Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-12-2019 11:33:42 |
Składania : | 13-12-2019 15:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Usługa
polegająca na wykonaniu okresowego przeglądu technicznego znajdujących się
w budynkach Szkoły Policji w Katowicach systemów uzdatniania wody w ilości czterech
stacji
wraz z wymianą jednego zbiornika solanki.
Zakres czynności ww. usługi:
─ kontrola pracy systemu;
─ przegląd głowicy;
─ czyszczenie i regulacja (ponowne zaprogramowanie głowicy do określonej twardości wody), czyszczenie sitek w głowicy;
─ regulacja i czyszczenie pływaka w zasobniku na sól tabletkową;
─ wymiana jednego zbiornika solanki (70 litrów ).
Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej, którą wyznacza na dzień 13 grudnia 2019 r. na godz. 10:00.
Termin wykonania zlecenia do 23 grudnia 2019 r.
Wykonawca wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę. Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko. Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi do wykonania zlecenia. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zlecenie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00.
Oferent składając ofertę godzi się na warunki zawarte w niniejszym zapytaniu i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę. Jeżeli realizowane zlecenie będzie niezgodne ze specyfikacją z zapytania ofertowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszego zlecenia przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował.
Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy. Zamawiający opublikuje za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus informację o wyniku. Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/.
Osoba upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Justyna Jamrozik, tel. 32 606 94 63 w godzinach 8:00-15:00.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty