Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadnia Remont sali gimnastycznej w budynku przy ul. Felczaka 3c w Szczecinie.

Beata Kałużniak
Uniwersytet Szczeciński
Termin:
Zamieszczenia : 11-02-2020 09:43:00
Składania : 21-02-2020 08:00:00
Otwarcia : 21-02-2020 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Uniwersytet Szczeciński zaprasza do złożenia oferty cenowej na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn: Remont sali gimnastycznej w budynku przy ul. Felczaka 3c w Szczecinie.

 

Zakres usługi wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej obejmuje między innymi:

  1. inwentaryzację stanu istniejącego,
  2. wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie prac remontowych obejmujących: zerwanie istniejących podłogi wraz z wykonaniem nowego parkietu w hali sportowej, wymianę wyrzutni wentylacji grawitacyjnej, prace malarskie obejmujące salę gimnastyczną i pomieszczenia przyległe, wymianę grzejników oraz zabezpieczenia rury pionu wentylacji nad tablicą wyników,
  3. opracowanie niezbędnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej, wszystkie konieczne uzgodnienia dokumentacji, zgodne z obowiązującymi przepisami,
  4. opracowanie dokumentacji kosztorysowej na wykonanie prac zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  5. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich branż, zgodnie z obowiązującymi przepisami i wymaganiami zawartymi w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych,
  6. uzyskanie stosownych zgód, uzgodnień, wytycznych, decyzji administracyjnych i pozwoleń jeżeli będą wymagane,
  7. uzgodnienie każdego etapu projektowania w zakresie zastosowanych rozwiązań technicznych i materiałowych  z  przedstawicielem Zamawiającego,  
  8. przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę oraz dokonywanie wszelkich poprawek, uzupełnień, opinii i opracowań niezbędnych do uzyskania braku sprzeciwu uzyskania pozwolenia na budowę jeżeli będzie wymagane.

 

Dokumentację projektową, należy wykonać w następujących ilościach:

  1. w wersji drukowanej:

a)      kompletny projekt budowlany poszczególnych branż - po 6 egz.,

b)      przedmiary robót (w podziale na branże) - po 6 egz.,

c)      specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dla wszystkich branż) - po 6 egz.

d)     informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 6 egz.,

2.      w wersji elektronicznej w 2 egz. na płycie CD (również w wersji edytowalnej – pliki z rozszerzeniem ath. W programie NORMA PRO oraz rysunki z rozszerzeniem dwg., opisy w programie WORD z rozszerzeniem doc.).

 

Projektant zobowiązany jest do organizowania spotkań w celu uściślenia przyjętych rozwiązań projektowych. Spotkania dotyczące uzgodnień będą się odbywały na wniosek jednej ze stron, z dwutygodniowym wyprzedzeniem, w siedzibie Zamawiającego przy ul. Jana Pawła II nr  31. Wszelkie uzgodnienia podczas spotkań roboczych muszą być dokonane za pomocą dokumentu podpisanego przez strony.

 

Wymagania dotyczące opracowania dokumentacji projektowej oraz pozostałych opracowań:

  1. Projekty budowlane winny być sporządzone w sposób służący Zamawiającemu do zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa zlecenia realizacji robót budowlanych,
  2. Przedmiary robót powinny być sporządzone dla poszczególnych branż, na formularzach zawierających:

a)      liczbę porządkową pozycji;

b)      podstawę ustalenia nakładów rzeczowych (katalog, tablica, pozycja, itp.);

c)      podstawę obliczenia ilości (nazwę i numer projektu, rysunku, itp.);

d)     szczegółowy opis w danej pozycji i obliczenie ich ilości;

e)      jednostki miary;

f)       ilość robót (jednostek przedmiarowych) do wykonania;

g)      zestawienie ilości robocizny, materiałów i sprzętu bez podania ich cen jednostkowych.

Prace muszą zostać wykonane z materiałów Wykonawcy.

 

Projektant - w ramach wynagrodzenia zobowiązany będzie do:

  1. udzielania wyjaśnień i odpowiedzi na ewentualne pytania od wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówień publicznych na realizację zadań inwestycyjnych,
  2. do sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót objętych przedmiotową dokumentacją, w zakresie:

a)      pełnienia nadzoru autorskiego, niezbędnego do prawidłowej realizacji zadania;

b)      udziału w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego uczestnictwa w odbiorach robót,

c)      przybycia na każde wezwanie Zamawiającego przez cały okres realizacji robót objętych przedmiotowym projektem.

d)     wprowadzanie w ramach pełnienia nadzoru autorskiego przez Projektanta do dokumentacji zamiennej rozwiązań zamiennych w postaci:

-            zapisów na rysunkach wchodzących w skład dokumentacji projektowej,

-       rysunków zamiennych lub szkiców, lub nowych projektów opatrzone datą, podpisem oraz informacją jaki element dokumentacji zastępują,

-       udzielania odpowiedzi i wyjaśnień na etapie prowadzenia procedury przetargowej na wyłonienie wykonawcy prac budowlanych,

-       protokołów lub notatek służbowych podpisywanych przez Strony w trakcie realizacji robót,

-       wpisów do dziennika budowy

 

Projektant w ramach niniejszego zapytania ofertowego wyceni przeniesienie majątkowych praw  autorskich w zakresie nieograniczonego korzystania z utworu – zarówno w zakresie dokumentacji, jak i treści odpowiedzi na pytania, na następujących polach eksploatacji:

  1. utrwalania,
  2. wprowadzania do obrotu samodzielnie lub łącznie z innymi wyrobami,
  3. wprowadzanie do pamięci komputera,
  4. publicznego wykonania albo publicznego odtworzenia,
  5. wystawienia,
  6. wyświetlania,
  7. najmu,
  8. dzierżawy,
  9. trwałego lub czasowego zwielokrotniania w całości lub w części jakimikolwiek środkami i jakiejkolwiek formie bez potrzeby uzyskiwania odrębnej zgody,
  10. prawem do tworzenia już tylko na podstawie przedmiotu niniejszej umowy utworu zależnego w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim (tj. Dz.U. z 2006 r. Nr 90 poz. 631 ze zmianami), bez potrzeby uzyskiwania odrębnej zgody Wykonawcy i za wynagrodzeniem określonym już tylko w umowie,
  11. modyfikacji,
  12. czynienie zmian w dokumentacji projektowej w zakresie według uznania Zamawiającego.

 

Obowiązkiem Projektanta jest wykonanie wizji lokalnej w terenie przed złożeniem oferty cenowej wraz z potwierdzeniem pisemnym odbycia wizji u Zamawiającego. Złożone oferty firm, które nie dokonały wizji lokalnej nie będą brane pod uwagę.

Na wizję lokalna można umówić się z p. Beatą Kałużniak tel. 91 444 11 29.


Termin wykonania: 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kompletną dokumentację projektową.

Termin związania ofertą: 60 dni

 

Termin płatności – 21 dni od daty złożenia prawidłowo wystawionej faktury. Płatność nastąpi po dostarczeniu kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pozwoleniem na budowę oraz po spisaniu protokołu odbioru końcowego.

 

W ofercie cenowej należy wskazać łączne wynagrodzenie ryczałtowe w tym wyszczególnić wynagrodzenie za opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz za sprawowanie nadzoru autorskiego.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru oferty i niepodpisania umowy na wykonanie prac bez podania przyczyny.


Kontakt: Beata Kałużniak tel. 91 444 11 29

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej - 1 komplet - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1030