Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-11-2019 19:18:00 |
Składania : | 20-11-2019 09:00:00 |
Otwarcia : | 20-11-2019 09:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Dostawy |
W imieniu Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach, informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę 2 szt. urządzeń do lokalizacji kabli z funkcją wykrywania metali vScan Rx M
Opis Przedmiotu zamówienia:
Urządzenie vScan Rx M do lokalizacji kabli z funkcją wykrywania metali
W skład urządzenia vScan Rx M wchodzi:
- lokalizator vScan Rx M
- opragramowanie MyvScan
- kabel USB
- pojemnik z bateriami 6xAA
- instrukcja obsługi w języku polskim
Główne parametry techniczne lokalizatora vScan Rx M:
- Tryby pracy:
Pasywne: Power (50 Hz – 250 Hz), Radio (15 kHz – 23 kHz)
Aktywne: 33 Hz i 131 kHz
- Głębokość lokalizacji: 7 m
- Dokładność pomiarów głębokości: od ±3% do ±5%
- Czułość pomiarów na głębokości 1 m:
Power 5mA , Radio 20uA
Aktywne Tx 3 3kHx 15uA 131Hz 10uA
- Głębokość lokalizacji metali:
20-30 cm dla metali o średnicy ok. 10 cm
40-50 cm dla metali o średnicy ok. 60 cm
- Maksymalny czas pracy: >30 h pracy przerywanej/ przy max mocy wyjść. (przy 20oC)
- Zasilanie baterie alkaliczne – 4 x R20 1,5V (alternatywnie akumulatorki)
- Temperatura pracy: -25oC do 55oC
- Temperatura przechowywania: - 40oC do 70oC
- Kategoria zabezpieczenia: IP54
Zamawiający wymaga:
1) Termin realizacji zamówienia 13 grudzień 2019r.
2) Zgodność oferty z powyższymi wymaganiami.
Przewidziane obszary dowozu:
1. PWiK Sp. z o.o. w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. Rybnicka 47
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel (32) 338-71-62 - Pan Krzysztof Wilczak
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty