Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PS.8474.4.1.2020.KM Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego do zadania pn. "Likwidacja barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie miasta Krosna", realizowanego w 2020 r.

Katarzyna Markowicz
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia
Termin:
Zamieszczenia : 18-02-2020 08:22:00
Składania : 21-02-2020 08:59:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Urząd Miasta Krosna zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę usług.

1.    Opis przedmiotu zamówienia:

Usługa ma dotyczyć pełnienia w 2020 r. nadzoru nad robotami budowlanymi związanymi
z likwidacją barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie miasta Krosna poprzez:

1)    dokonanie weryfikacji przedłożonych przez wnioskodawców kosztorysów wstępnych określających zakres i koszt likwidacji barier architektonicznych w budynkach
i mieszkaniach tych osób i zatwierdzanie ich do realizacji,

2)    określenie kosztów robót dla poszczególnych wnioskodawców na podstawie zweryfikowanych kosztorysów i przeprowadzonej wizji lokalnej u tych osób,

3)    dokonanie odbioru robót budowlano - remontowych i montażowych w budynkach
i mieszkaniach wnioskodawców,

4)    weryfikacja przedłożonych przez wnioskodawców kosztorysów końcowych, o ile zakres robót jest mniejszy niż określony w kosztorysie wstępnym,

5)    określenie kosztów rzeczywistych likwidacji barier architektonicznych w budynkach
i mieszkaniach wnioskodawców.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 13 47 43 014

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego weryfikacja kosztorysów, określenie kosztów robót budowlanych oraz dokonanie odbioru robót. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Wynagrodzenie za zrealizowaną usługę wypłacone zostanie w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego rachunku, na konto bankowe wskazane na rachunku. Podstawę wystawienia rachunku stanowić będzie przyjęcie przez Zamawiającego protokołu zakończenia pełnienia nadzoru. W przypadku częściowego wykonania nadzoru polegającego jedynie na weryfikacji kosztorysu wstępnego, wynagrodzenie dla Inspektora ulega proporcjonalnemu obniżeniu, nie więcej jednak niż o 50% kwoty określonej za jeden pełny nadzór. Proszę o potwierdzenie warunków. (0)
3 Termin realizacji - - rozpoczęcie realizacji usługi: od dnia podpisania umowy - zakończenie realizacji usługi: 31.12.2020 r. Proszę o potwierdzenie warunków. (0)
4 Inne warunki zamówienia - Podmiotami uprawnionymi do składania ofert są osoby posiadające umiejętności i kwalifikacje do nadzorowania robót branży budowlanej, przynależące do Izb Budowlanych, posiadające doświadczenie w nadzorowaniu robót z zakresu likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych oraz możliwość korzystania z samochodu prywatnego do celów służbowych, tj. dokonywania odbioru robót w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej. Proszę o potwierdzenie warunków. (0)
5 Załączniki - Należy dołączyć: 1) kserokopie uprawnień budowlanych, 2) kserokopie przynależności do Izb Budowlanych, 3) informację na temat wykonywanych nadzorów w ramach likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych, 4) kserokopię prawa jazdy kategorii B. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 524