Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AG 231-3/20 Dostawa rolek do transportu fortepianu.

Termin:
Zamieszczenia : 23-01-2020 10:54:00
Składania : 30-01-2020 10:00:00
Otwarcia : 30-01-2020 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


OGŁOSZENIE O POSTĘPOWANIU NA WYŁONIENIE WYKONAWCY

 

 

Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, ogłasza postępowanie na wyłonienie Dostawcy rolek do transportu fortepianu.

 

1)    Specyfikacja przedmiotu:

a)     każdy wózek pod nogę fortepianu powinien posiadać 4 pary obrotowych, podwójnych kółek

b)    w każdym wózku na jednym kole zamocowany powinien być hamulec umożliwiający zablokowanie instrumentu w danym położeniu.

c)     wyłożone miękkim filcem

d)     kolor czarny

e)     kółka powinny posiadać bieżnik wysokiej jakości zabezpieczający parkiet przed zarysowaniem

f)       w skład jednego kompletu wchodzą 3 wózki

g)     udźwig 300 kg/szt.

h)     Fortepian stojący na rolkach nie powinien zwiększyć swojej wysokości o więcej niż o 2 cm

i)        gwarancja 24 miesiące

 

2)    Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od daty złożenia zamówienia

3)    Opis sposobu przygotowania oferty:

a)     Ofertę należy złożyć do dnia 30.01.2020 r. do godz. 10:00 za pomocą platformy zakupowej OpenNexus

https://platformazakupowa.pl/

4)    Zamawiający dokona wyboru oferty z najkorzystniejszą ceną za realizację całego zamówienia.

5)    Termin składania ofert: do dnia 30.01.2020 r. do godziny 10:00

6)   Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji, licząc od dnia zakupu.

7)   Zamawiający zobowiązuje się dokonać zapłaty należności za przedmiot zamówienia, w terminie do 14 dni od daty złożenia przez Dostawcę prawidłowo wystawionej faktury VAT.

  Zamawiający zastrzega sobie prawa do odstąpienia od przeprowadzenia postępowania, do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty oraz do unieważnienia postępowania w części lub całości bez podania przyczyny.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub

osoba do kontaktu: Marek Gumienny nr tel. 71 31 00 565, mail: marek.gumienny@amkl.edu.pl

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 rolki do transportu fortepianu 1) Specyfikacja przedmiotu: a) każdy wózek pod nogę fortepianu powinien posiadać 4 pary obrotowych, podwójnych kółek b) w każdym wózku na jednym kole zamocowany powinien być hamulec umożliwiający zablokowanie instrumentu w danym położeniu. c) wyłożone miękkim filcem d) kolor czarny e) kółka powinny posiadać bieżnik wysokiej jakości zabezpieczający parkiet przed zarysowaniem f) w skład jednego kompletu wchodzą 3 wózki g) udźwig 300 kg/szt. h) Fortepian stojący na rolkach nie powinien zwiększyć swojej wysokości o więcej niż o 2 cm 1 kpl. Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego We Wrocławiu
Pl. Jana Pawła Ii 2
50-043, Wrocław
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2975 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - 24 miesiące od daty zakupu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 451