Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/166/B/2020 Dostawa mebli do siedzenia

Ewa Miodek
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach Oddział: Sekcja Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 17-02-2020 14:51:00
Składania : 21-02-2020 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Regulamin obowiązujący Wykonawców

składających za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej

oferty realizacji zamówień na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach

 

1. Zamówienia realizowane przez KWP w Kielcach za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.

2. KWP w Kielcach nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

3. Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.

4. Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Kielcach nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.

5. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.

6. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.

7. Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez KWP w Kielcach prawidłowo wystawionej faktury.

8. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych zaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.

9. W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w Kielcach zwróci niezgodny przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.

10. KWP w Kielcach wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty.

11. W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Kielcach zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania.

12. Towar musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, dopuszczony do obrotu i użytkowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

13. KWP w Kielcach zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP w Kielcach.

15. Cena musi być podana w złotych polskich, w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku.

16. Wykonawca składając ofertę oświadcza, że zgodnie z art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz.1579 z póżn. zm.) spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 pkt. 12-23 ustawy.

17. Oświadczam, że załączony w postępowaniu projekt umowy został przeze mnie zaakceptowany i zobowiązuję się w przypadku wybrania naszej oferty do zawarcia tej umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.

W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!

Klauzula informacyjna w związku z procedurą postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach przetwarza Pana/Pani dane osobowe w związku

z procedurą postępowania przetargowego:

a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji

w Kielcach, kontakt : ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, tel. 41 349 2010

b) Inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach jest Pani Ewa Kopeć, pracownik Wydziału Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach, kontakt ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, tel. 41 349 2040, 41 349 2092, iod.kwp@ki.policja.gov.pl.;

c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez Komendę Wojewódzką Policji w Kielcach.

d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 

e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

h) posiada Pani/Pan:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

i) nie przysługuje Pani/Panu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał.1 Opis przedmiotu zamówienia.doc doc 237 2020-02-17 14:51:00 Postępowanie
Zał.2 - Projekt umowy.doc doc 85.5 2020-02-17 14:51:00 Postępowanie

Komunikaty

2020-02-20 14:03 Ewa Miodek Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia Karta nr 2 FOS TAK TIK w kolumnie Opis mają być : PODŁOKIETNIKI Tworzywo sztuczne czarne lub aluminium polerowane (efekt chrom) z miękką nakładką oraz posiadać :MECHANIZM * możliwość swobodnego kołysania się,oparcie odchylające się synchronicznie z siedziskiem w stosunku 2;1,możliwość blokady kąta odchylania oparcia w 5 pozycjach,anti - shock zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy użytkownika,REGULACJE automatyczna regulacja siły oporu oparcia, wysokości oparcia od 0 do min. 6 cm,wysokości siedziska do co najmniej 51 cm,głębokości wysuwu siedziska min. 5 cm, podłokietników góra-dół min. 5 cm,regulacja podparcia lędźwiowego,praca biurowa powyżej 8 godzin minimalne obciążenie siedziska -130 kg.
2020-02-20 14:01 Ewa Miodek
Dotyczy krzesła TAKTIK. Z uwagi na znaczną różnicę cenową zapytuję: czy nakładki na regulowanych podłokietnikach mają być miękkie (poliuretan) Proponujemy podłokietniki regulowane z twardą nakładką. czy mechanizm krzesła ma być samoważący. Proponujemy również synchroniczny ale regulowany za pomocą śruby.

Odpowiedź
Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia Karta nr 2 FOS TAK TIK w kolumnie Opis mają być : PODŁOKIETNIKI Tworzywo sztuczne czarne lub aluminium polerowane (efekt chrom) z miękką nakładką oraz posiadać :MECHANIZM * możliwość swobodnego kołysania się,oparcie odchylające się synchronicznie z siedziskiem w stosunku 2;1,możliwość blokady kąta odchylania oparcia w 5 pozycjach,anti - shock zabezpieczenie przed uderzeniem oparcia w plecy użytkownika,REGULACJE automatyczna regulacja siły oporu oparcia, wysokości oparcia od 0 do min. 6 cm,wysokości siedziska do co najmniej 51 cm,głębokości wysuwu siedziska min. 5 cm, podłokietników góra-dół min. 5 cm,regulacja podparcia lędźwiowego,praca biurowa powyżej 8 godzin minimalne obciążenie siedziska -130 kg.
2020-02-20 13:53 Ewa Miodek Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia Karta nr 1 KS w kolumnie Nazwa sprzętu Zamawiający dopuszcza sklejkę w kolorze buk, nie dopuszcza w kolorze olcha.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Krzesło drewniane - sklejka FEN - 52 szt. - (0)
2 Fotel obrotowy - oparcie siatka TAK TIK - 19 szt. - (0)
3 Krzesło tapicerowane SAMBA - 8 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3177 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 certyfikat lub atest (Sprawozdanie) potwierdzający zgodność oferowanych krzeseł z normą PN-EN 16139 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej) - dołączyć skan dokumentu podpisany za zgodność z oryginałem (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 certyfikat lub atest (Sprawozdanie) potwierdzający zgodność oferowanych foteli obrotowych z normą PN-EN 1335 wystawiony przez niezależną jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii Europejskiej) - dołączyć skan dokumentu podpisany za zgodność z oryginałem (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 599