Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PWiK Gliwice - Dostawa rejestratora i 5 kamer w ramach zadania remontowego "Remont systemu monitoringu - kamery SUW Łabędy"

Termin:
Zamieszczenia : 12-11-2019 18:46:00
Składania : 20-11-2019 09:00:00
Otwarcia : 20-11-2019 09:05:00
Tryb:
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Gliwicach, informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na  dostawę rejestratora i 5 kamer w ramach zadania remontowego "Remont systemu monitoringu - kamery SUW Łabędy".

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń monitoringu wizyjnego CCTV, zgodnie z załącznikiem nr 2.


Zamawiający wymaga:

1) Gwarancja minimum 24 miesiące.

2) Termin realizacji zamówienia do 30 listopada 2019r.


Przewidziane obszary dowozu:

1. PWiK Sp. z o.o. w Gliwicach, 44-100 Gliwice, ul. Kanałowa 5 Stacja Uzdatniania Wody

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 601-484-448  - Pan Lucjan Lamch

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - Dane Wykonawcy.docx docx 11.79 2019-11-12 18:46:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.odt odt 12.08 2019-11-12 18:46:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 1 - Dane Wykonawcy.docx docx 11.79 2019-11-12 18:46:00 Kryterium
Załącznik nr 2.odt odt 12.08 2019-11-12 18:46:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa rejestratora i 5 kamer w ramach zadania remontowego "Remont systemu monitoringu - kamery SUW Łabędy" Przedmiotem zamówienia jest dostawa rejestratora i 5 kamer w ramach zadania remontowego "Remont systemu monitoringu - kamery SUW Łabędy", zgodnie z załącznikiem nr 2

Załącznik nr 2.odt

1 kpl. Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
Rybnicka 47
44-100, Gliwice
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Dan [...].docx

Załącznik nr 2.odt

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 Gwarancja - Minimum 24 miesiące, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 703