Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Świadczenie usługi całodobowego wynajmu miejsc parkingowych na parkingu strzeżonym dla 8 samochodów w okresie od 01.01.2020 r. do 31.05.2020 r.

Hanna Paluszkiewicz
Urząd Dozoru Technicznego Oddział: Centralne Laboratorium Dozoru Technicznego (CLDT)
Termin:
Zamieszczenia : 04-12-2019 14:11:00
Składania : 09-12-2019 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

W imieniu Urzędu Dozoru Technicznego zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na przedłożenie oferty cenowej na świadczenie usługi całodobowego wynajmu miejsc parkingowych na parkingu strzeżonym dla 8 samochodów w okresie od 01.01.2020 r. do 31.05.2020 r. będących w posiadaniu Działu Badań Laboratoryjnych w Poznaniu , przy ul. Małeckiego 29.


Lp.

Przedmiot postępowania

Rodzaj samochodu

Ilość samochodów

Okres wynajmu/ miesiące

Jednostka miary

1

Usługa całodobowego wynajmu miejsc parkingowych na parkingu strzeżonym

Van/Minibus

2

5

usługa

2

Usługa całodobowego wynajmu miejsc parkingowych na parkingu strzeżonym

Sedan/Hatchback/kombi

6

usługa

 Istotne warunki zamówienia:

  • Wykonawca oświadcza, iż posiada uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia oraz że parking jest ogrodzony, oświetlony oraz zabezpieczony przed ryzykiem ewentualnej kradzieży lub uszkodzeniem samochodów Zamawiającego.
  • Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

  • Wykonawca oświadcza, iż usługa będzie wykonywana całodobowo przez 24 godziny na dobę, także w niedziele i święta.

  • Parking strzeżony powinien znajdować się w odległości nie większej niż 0,5 km od siedziby Działu Badań Laboratoryjnych w Poznaniu, przy ul. Małeckiego 29.

  • Zamówienie realizowane będzie w formie pisemnej.

  • Termin ważności oferty: do 31.12.2019 r.

  • Termin realizacji usługi: 01.01.2020 r. do 31.05.2020 r.

  • Rozliczenie z tytułu świadczonych usług będzie następowało co miesiąc na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury.

  • Termin płatności faktury: 21 dni od daty otrzymania.

  • W przypadku, gdy dotyczy: prosimy o uzupełnienie oświadczenia RODO zawartego w załączniku nr 2.

  • Prosimy podać rodzaj rachunku bankowego jaki będzie wskazany na fakturze - "ROR - rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy" czy "Konto firmowe".

Informacje o RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezes Urzędu Dozoru Technicznego z siedzibą w Warszawie ul. Szczęśliwicka 34, kod pocztowy 02-353,
  • Kontakt z wyznaczonym przez Administratora Danych Osobowych – Inspektorem Ochrony Danych, możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres: iod@udt.gov.pl), oraz strony internetowej (www.udt.gov.pl),
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie i realizacją zamówienia publicznego …ID…278201 (dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer) prowadzonym w trybie zapytania ofertowego.;
  • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 2, bądź art. 97 ust. 1a ustawy Pzp;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, prawo to może zostać ograniczone w oparciu o art. 8a ust. 4 ustawy Pzp ;

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


W przypadku pytań:  

- technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Pytania do specyfikacji" lub pod nr tel 664103801

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 2 - OŚWIADCZENIE RODO.DOCX DOCX 17.6 2019-12-05 21:36:58 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa całodobowego wynajmu miejsc parkingowych na parkingu strzeżonym w okresie od 01.01.2020 r. do 31.05.2020 r. Van/Minibus 2 usługa Centralne Laboratorium Dozoru Technicznego (CLDT)
Małeckiego 29
60-706, Poznań
(0)
2 Usługa całodobowego wynajmu miejsc parkingowych na parkingu strzeżonym w okresie od 01.01.2020 r. do 31.05.2020 r. Sedan/Hatchback/kombi 6 usługa Centralne Laboratorium Dozoru Technicznego (CLDT)
Małeckiego 29
60-706, Poznań
(0)
Kursy walut NBP , USD: 4.0610 PLN, EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 RODO - W przypadku gdy wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa, w tym przypadku w polu „Twoja propozycja lub komentarz” proszę wpisać „Nie dotyczy”.

załącznik nr 2 - OŚW [...].DOCX

(0)
3 Warunki płatności - 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić (0)
4 Uprawnienia - Wykonawca oświadcza, iż posiada uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia oraz że parking jest ogrodzony, oświetlony oraz zabezpieczony przed ryzykiem ewentualnej kradzieży lub uszkodzeniem samochodów Zamawiającego. •Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, proszę potwierdzić. (0)
5 Parking całodobowy - Wykonawca oświadcza, iż usługa będzie wykonywana całodobowo przez 24 godziny na dobę, także w niedziele i święta, proszę potwierdzić (0)
6 Lokalizacja - Parking strzeżony powinien znajdować się w odległości nie większej niż 0,5 km od siedziby Działu Badań Laboratoryjnych w Poznaniu, przy ul. Małeckiego 29., proszę potwierdzic (0)
7 Ważność oferty - do 31.12.2019 r., proszę potwierdzić (0)
8 Warunki płatności - Rozliczenie z tytułu świadczonych usług będzie następowało co miesiąc na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury, proszę potwierdzić (0)
9 Rodzaj rachunku bankowego - Prosimy podać rodzaj rachunku bankowego jaki będzie wskazany na fakturze - "ROR - rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy" czy "Konto firmowe", (0)
10 Termin realizacji usługi - 01.01.2020 r. do 31.05.2020 r., proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 380