-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 299918
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Dostawa otwieraczy do ampułek
Wystawiający
-
UżytkownikSekcja Infrastruktury i Logistyki
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2020-01-10 12:35:59
-
Składania2020-01-15 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu Szpitala Powiatowego im. A. Sokołowskiego w Złotowie informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP i ma na celu uzyskanie ofert na dostawę otwieraczy do ampułek
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
1. Termin realizacji zamówienia 21 dni od dnia ogłoszenia wyboru ofert.
2. Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym koszt transportu /przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
3. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 21 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres.
4. Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/ 5.
5. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na platformie zakupowej zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt dostawcy/wykonawcy.
6. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy/wykonawcy.
7. Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia.
8. Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. Regulaminu i jego akceptacja.
Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i
zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku braku zgody na powyższe
warunki -nie należy składać oferty.
Dostawca oświadcza, że Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z akcyza. Sprzedający dostarcza tylko fakturę Vat.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 67 / 263 - 22 - 33 wew. 444, osoba do kontaktu Jakub Sztekel
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?