Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-12-2019 13:32:47 |
Składania : | 09-12-2019 09:00:00 |
Otwarcia : | 09-12-2019 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Regulamin obowiązujący Wykonawców składających za pośrednictwem
Internetowej Platformy Zakupowej oferty realizacji zamówień na rzecz
Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach
1. Zamówienia
realizowane przez KWP w Kielcach za pośrednictwem Internetowej Platformy
Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
2. KWP w Kielcach nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3.
Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne
informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a
Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za
złożoną ofertę.
4. Podana przez Wykonawcę cena za realizację
zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że
KWP w Kielcach nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z
realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.
5. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.
6. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
7.
Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji
zamówienia oraz otrzymania przez KWP w Kielcach prawidłowo wystawionej
faktury.
8. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw,
usług i robót budowlanych zaoferowany przedmiot zamówienia lub
wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz
spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
9. W
przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w Kielcach zwróci niezgodny
przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.
10. KWP w Kielcach wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty.
11.
W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Kielcach
zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania.
12.
KWP w Kielcach zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego
tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP w Kielcach.
13.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy
niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem
przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin
oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a
także zobowiązuje się do ich przestrzegania.
14. Termin wykonania zamówienia: do14 dni od złożenia zamówienia.
15. Warunki płatności - przelew 30 dni.
Zamawiający uzna ofertę za ważną tylko i wyłącznie wtedy,kiedy każda z pozycji zostanie wyceniona.W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!
Wykonawca składając ofertę oświadcza,
że zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych(tekst
jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986) spełnia warunki udziału w
postępowaniu określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym nr
ZP/955/2019oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24
ust.1 pkt. 12-23ustawy.
Wykonawca składając ofertę
oświadcza, iż zapewni w okresie obowiązywania umowy pełną ochronę danych
osobowych oraz zgodność z wszelkimi obecnymi oraz przyszłymi przepisami
prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych oraz oświadcza, że wypełni
obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec
osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio
pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w
niniejszym postępowaniu.
W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!
Klauzula informacyjna w związku z procedurą postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej„RODO”, informuję, Pana/Panią o tym, w jaki sposób Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach przetwarza Pana/Pani dane osobowe w związku z procedurą postępowania przetargowego: § Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Kielcach, kontakt : ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, tel. 41 349 2010§ Inspektorem ochrony danych osobowych w Komendzie Wojewódzkiej Policji w Kielcach jest Pani Ewa Kopeć, pracownik Wydziału Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach, kontakt ul.Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, tel. 41 349 2040, 41 349 2092,iod.kwp@ki.policja.gov.pl.;§ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez Komendę Wojewódzką Policji w Kielcach, numer postępowania ZP/651/2019.§ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu oart. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp”; § Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;§ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; § w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;§ posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;§ nie przysługuje Pani/Panu:− w związku zart. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1lit. c RODO.
Komunikaty