Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-10-2019 08:42:00 |
Składania : | 11-10-2019 14:00:00 |
Otwarcia : | 11-10-2019 14:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze zaprasza do składania ofert na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Szczegółowy przedmiot zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 - Specyfikacja.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia środków, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na zamówienie.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 21 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: 14 dni od dnia zawarcia umowy;
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest przesłanie podpisanego Załącznika nr 1 - Specyfikacja, który stanowi jednocześnie formularz ofertowy.
2019-10-22 12:33 | Aleksandra Nawrocka | W załączeniu Zamawiający zamieszcza rozstrzygnięcie niniejszego postępowania. |
2019-10-09 14:24 | Aleksandra Nawrocka | Zamawiający zamieszcza odpowiedź na pytanie, jakie wpłynęło w niniejszym postępowaniu. Jednocześnie zamieszczony zostaje Załącznik nr 1 - Specyfikacja po modyfikacji z dnia 9.10.2019 roku. |
2019-10-07 12:54 | Aleksandra Nawrocka |
W
związku
z
rozbieżnością
między
treścią
Zapytania
ofertowego,
a
treścią
zamieszczoną
na
Platformie
Zakupowej,
Zamawiający
informuje,
iż
termin
realizacji
zamówienia
wynosi
14
dni
od
dnia
podpisania
umowy,
zgodnie
z
informacją
zawartą
na
Platformie
Zakupowej. W związku z powyższym Zamawiający zamieszcza zaktualizowaną treść Zapytania ofertowego. |
Komunikaty