Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WYKONYWANIE DROBNYCH PRAC NAPRAWCZO-REMONTOWYCH W BUDYNKU UDT O/WROCŁAW

Małgorzata Nowicka
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Oddział UDT we Wrocławiu
Termin:
Zamieszczenia : 17-02-2020 12:36:00
Składania : 20-02-2020 23:55:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na wykonywanie drobnych prac naprawczo-konserwatorskich w budynku OUDT we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 51.

PLANOWANY ZAKRES PRAC:


1. Drobne naprawy stolarki drzwiowej i okiennej (np. wymiana uszkodzonych wkładek do zamków,    


   klamek i zawiasów, regulacja okuć okiennych, ), regulacja drzwi, konserwacja zamków.


2. Naprawy uszkodzeń elewacji.


3. Wykonywanie napraw instalacji w budynku Oddziału, w szczególności:


- wymiana żarówek w oświetleniu wewnętrznym i zewnętrznym,


- drobne naprawy instalacji elektrycznej (np. wymiana gniazdek, przełączników, bezpieczników)


- drobne naprawy instalacji wodnokanalizacyjnej i sanitarnej (np. wymiana baterii i syfonów,  


   wymiana elementów armatury sanitarnej, udrażnianie odpływów)


4. Wykonywanie drobnych napraw wyposażenia (mebli, regałów, krzeseł, biurek, szaf itp.).


5. Wykonywanie drobnych prac malarskich związanych m.in. z zabrudzeniem ścian lub korozją


    elementów metalowych na zewnątrz budynku.


6. Wykonanie innych drobnych napraw i prac remontowych.


7. Wywieszanie/zdejmowanie flag państwowych.


Wymagane jest posiadanie aktualnych/ważnych uprawnień elektrycznych w zakresie eksploatacji i napraw E1 oraz aktualnych/ważnych badań umożliwiających pracę na wysokości do 3 m wysokości.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. 

Zamawiający wymaga

- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru wykonanych prac; 

- termin realizacji:od podpisania umowy/zlecenia do 31.12.2020 r.;  

- dodatkowe koszty tj. min.koszty dojazdu po stronie Wykonawcy;  


Informacje o RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,
  • Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego  na wykonywanie drobnych prac naprawczo-konserwatorskich w budynku OUDT we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 51(dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer) prowadzonym w trybie zapytania o cenę
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 2, bądź art. 97 ust. 1a ustawy Pzp;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 4 ustawy Pzp ;

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


W przypadku pytań:  

- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel. 71/33 46 733

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAKRES PRAC - WROCŁAW.pdf pdf 711.66 2020-02-17 12:36:00 Postępowanie
ZAKRES PRAC - WROCŁAW.pdf pdf 711.66 2020-02-17 12:36:00 Przedmiot zamówienia
OFERTA CENOWA - WROCŁAW.docx docx 25.09 2020-02-17 12:53:46 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 prace naprawczo-remontowe WYKONYWANIE DROBNYCH PRAC NAPRAWCZO-REMONTOWYCH W BUDYNKU UDT O/WROCŁAW PRZY UL. GRABISZYŃSKIEJ 51

ZAKRES PRAC - WROCŁA [...].pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 3.9886 PLN, EUR: 4.3009 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

OFERTA CENOWA - WROC [...].docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa, w tym przypadku w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „Nie dotyczy”. (0)
3 Warunki płatności - 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury wraz z protokołem odbioru wykonanych prac, proszę potwierdzić (0)
4 Termin realizacji - od podpisania umowy/zlecenia do 31.12.2020, proszę potwierdzić (0)
5 Dodatkowe koszty - wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dojazdu do UDT we Wrocławiu po stronie Wykonawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 467