Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Organizacja i przeprowadzenie cyklu 2 dniowych szkoleń z bezpiecznej ewakuacji z turbin wiatrowych - GWO Basic, moduł WAH

Monika Klimowicz
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Urząd Dozoru Technicznego. Centrala DK
Termin:
Zamieszczenia : 13-02-2020 15:03:00
Składania : 20-02-2020 23:59:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

 

Urząd Dozoru Technicznego zwraca się z prośbą o przedstawienie przez Państwa oferty na przeprowadzenie cyklu dwudniowych szkoleń, według opisu przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z pozycjami wymienionymi w formularzu ofertowym.

 

Oferta powinna zawierać:

1.       Datę oferty.

2.       Dane oferenta.

3.       Adresata oferty.

4.       Cenę dwudniowego szkolenia dla 1 uczestnika w PLN netto i brutto.

5.       Opis firmy szkoleniowej, a w tym:

·         ile szkoleń o tej tematyce zostało przeprowadzonych w 2019 roku,

·         ile osób zostało przeszkolonych z tej tematyki w 2019 roku,

·         informacje na temat trenera/trenerów dedykowanych do przeprowadzenia szkolenia, (m.in. wykształcenie, posiadane certyfikaty, referencje),

·         ile szkoleń z tej tematyki zostało przeprowadzonych w 2019 roku przez trenera/trenerów dedykowanych do realizacji szkolenia,

·         proponowane lokalizacje wraz z opisem zaplecza szkoleniowego (w północnej, południowej i centralnej Polsce),

6.       Podpis (akceptowany jest podpis elektroniczny) z pieczęcią osoby sporządzającej ofertę.

7.       Termin ważności oferty.

8.       Uzupełnione lub wykreślone oświadczenie RODO zawarte w załączniku nr 2.

9.       Informację o spełnianiu/nie spełnianiu klauzul społecznych zgodnie z załącznikiem nr 3.

 

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Grupa docelowa: Inspektorzy Urzędu Dozoru Technicznego wykonujący badania na turbinach wiatrowych. 

Cel i zakres szkolenia: Celem szkoleń jest zapoznanie Inspektorów UDT wykonujących badania na turbinach wiatrowych z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, zagrożeniami oraz sposobami ewakuacji w razie realnych zagrożeń oraz uzyskanie certyfikatu GWO w zakresie I modułu BASIC „Working at Height” oraz uzyskanie certyfikatu WINDA.

Program szkolenia powinien być zgodny z programem szkoleniowym akredytowanym przez GWO BASIC – „Working at Height”.

 

II. WARUNKI WYBORU OFERTY/WYKONAWCY

1. Cena - Wartość oferty - waga 70%

2. Doświadczenie trenera/firmy szkoleniowej – waga 30%

W celu oceny oferty zostanie powołana dwuosobowa komisja.

L.P.

Kryterium wyboru oferty

Punktacja   % (waga)

Zasady punktacji

1.

Cena dwudniowego szkolenia dla 1 uczestnika (netto i brutto)

70%

(cena brutto oferty najniższej/ cena brutto oferty badanej)

2.

Doświadczenie trenera i doświadczenie firmy

30%

Maksymalnie 20 punktów

Ocenie podlegają między innymi:

1.      Minimum 10 szkoleń z tego zakresu przeprowadzonych w 2019 roku, przez Trenera dedykowanego do przeprowadzenia szkolenia – 10 pkt

2.      Minimum 20 szkoleń przeprowadzonych przez firmę w roku 2019 zgodnie z akredytacją GWO – 10 pkt

 



III. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Istotne warunki realizacji zamówienia:

1. Zakres tematyczny szkolenia powinien być zgodny z normą Global Wind Organisation w zakresie I modułu GWO BASIC – „Working at Height” przez ośrodek posiadający akredytację Global Wind Organisation.

2. Szkolenie będzie realizowane na podstawie pisemnej umowy zawartej pomiędzy stronami.

3. Długość szkolenia – 2 dni, każdy dzień po 8 godzin szkoleniowych, (tj. jedna godzina szkoleniowa = 45 minut zegarowych), nie wliczając przerw kawowych, przerwy obiadowej, podzielony na część teoretyczną i praktyczną.

4. Liczba uczestników – maksymalnie 100 pracowników UDT (10 grup szkoleniowych około 10 osobowych).

5. Miejsce szkolenia – ośrodek szkoleniowy Wykonawcy. Wymagana jest możliwość przeprowadzenia szkoleń w  3 lokalizacjach: na północy, na południu oraz w centralnej Polsce.

6. Termin realizacji – 12 miesięcy od dnia podpisania umowy.

7. Cena szkolenia obejmie wydanie uczestnikom Certyfikatu GWO.

8. Wykonawca przygotuje raport ze szkolenia zawierający:

- oryginały list obecności,

- oryginały i raport z ankiet oceniających szkolenie,

- raport zawierający ocenę postępów poszczególnych uczestników szkolenia (pre-test i post-test).

9. Ubezpieczenie NNW dla uczestników szkolenia – po stronie Wykonawcy.

10. Materiały szkoleniowe oraz podstawowy ekwipunek – Środki Ochrony Indywidualnej (między innymi: uprząż, kask, lonże) – po stronie Wykonawcy.

11. Catering to znaczy: 2 przerwy kawowe składające się m.in. z kawy, herbaty, soków, wody, mleka, owoców, cukru, cytryny, ciasta i ciasteczek oraz obiad składający się z dwóch dań i deseru, z możliwością wyboru wersji wegetariańskiej w każdym dniu szkolenia – po stronie Wykonawcy.

Zamawiający oświadcza, że udział pracowników w szkoleniu jest finansowany w całości ze środków publicznych, co zgodnie z art. 43 ust.1 pkt 29 Ustawy o podatku od towarów i usług (VAT), stanowi podstawę do wystawienia faktury za usługę szkolenia zwolnioną z podatku VAT. 

 

IV. WARUNKI PŁATNOŚĆI

1.       Termin płatności: 21 dni od daty wpływu do UDT wystawione faktury. UDT nie dokonuje przedpłaty.

2.       Płatność dokonana zostanie przelewem na konto bankowe Wykonawcy.

 

Lp.

Przedmiot zamówienia

Ilość

Cena jednostkowa netto (PLN)

Wartość netto (PLN)

Stawka podatku VAT

Wartość podatku VAT

Wartość brutto
z VAT (PLN)

(UDT oświadcza, iż Usługa jest w całości finansowana ze środków publicznych)

Termin

realizacji

 

1

Szkolenie

GWO WAH

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Razem

 

 

 

 

 

 

 

Okres ważności oferty: minimalnie 3 miesiące

 

Ewentualne pytania prosimy kierować na adres: szkoleniapracownikow@udt.gov.pl

 

Termin nadsyłania ofert upływa w ciągu 7 dni od daty wystawienia oferty tj dnia 20.02.2020 (godzina 23:59). Pod uwagę będą brane jedynie oferty złożone na platformie.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

§  Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,

§  Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl), 

§   Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego ……………. (dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer) prowadzonym w trybie zapytania ofertowego;

§   odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 

§   Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

§   obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 

§   w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

§   posiada Pani/Pan:

      na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 2, bądź art. 97 ust. 1a ustawy Pzp;

      na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

      na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 4 ustawy Pzp; 

      prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

§   nie przysługuje Pani/Panu:

      w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

      prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

      na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

W przypadku pytań:  

- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel 22 57 22 393.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TURBINY_zapytanie_szablon.docx docx 30.54 2020-02-13 15:03:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena szkolenia Całościowy koszt 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0081 PLN, EUR: 4.3191 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa, w tym przypadku w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „Nie dotyczy”. (0)
3 Warunki płatności - 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. Szkolenie zwolnione z VAT dla instytucji finansujących szkolenie ze środków publicznych (0)
4 Termin realizacji - 12 miesięcy od daty podpisania umowy na realizację usługi (0)
5 Doświadczenie firmy i trenerów 30% łączna liczba szkoleń z tej tematyki (zamkniętych i otwartych) przeprowadzonych w 2019 roku łączna liczba szkoleń (zamkniętych i otwartych) o tej tematyce przeprowadzonych przez trenerow dedykowanych do przeprowadzenia szkolenia w 2019 roku (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Lokalizacja szkolenia - propozycje lokalizacji dla organizacji szkoleń w centralnej, południowej i północnej Polsce wraz z opisem zaplecza szkoleniowego (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Program szkolenia - zakres merytoryczny szkolenia powinien być zgodny z akredytowanym programem GWO w zakresie BASIC, WAH (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 422