Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ID.272.2.28.2019 Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na remont drogi powiatowej nr 3477D Krzeszów - Czadrów w km 1+633 – 3+467

Natalia Jaworek
Powiat Kamiennogórski Oddział: Wydział Inwestycji i Drogownictwa
Termin:
Zamieszczenia : 08-11-2019 10:29:00
Składania : 15-11-2019 07:30:00
Otwarcia : 15-11-2019 07:35:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

I.            TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

1.      do dnia 24 lutego 2020 r. wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej,

2.      do dnia 31.03.2020 r. uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu niezbędnych pozwoleń, uzgodnień oraz zaświadczenia właściwego organu administracji architektoniczno – budowlanej o braku sprzeciwu wobec dokonanego zgłoszenia robót budowlanych.

 

II.            RODZAJ I TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA:

1.      Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego, z wyłączeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

2.      Rodzaj zamówienia: usługa.

 

III.            OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.      Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania dokumentacji projektowo – kosztorysowej na remont drogi powiatowej nr 3477 D Krzeszów - Czadrów w km 1+633 – 3+467.

2.      CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.

3.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego.

4.      Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym części zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców.

 

IV.            WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA:

1.      Wobec Wykonawcy nie może być otwarta likwidacja. W tym celu – w przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zobowiązany jest przedłożyć aktualny, tj., wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, a w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju lub wskazać adres internetowy ogólnodostępnej bazy danych, z której Zamawiający pobierze odpowiedni dokument.

W przypadku Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamawiający pobierze dokumenty z odpowiedniej ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych.

2.      Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

3.      O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

3.1.            dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. dysponują co najmniej 1 (jedną) osobą na stanowisku projektanta  drogowego, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz która opracowała minimum jeden projekt budowlano – wykonawczy budowy/przebudowy/rozbudowy drogi klasy minimum L o długości co najmniej 1 800 m, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego.

 

V.            SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:

1.      Formularz oferty powinien być zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego lub zawierający wszystkie informacje wskazane w treści Załącznika Nr 2 do Zapytania ofertowego.

2.      Dokument, z którego wynika prawo do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta została podpisana przez osoby upoważnione dokumentem rejestrowym.

3.      Zaoferowana cena musi być wyrażona jako cena brutto w złotych polskich, wraz z kosztami Wykonawcy, wg obowiązujących przepisów na dzień sporządzania oferty i określać wartość przedmiotu zamówienia w sposób kompletny i jednoznaczny.

4.      Ceny należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

5.      Oferta, jak również wszystkie oświadczenia i wykazy oraz inne dokumenty, stanowiące integralną część oferty (załączniki) winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, zgodnie z wpisem w odpowiednim dokumencie uprawniającym do występowania  w obrocie prawnym w imieniu Wykonawcy.

6.      W razie rozbieżności w cenie podanej liczbą i słownie za prawidłową uznaje się cenę podaną słownie.

7.      Wszystkie strony oferty muszą być parafowane.

8.      Zamawiający poprawia w ofercie:

8.1.oczywiste omyłki pisarskie,

8.2.oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

8.3.inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona,

8.4.w przypadku błędnego przeniesienia jakiejkolwiek kwoty z formularza cenowego na formularz oferty Zamawiający może, biorąc pod uwagę okoliczności danego przypadku, potraktować te omyłki, jako oczywiste omyłki pisarskie i poprawić je zgodnie z formularzem ofertowym. W przypadku błędnych działań matematycznych polegających na błędnym wyliczeniu kwoty netto lub brutto, Zamawiający może uznać te omyłki za oczywiste omyłki rachunkowe i dokonać w tym zakresie koniecznych poprawek. Powyższe poprawki będą wiążące, o ile Wykonawca niezwłocznie nie sprzeciwi się ich wprowadzeniu, informując o tym Zamawiającego.  

 

VI.            KRYTERIA I SPOSÓB OCENY OFERT:

1.      Wybór oferty najkorzystniejszej nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

-       cena brutto oferty – 100%

 

2.      Opis sposobu obliczenia punktacji ofert w kryterium „cena brutto oferty”. Zostanie zastosowany wzór:

 

C = najniższa cena brutto ze wszystkich ofert / cena brutto ocenianej oferty x 100

 

W ramach kryterium „cena oferty brutto” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 100 punktów.

 

3.      Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta, wynosi 100 punktów.

 

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, spośród ofert spełniających warunki określone w zapytaniu ofertowym, oraz nie podlegająca odrzuceniu, która uzyska najwyższa sumę punktów przyznanych w/w kryterium, t.j. „cena brutto oferty”.

 

4.      Zamawiający wskazuje, że oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu
w następujących przypadkach:

4.1.niezgodności treści oferty z zapytaniem ofertowym,

4.2.niewyrażenia zgody na poprawienie omyłek, w sposób wskazany w rozdz.    

 VI.

4.3.  niezłożenia wraz z ofertą wymaganych dokumentów i oświadczeń lub złożenia nieprawidłowych dokumentów i oświadczeń, mimo wezwania Zamawiającego w zakresie wskazanym w rozdz. XII.

 

5.      Cena ma charakter ryczałtowy i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

 

VII.            ZAWARTOŚĆ OFERTY:

1.      Oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt V Zapytania ofertowego,

2.      Formularz ofertowy (Załącznik Nr 2 do Zapytania ofertowego),

3.      dokument potwierdzający umocowanie osoby lub osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy (pełnomocnictwo) – jeśli dotyczy.

 

VIII.            OSOBY DO KONTAKTÓW W SPRAWIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO:

Osobą uprawnioną do kontaktów jest Ewa Exner, tel. 75 64 50 102, e-mail: ewa.exner@kamienna–gora.pl, Agnieszka Ławniczak, tel. 75 64 95 452, e-mail: agnieszka.lawniczak@kamienna-gora.pl

 

IX.            OKREŚLENIE WARUNKÓW ISTOTNYCH ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA:

1.      Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę, której istotne postanowienia zawarto w projekcie stanowiącym Załącznik Nr 4 do Zapytania ofertowego.

2.      Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy. Warunki zmiany umowy szczegółowo określono w § 11 Projektu umowy.

 

X.            UWAGI KOŃCOWE:

1.      Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od wybrania Wykonawcy bądź unieważnienia ogłoszenia bez podania przyczyny w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego zapytania ofertowego.

2.      Dokumenty złożone po terminie lub w inny sposób niż określony w pkt IX nie zostaną rozpatrzone.

3.      Ocena zgodności złożonych dokumentów z wymaganiami Zamawiającego przeprowadzona zostanie na podstawie analizy dokumentów, jakie Wykonawca zawarł w ofercie.

4.      Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści oferty lub dokumentów wymaganych od Wykonawcy. Zamawiający  może wezwać do złożenia brakujących dokumentów i oświadczeń oraz dokumentów umocowujących do działania w imieniu Wykonawcy.

5.      Ze względu na założenia budżetowe i ograniczenia finansowe w przypadku, gdy kwoty przedstawione w odpowiedziach na zapytanie będą wyższe od zaplanowanych w budżecie lub gdy złożone oferty będą wskazywały taką samą cenę Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji z Wykonawcami na równych zasadach.

6.      Ostateczny wybór Wykonawcy, z którym nastąpi podpisanie umowy nastąpi po zakończeniu ewentualnych negocjacji.

7.      O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożą ofertę w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie.

8.      Od wyniku niniejszego postępowania Wykonawcy nie przysługują środki odwoławcze.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 1 opis przedmiotu zamówienia.docx docx 20.21 2019-11-08 10:29:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 Formularz ofertowy.docx docx 26.53 2019-11-08 10:29:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 wykaz osób.docx docx 18.61 2019-11-08 10:29:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 wzór umowy.docx docx 44.21 2019-11-08 10:29:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.docx docx 26.7 2019-11-08 10:29:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 opis przedmiotu zamówienia.docx docx 20.21 2019-11-08 10:29:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik Nr 2 Formularz ofertowy.docx docx 26.53 2019-11-08 10:29:00 Kryterium
Załącznik Nr 3 wykaz osób.docx docx 18.61 2019-11-08 10:29:00 Kryterium

Komunikaty

2019-11-20 12:52 Natalia Jaworek Wyniki z postępowania:
1. MIASTOPROJEKT ŁĘCZYCA - cena netto: 12900,00
2. "INBUD" PROJEKTY NADZORY OBSŁUGA INWESTYCJI JANUSZ KWAPISZ - cena netto: 30800,00
3. Centrum Inżynierii Lądowej TENSOR - cena netto: 35000,00
4. Biuro Inżynierii Lądowej K-B Krzysztof Bijak - cena netto: 11382,11
5. Biuro Projektowania Dróg i Ulic Paweł Schmidt - cena netto: 33400,00
6. Zakład Usług Drogowych Krzysztof Hoszowski - cena netto: 42000,00

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 wykonanie dokumentacji wg opisu

Załącznik Nr 1 opis [...].docx

1 usługa Starostwo Powiatowe w Kamiennej Górze
Władysława Broniewskiego 15
58-400, Kamienna Góra
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3009 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 formularz ofertowy - załączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik Nr 2 Formu [...].docx

(0)
4 wykaz osób - załączyć (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik Nr 3 wykaz [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 698