Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-02-2020 15:03:00 |
Składania : | 20-02-2020 23:59:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni
Państwo,
Urząd Dozoru Technicznego zwraca się z prośbą o
przedstawienie przez Państwa oferty na przeprowadzenie cyklu dwudniowych
szkoleń, według opisu przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z pozycjami
wymienionymi w formularzu ofertowym.
Oferta
powinna zawierać:
1. Datę oferty.
2. Dane oferenta.
3. Adresata oferty.
4. Cenę dwudniowego szkolenia dla 1 uczestnika w PLN
netto i brutto.
5. Opis firmy szkoleniowej, a w tym:
·
ile szkoleń
o tej tematyce zostało przeprowadzonych w 2019 roku,
·
ile osób
zostało przeszkolonych z tej tematyki w 2019 roku,
·
informacje na
temat trenera/trenerów dedykowanych do przeprowadzenia szkolenia, (m.in.
wykształcenie, posiadane certyfikaty, referencje),
·
ile szkoleń
z tej tematyki zostało przeprowadzonych w 2019 roku przez trenera/trenerów
dedykowanych do realizacji szkolenia,
·
proponowane
lokalizacje wraz z opisem zaplecza szkoleniowego (w północnej,
południowej i centralnej Polsce),
6. Podpis (akceptowany jest podpis elektroniczny) z
pieczęcią osoby sporządzającej ofertę.
7. Termin ważności oferty.
8. Uzupełnione lub wykreślone oświadczenie RODO zawarte w
załączniku nr 2.
9. Informację o spełnianiu/nie
spełnianiu klauzul społecznych zgodnie z załącznikiem nr 3.
I. OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Grupa docelowa: Inspektorzy Urzędu Dozoru Technicznego wykonujący
badania na turbinach wiatrowych.
Cel i zakres szkolenia: Celem szkoleń jest zapoznanie
Inspektorów UDT wykonujących badania na turbinach wiatrowych z zasadami
bezpieczeństwa i higieny pracy, zagrożeniami oraz sposobami ewakuacji w
razie realnych zagrożeń oraz uzyskanie certyfikatu GWO w zakresie I modułu
BASIC „Working at Height” oraz uzyskanie certyfikatu WINDA.
Program
szkolenia powinien być zgodny z programem szkoleniowym akredytowanym przez GWO
BASIC – „Working at Height”.
II. WARUNKI
WYBORU OFERTY/WYKONAWCY
1. Cena -
Wartość oferty - waga 70%
2.
Doświadczenie trenera/firmy szkoleniowej – waga 30%
W celu oceny
oferty zostanie powołana dwuosobowa komisja.
L.P. |
Kryterium wyboru oferty |
Punktacja
% (waga) |
Zasady
punktacji |
1. |
Cena dwudniowego szkolenia dla 1
uczestnika (netto i brutto) |
70% |
(cena
brutto oferty najniższej/ cena brutto oferty badanej) |
2. |
Doświadczenie trenera i
doświadczenie firmy |
30% |
Maksymalnie 20 punktów Ocenie podlegają między innymi: 1. Minimum 10 szkoleń z tego zakresu
przeprowadzonych w 2019 roku, przez Trenera dedykowanego do przeprowadzenia
szkolenia – 10 pkt 2. Minimum 20 szkoleń
przeprowadzonych przez firmę w roku 2019 zgodnie z akredytacją GWO – 10
pkt |
III. WARUNKI
REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Istotne
warunki realizacji zamówienia:
1. Zakres
tematyczny szkolenia powinien być zgodny z normą Global Wind Organisation w zakresie
I modułu GWO BASIC – „Working at Height” przez ośrodek posiadający akredytację
Global Wind Organisation.
2. Szkolenie
będzie realizowane na podstawie pisemnej umowy zawartej pomiędzy stronami.
3. Długość
szkolenia – 2 dni, każdy dzień po 8 godzin szkoleniowych, (tj. jedna godzina
szkoleniowa = 45 minut zegarowych), nie wliczając przerw kawowych, przerwy
obiadowej, podzielony na część teoretyczną i praktyczną.
4. Liczba
uczestników – maksymalnie 100 pracowników UDT (10 grup szkoleniowych około 10
osobowych).
5. Miejsce
szkolenia – ośrodek szkoleniowy Wykonawcy. Wymagana jest możliwość
przeprowadzenia szkoleń w 3
lokalizacjach: na północy, na południu oraz w centralnej Polsce.
6. Termin
realizacji – 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.
7. Cena
szkolenia obejmie wydanie uczestnikom Certyfikatu GWO.
8. Wykonawca
przygotuje raport ze szkolenia zawierający:
- oryginały
list obecności,
- oryginały
i raport z ankiet oceniających szkolenie,
- raport
zawierający ocenę postępów poszczególnych uczestników szkolenia (pre-test i
post-test).
9.
Ubezpieczenie NNW dla uczestników szkolenia – po stronie Wykonawcy.
10.
Materiały szkoleniowe oraz podstawowy ekwipunek – Środki Ochrony Indywidualnej
(między innymi: uprząż, kask, lonże) – po stronie Wykonawcy.
11. Catering
to znaczy: 2 przerwy kawowe składające się m.in. z kawy, herbaty, soków, wody,
mleka, owoców, cukru, cytryny, ciasta i ciasteczek oraz obiad składający się z
dwóch dań i deseru, z możliwością wyboru wersji wegetariańskiej w każdym dniu
szkolenia – po stronie Wykonawcy.
Zamawiający
oświadcza, że udział pracowników w szkoleniu jest finansowany w całości ze środków
publicznych, co zgodnie z art. 43 ust.1 pkt 29 Ustawy o podatku od towarów i
usług (VAT), stanowi podstawę do wystawienia faktury za usługę szkolenia
zwolnioną z podatku VAT.
IV. WARUNKI
PŁATNOŚĆI
1. Termin płatności: 21 dni od daty wpływu do UDT
wystawione faktury. UDT nie dokonuje przedpłaty.
2. Płatność dokonana zostanie przelewem
na konto bankowe Wykonawcy.
Lp. |
Przedmiot zamówienia |
Ilość |
Cena jednostkowa netto (PLN) |
Wartość netto (PLN) |
Stawka podatku VAT |
Wartość podatku VAT |
Wartość brutto (UDT oświadcza, iż Usługa jest
w całości finansowana ze środków publicznych) |
Termin realizacji
|
1 |
Szkolenie GWO WAH |
|
|
|
|
|
|
|
|
Razem
|
|
|
|
|
Okres ważności oferty: minimalnie 3 miesiące
Ewentualne pytania prosimy kierować na adres: szkoleniapracownikow@udt.gov.pl
Termin
nadsyłania ofert upływa w ciągu 7 dni od daty wystawienia oferty tj dnia
20.02.2020 (godzina 23:59). Pod uwagę będą brane jedynie oferty złożone na
platformie.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i
2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.
1), dalej „RODO”, informuję, że:
§ Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w
Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,
§ Kontakt
z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony
Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl),
oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),
§ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i
realizacją zamówienia publicznego …………….
(dane
identyfikujące postępowanie, np.
nazwa, numer) prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;
§ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
§ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z
art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
§ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
§
w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO;
§ posiada Pani/Pan:
−
na podstawie art. 15 RODO
prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać
ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 2, bądź art. 97 ust. 1a ustawy Pzp;
−
na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
−
na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo to może
zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 4 ustawy Pzp;
−
prawo do wniesienia skargi
do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
§ nie przysługuje Pani/Panu:
−
w związku z art. 17 ust. 3
lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−
prawo do przenoszenia
danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pytań:
- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel 22 57 22 393.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty