Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP 271.2.168.2019 Wykonanie prac z zakresu gospodarki leśnej w lasach komunalnych Gminy Miasto Płock.

Anna Koperska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 04-12-2019 12:04:00
Składania : 06-12-2019 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający - Gmina Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza doskładania ofert w trybie przetargu na realizację zamówienia o wartości poniżej 30 tyś. euro 

pn.: Wykonanie prac z zakresu gospodarki leśnej w lasach komunalnych Gminy Miasto Płock.

I.Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

II.Termin realizacji zamówienia -  zgodnie z treścią paragrafu 3 umowy.

III.Kryteria oceny ofert - cena - 100 %

IV.Wykonawca zobowiązany jest spełnić następujące warunki udziału w postępowaniu:

1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że dysponuje następującym sprzętem:

a) minimum 1 szt. pługów do przygotowywania gleby typu LPZ-75 lub podobnych, przeznaczonych do przygotowywania gleby do odnowienia,

b) minimum 1 szt. ciągników zrywkowych lub ciągników przystosowanych do zrywki drewna

c) minimum 1 szt. przyczep do zrywki drewna

d) minimum  1 szt. pilarki na wysięgniku o długości całkowitej nie mniejszej niż 350 cm

UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (na wezwanie Zamawiającego przed wyborem oferty najkorzystniejszej) wykaz narzędzi potwierdzający spełnienie powyższego warunku.

Brak powyższego wykazu spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.

2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca skierował do realizacji zamówienia następujące osoby:

a) co najmniej 2 osoby uprawnione do pracy z pilarką, które ukończyły z wynikiem pozytywnym szkolenie dopuszczające do pracy z pilarką zgodnie z § 21 rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. z 2006 r. Nr 161, poz. 1141) lub posiadające odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów albo odpowiadające im uprawnienia wydane w innych Państwach Członkowskich Unii Europejskiej

lub równoważnie do lit. a)

a*) 1 osobę uprawnioną do prac z pilarką, która ukończyła z wynikiem pozytywnym szkolenie dopuszczające do pracy z pilarką, o którym mowa w lit. a) oraz będzie jednocześnie dysponował 1 sztuką maszyny leśnej typu harwester

b) co najmniej 1 osobę z kwalifikacjami robotnika leśnego,

c) 1 osobę do nadzoru z wykształceniem leśnym (średnim lub wyższym) lub dyplomem ukończenia studium zawodowego świadczenia usług na rzecz leśnictwa.

UWAGA!  

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza przekaże (przed wyborem najkorzystniejszej oferty, na wezwanie Zamawiającego) wykaz osób zawierający informacje potwierdzające spełnienie powyższego warunku. 

Brak wykazu osób powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty. 


V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

VII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

VIII. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz konieczność potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisana w pkt IV.  

IX. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

X. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XI. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

- w zakresie spraw formalnych Anna Koperska tel. 24 367 17 60

- w zakresie opisu przedmiotu zamówienia Maciej Śliz tel. 24 367 08 16


KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   
  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie prac z zakresu gospodarki leśnej w lasach komunalnych Gminy Miasto Płock.
  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.8 oraz art.96 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień publicznych.   
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   
  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   
  7. Posiada Pani/Pan:
  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   
  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  
  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   
  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
opz prace leśne 2019-2020.odt odt 35.62 2019-12-04 12:04:00 Postępowanie
Wzór umowy gospodarka leśna w lasach komunalnych 2019-2020 - faktury eletroniczne.odt odt 57.33 2019-12-04 12:04:00 Postępowanie
zał nr 2 wykaz prac leśnych, wersja bez 111.ods ods 18.01 2019-12-04 12:04:00 Postępowanie
zał nr 1 formularz cenowy.ods ods 25.21 2019-12-04 12:04:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie prac z zakresu gospodarki leśnej w lasach komunalnych Gminy Miasto Płock. Proszę podać cenę za realizację całości zamówienia. Cena powinna wynikać/być zgodna z treścią formularza cenowego, który należy załączyć do oferty. Proszę wybrać odpowiednią stawkę podatku VAT.

zał nr 1 formularz c [...].ods

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Spełniam warunki udziału w postepowaniu określone w punkcie IV. 1 ogłoszenia - proszę potwierdzić (0)
3 Spełniam warunki udziału w postepowaniu określone w punkcie IV. 2 ogłoszenia - proszę potwierdzić (0)
4 Forma faktury - proszę wpisać odpowiednio; faktura papierowa lub faktura ustrukturyzowana (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 449