymiana baterii i syfonów,
wymiana elementów armatury sanitarnej, udrażnianie odpływów)
4. Wykonywanie drobnych napraw wyposażenia (mebli, regałów, krzeseł, biurek, szaf itp.).
5. Wykonywanie drobnych prac malarskich związanych m.in. z zabrudzeniem ścian lub korozją
elementów metalowych na zewnątrz budynku.
6. Wykonanie innych drobnych napraw i prac remontowych.
7. Wywieszanie/zdejmowanie flag państwowych.
Wymagane jest posiadanie aktualnych/ważnych uprawnień elektrycznych w zakresie eksploatacji i napraw E1 oraz aktualnych/ważnych badań umożliwiających pracę na wysokości do 3 m wysokości.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru wykonanych prac;
- termin realizacji:od podpisania umowy/zlecenia do 31.12.2020 r.;
- dodatkowe koszty tj. min.koszty dojazdu po stronie Wykonawcy;
Informacje o RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 2, bądź art. 97 ust. 1a ustawy Pzp;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 4 ustawy Pzp ;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. 71/33 46 733
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty