Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Kościan i gminy miejskiej Kościan

Termin:
Zamieszczenia : 08-10-2019 12:51:00
Składania : 27-11-2019 09:30:00
Otwarcia : 27-11-2019 10:15:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SIWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem do pobrania Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawcy. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert oraz komunikacja odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną.  


Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do: 

  • Zadawania pytań do SIWZ
  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
  • Przesłania odwołania/inne 


Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem. W procesie składania oferty na platformie taki podpis składają Państwo zgodnie z instrukcją dostępną pod linkiem.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 330.76 2019-10-08 12:51:00 Postępowanie
SIWZ.pdf pdf 702.57 2019-10-08 12:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do projektu umowy - wzór harmonogramu.xls xls 67.5 2019-10-08 12:51:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 do SIWZ- wzór oferty.doc doc 81 2019-10-08 12:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do projektu umowy - raporty odpady.doc doc 105.5 2019-10-08 12:51:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 do SIWZ - JEDZ.doc doc 187.5 2019-10-08 12:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia.docx docx 77.25 2019-10-08 12:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SIWZ - wzór zobowiązania.doc doc 36.5 2019-10-08 12:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SIWZ - oświadczenie dot. grupy kapitałowej.doc doc 38.5 2019-10-08 12:51:00 Postępowanie
Załącznik Nr 6 do SIWZ - wzór umowy.docx docx 64.13 2019-10-08 12:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do projektu umowy - raporty odpady - wzór aktualny.docx docx 94.01 2019-10-14 13:27:13 Publiczna wiadomość
zmiana SIWZ.docx docx 107.91 2019-10-31 12:23:45 Publiczna wiadomość
zmiana ogłoszenia o zamówieniu - przekazane do publikacji.pdf pdf 123.12 2019-10-31 12:23:45 Publiczna wiadomość
pytania i odpowiedzi.docx docx 153.38 2019-10-31 12:23:36 Publiczna wiadomość
zmiana SIWZ - termin składania ofert.docx docx 98.57 2019-11-05 18:34:11 Publiczna wiadomość
zmiana ogłoszenia - termin składania ofert.pdf pdf 86.24 2019-11-05 18:34:03 Publiczna wiadomość
protokół z otwarcia ofert - Kościan.docx docx 74.1 2019-11-27 10:33:00 Publiczna wiadomość
unieważnienie - Kościan.pdf pdf 425.76 2019-11-29 12:00:36 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-11-29 12:00 Lidia Ochmańska Działając na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu niniejszej części zamówienia (podstawa faktyczna i prawna unieważnienia w załączniku).

unieważnienie - Kośc [...].pdf

2019-11-27 10:33 Lidia Ochmańska Działając na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udostępnia protokół z otwarcia ofert (w załączniku)

protokół z otwarcia [...].docx

2019-11-05 18:34 Lidia Ochmańska Działając na podstawie art. 38 ust. 4, 4a i 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonuje zmiany SIWZ, zmiany ogłoszenia i przedłuża termin na składanie ofert (dokumenty w załączeniu).

zmiana SIWZ - termin [...].docx

zmiana ogłoszenia - [...].pdf

2019-10-31 12:23 Lidia Ochmańska Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2, art. 38 ust. 4 oraz 12a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zamieszcza treść wszystkich zapytań, które wpłynęły do Zamawiającego dla poszczególnych części zamówienia wraz z odpowiedziami oraz zmianę SIWZ i przekazaną do publikacji zmianę ogłoszenia (w załącznikach).

zmiana SIWZ.docx

zmiana ogłoszenia o [...].pdf

pytania i odpowiedzi [...].docx

2019-10-31 12:22 Lidia Ochmańska Pytanie:
Jak rozumieć zapis w Opisie przedmiotu zamówienia zał nr 3 do SIWZ pkt 6.3 ? Nawiązując do tego prosimy o jednoznaczne wyjaśnienie jak zamawiający rozumie nieruchomości zmieszane ( co wchodzi w ich skład i z jakich jednostek będziemy zobowiązani odbierać a z jakich nie odpad komunalny ) . Zwracam uwagę , że w czasie odbioru z nieruchomości zamieszkałych w których ciągu znajdują się małe sklepiki , zakłady fryzjerskie i inne punkty usługowe rozróżnienie czy nie zostały wystawione również odpady z w/w jest niemożliwe !
Odpowiedź:
Odbieramy odpady z nieruchomości zamieszkałych, a z nieruchomości mieszanych tylko z części zamieszkałych. W związku z powyższym odpadów ze sklepów w ogóle nie będziemy odbierać, bo to część niezamieszkała.

Podstawa prawna: art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
2019-10-25 10:24 Lidia Ochmańska Pytanie:
Treść SIWZ jak i opis przedmiotu zamówienia w zakresie ogólnym są identyczne dla poszczególnych sektorów proszę o informację czy odpowiedzi i wynikające z nich ewentualne zmiany będą skutkowały we wszystkich sektorach automatycznie czy należałoby zadawać pytania odrębnie?

Odpowiedź:
Odpowiedzi i wynikające z nich ewentualne zmiany będą skutkowały we wszystkich sektorach automatycznie, nie ma potrzeby zadawania odrębnych pytań.
Zamawiający zamieści treść wszystkich pytań i odpowiedzi oraz zmiany SIWZ w każdej z ogłoszonej części postępowania (każdym z sektorów).

Podstawa prawna: art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
2019-10-24 13:03 Lidia Ochmańska Pytanie 1:
W Opisie przedmiotu zamówienia na str. 10 umieszczono częstotliwości odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości mieszanych i domków letniskowych z których wynika, że w okresie zimowym zmniejsza się częstotliwość z co 2 tygodnie na co 4 tygodnie. Z tego wynika, że w nieruchomościach mieszanych np. blok ze sklepami itp. w okresie zimowym obsługiwany ma być co 4 tygodnie?
Odpowiedź:
Odbieramy odpady z nieruchomości zamieszkałych, a z nieruchomości mieszanych tylko z części zamieszkałych. W związku z powyższym odpadów ze sklepów w ogóle nie będziemy odbierać, bo to część niezamieszkała.
Jeśli chodzi o częstotliwość to informuję, że w opisie przedmiotu zamówienia jest nieścisłość, gdyż przypadek odbierania odpadów co 2 tygodnie od kwietnia do października; co 4 tygodnie w pozostałych miesiącach dotyczy domków letniskowych i innych o charakterze wypoczynkowym (Zamawiający dokona zmiany SIWZ w tym zakresie).
Z wszystkich innych zamieszkałych nieruchomości w zabudowie mieszanej odbiór co 2 tygodnie.


Pytanie 2:
W umowie jest odwołanie do § 7 ust 2 pkt 6, który w projekcie umowy nie występuje?
Odpowiedź:
Oczywista omyłka - chodzi o § 7 ust. 1 pkt 6 umowy (Zamawiający dokona zmiany SIWZ w tym zakresie).


Pytanie 3:
W projekcie umowy zamieszczonej w załączniku nr 6 do SIWZ w §12 dotyczącym naliczania kar w pkt 2 ust 1 kara za nie odebranie w terminie niezgodnym z harmonogramem z wyłączeniem opisanych później przypadków w wysokości 100 zł wydaje się byś rażąco wysoka w relacji do ceny odbioru 1 pojemnika, proponujemy zmianę w/w kary na 10 zł jak to jest w zdecydowanej większości umów za odbiór odpadów komunalnych w kraju.
Odpowiedź:
Zamawiający nie przewiduje zmiany w tym zakresie.


Pytanie 4:
W opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 3 do SIWZ w pkt 6.2 zabrania się wywozu odpadów z poza systemu w dniach odbioru odpadów z systemu. zakazanie takiego odbioru pojazdami bezpylnymi (tzw. śmieciarkami) wydaje się nie budzić wątpliwości, natomiast zakaz pracy pojazdów odbierających odpady w kontenerach (bramowe, hakowe) jest kompletnie niezrozumiałe! taki zapis powoduje, że np. wywóz 1 kontenera 7m3 o godz. 7 rano skutkuje wyłączeniem pojazdu z pracy do końca dnia, co wydaje się być absurdalne! Prosimy zatem o rozpatrzenie możliwości wykonywania innych przewozów pojazdami hakowymi i bramowymi z zachowaniem oczywiście zasady braku stosownych oznaczeń na pojazdach opisanych w pkt 6.2 zał. nr 3.

Odpowiedź:
Zamawiający ogranicza zakaz wywozu odpadów spoza systemu w dniach odbioru odpadów z systemu do pojazdów bezpylnych (tj. śmieciarek) – zmiana SIWZ w tym zakresie.



Podstawa prawna: art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
2019-10-14 13:27 Lidia Ochmańska Zamawiający działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dokonuje zmiany SIWZ, tj. zmienia Załącznik nr 2 do wzoru umowy – raporty odpady.
Zmienione wzory raportów Zamawiający zamieszcza w załączeniu.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że istnieje możliwość złożenia, a tym samym wykazania ilości zebranych odpadów z domków letniskowych w raporcie z ilości ogólnej z Gminy.

Załącznik nr 2 do pr [...].docx

2019-10-14 13:19 Lidia Ochmańska Pytanie:
Brak w specyfikacji adresów odbioru odpadów , kiedy będzie można się z nimi zapoznać

Odpowiedź:
Zgodnie z pkt 10.6. Załącznika nr 3 do SIWZ pn.: opis przedmiotu zamówienia: "Wykaz punktów odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, od właścicieli nieruchomości mieszanych, tj. nieruchomości w części zamieszkałych, a w części niezamieszkałych, na których powstają odpady komunalne i domków letniskowych oraz wykaz aptek i elektropunktów w poszczególnych sektorach, zostanie przekazany Wykonawcy (Wykonawcom), z którym (którymi) zostanie podpisana umowa na odbiór odpadów komunalnych".

Podstawa prawna: art. 38 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego, podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. Pamiętaj, że jeśli wybierzesz typ podpisu - zewnętrzny XAdES - musisz dołączyć dwa pliki, podpis oraz plik z podpisanymi danymi. Link do instrukcji podpisywania plików - bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 795