Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-12-2019 13:36:02 |
Składania : | 13-12-2019 13:46:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o propozycję |
Rodzaj: | Usługa |
1. Przedmiotem zlecenia jest usługa wykonania dokumentacji dotyczącej stopnia wykorzystania resursu dla 48 szt. urządzeń transportu bliskiego - dźwigników samochodowych (wykazanych w załączniku nr1) użytkowanych przez Komendę Wojewódzką Policji w Rzeszowie oraz podległych jednostkach garnizonu podkarpackiego. Dokumentacja dotycząca resursu urządzeń powinna zawierać; - szczegółowe dane identyfikacyjne urządzenia, - krótką charakterystykę pracy urządzenia, -ustalenie resursu urządzenia, - obliczenie stopnia wykorzystania resursu, - określenie kolejnej wartości resursu urządzeń, - zestawienie wyników obliczeń, - podsumowanie.
2. Zamawiający wymaga aby dokumentacja obliczenia resursu dźwigników samochodowych została wykona zgodnie z normą PN-EN 1493:2010 oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, naprawy i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2176).
3. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację w wersji papierowej w ilości 2 egzemplarzy.
4. Wykonawca zobowiązuję się do wykonania dokumentacji stopnia wykorzystania resursu urządzeń zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i posiadanej dobrej praktyki inżynierskiej.
5. Wykonawca oświadcza, iż osoby wykonujące dokumentacje posiadają uprawnienia kategorii DZ nadane przez Urząd Dozoru Technicznego.
6. Wykonawca sporządzi dokumentację dla 48 urządzeń w terminie 14 dni od przekazanego Zlecenia.
7. Zamawiający sprawdzi i rozpatrzy dokumentację w terminie 7 dni od daty jej przekazania. W przypadku stwierdzenia błędów w dokumentacji Wykonawca w terminie do 7 dni od daty przekazania informacji o błędach skoryguje je u uzupełni dokumentację zgodnie z uwagami Zamawiającego. lub złoży pisemne uzasadnienie odmowy wprowadzenia uwag.
Warunki płatności: Przelewem do 30 dni od daty dostarczenia prawidlowo wystawionej faktury za realizację przedmiotu zamówienia potwierdzonej protokołem odbioru, którego wzór stanowi załącznik nr 2.
Realizacja na podstawie: jednorazowego zamówienia, bez zawierania umowy.
Cenę jednostkową za dokumentację dla jednego urządzenia w przedmiotowym postępowania należy złożyć w kwocie brutto. Wszelkie zapytania proszę składać za pośrednictwem platformy zakupowej.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 17 858 28 95
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Komunikaty