Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-12-2019 10:46:06 |
Składania : | 16-12-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | 16-12-2019 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Gmina Września na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r.,poz. 1986 ze zm.) zaprasza do udziału w zapytaniu ofertowym na udzieleniu zaprasza do złożenie oferty na wykonanie stałego świadczenia usług polegających na wywozie nieczystości stałych z Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni oraz z jednostek organizacyjnych urzędu w 2020 roku. Usługa obejmuje odbiór, wywóz i zagospodarowanie odpadów komunalnych stałych z wskazanych w załączniku miejsc. W załączniku określono ilości poszczególnych rodzajów pojemników, kontenerów oraz częstotliwość wywozu odpadów komunalnych. Wywóz rzeczywisty 1 szt. pojemnika o wskazanych pojemnościach (cena netto). Prosimy o podanie kosztu wywozu oraz podanie kosztu opłat eksploatacyjnych. Faktura wystawiana za danym miesiąc w miesiącu następnym, termin płatności faktury 21 dni od daty wpływu faktury do Zamawiającego. Wykonawca wystawi odrębne faktury dla poszczególnych instytucji i jednostek wskazanych w załączniku.
UWAGA:
W przypadku kiedy dana jednostka będzie dysponowała swoimi pojemnikami Wykonawca nie będzie obciążał kosztami eksploatacyjnymi za pojemnik.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do telefonicznego zgłoszenia konieczności wywozu odpadów.
Zamawiający przewiduje możliwość zamówienia osobnych dodatkowych pojemników (120 ltr, 240 ltr, 1100 ltr) przeznaczonych do segregacji papieru, plastiku, odpadów ulegających biodegradacji, odbiór tych pojemników po telefonicznym zgłoszeniu..
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 61 640 41 51
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty