Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-11-2019 13:28:00 |
Składania : | 27-11-2019 11:03:05 |
Otwarcia : | 25-11-2019 13:27:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Usługa |
REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH NA POTRZEBY KWP WROCŁAW
1) Zakupy KWP we Wrocławiu wystawione na platformie zakupowej Open Nexus realizowane są tylko i wyłącznie poprzez platformę (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób, niż poprzez formularz na stronie postępowania). Wyjątkiem są ogłoszenia o przetargu, gdzie ofertowanie odbywa się w sposób opisany w ogłoszeniu.
2) Składanie ofert poprzez platformę zakupową Open Nexus zapewnia transparentność postępowania w wyborze ofert.
3) Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie postępowania, a dostawca/wykonawca składając ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4) Podana cena towaru lub usługi musi zawierać wszystkie koszty wykonawcy łącznie z kosztem dostawy, a ofertowanie odbywa się w oparciu o ceny brutto.
5) Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania ofertowego i złożoną przez dostawcę/wykonawcę ofertą - KWP we Wrocławiu odsyła towar na koszt wykonawcy.
6)Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy/wykonawcy, jednak jeśli tak będzie to KWP we Wrocławiu opublikuje za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus informacje o wyniku. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Użytkownik wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli nie wyrażasz zgody na powyższe warunki - proszę nie składać swojej oferty.
7) Faktura VAT musi zawierać cenę jednostkową brutto asortymentu.
8) Termin realizacji dostawy/usługi : 5 dni roboczych od dnia zamówienia lub indywidualnego ustalenia.
9) Miejsce odbioru: ul. Psie Pole 7, 58-301 Wałbrzych
10) Koszt transportu po stronie Wykonawcy.
11) Termin płatności/forma płatności: przelew 30 dni od daty otrzymania faktury.
12) Wykonawca gwarantuje, że oferowany produkt jest fabrycznie nowy, wolny od wad.
1. Przedmiot zapytania:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami:
Odpady składowane są luzem w łącznej ilości ok. 290 kg.
2. Miejsce
odbioru:
- Stacja Obsługi Pojazdów w Wałbrzychu Wydziału Transportu KWP we
Wrocławiu, mieszczącej się na ul. Psie Pole 7, 58-301 Wałbrzych.
3. Istotne
warunki zamówienia:
- ostateczna ilość
przekazanego odpadu zostanie ustalona przez Wykonawcę
w obecności upoważnionych osób ze Stacji Obsługi Pojazdów w Wałbrzychu Wydziału
Transportu KWP we Wrocławiu;
- po odbiorze odpadów
wymagane jest potwierdzenie przyjęcia odpadu (na karcie przekazania odpadu
zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r.,
w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.
U.2019 r., poz. 819);
- przesyłając ofertę
cenową Wykonawca oświadcza, że jest kwalifikowanym odbiorcą odpadów będących
przedmiotem niniejszego zapytania i spełnia wymogi określone w Ustawie o
odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. 2019 r., poz.701), oraz posiada
stosowne zezwolenia.
4. Obowiązki Wykonawcy:
- Wykonawca gwarantuje, że
jest zarejestrowany w bazie BDO, ma numer rejestrowy oraz posiada odpowiednie
uprawnienia wymagane przepisami prawa niezbędne do realizacji zamówienia;
- Wykonawca
zobowiązuje się postępować z przekazanymi odpadami w sposób zgodny z powszechnie
obowiązującymi przepisami;
- Wykonawca zobowiązuje
się do odebrania odpadu transportem spełniającym wymagania do przewozu odpadów;
- w chwili przejęcia
odpadu Wykonawca bierze za nie pełną odpowiedzialność;
- po odbiorze odpadów
Wykonawca potwierdzi przyjęcie odpadu na Karcie przekazania odpadu, którą
przekaże przedstawicielowi SOP w Wałbrzychu.
5. Realizacja usługi:
- do 5 dni roboczych licząc
od daty otrzymania zamówienia.
6. Termin i forma płatności:
- przelew 30 dni od daty
otrzymania faktury.
Kryteria wyboru:
Najniższa cena za odpad
niebezpieczny, za który płaci Zamawiający – 100%
2019-11-27 11:03 | Joanna Dębska | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Kwota złożonej oferty znacznie przewyższa kwotę przeznaczoną na realizację zadania. |
Komunikaty