Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-10-2019 14:11:00 |
Składania : | 10-10-2019 08:00:00 |
Otwarcia : | 10-10-2019 08:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Opracowanie częściowej zmiany studiumuwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz opracowanie miejscowegoplanu zagospodarowania przestrzennego.
2. Określenieprzedmiotu oraz zakresu zamówienia: Przedmiotemzamówienia jest opracowanie częściowej zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w obrębie miasta Wronki orazmiejscowości: Stare Miasto, Nowa Wieś, Smolnica i Stróżki (ok. 52 ha), a takżeopracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w obrębie miastaWronki oraz miejscowości: Stare Miasto, Nowa Wieś, Smolnica i Stróżki (ok. 182ha).
Szczegółowyzakres zamówienia zawarty został w załącznikach do niniejszego ogłoszenia:
1)Szczegółowym zakresie zamówienia (2 szt.),
2)Harmonogramie plac planistycznych (2 szt.),
3)UchwaleRady Miasta i Gminy Wronki Nr V/61/2019 z dnia 28.02.2019 r.
4) Uchwale Rady Miasta i Gminy Wronki NrV/62/2019 z dnia 28.02.2019 r.
Opracowanieczęściowej zmiany studium oraz projektu miejscowego planu zagospodarowaniaprzestrzennego, winna sporządzić osoba, która spełnia warunki określone w art.5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym z dnia 27 marca 2003 r.(t.j. Dz. u. z 2018 r., poz. 1945 ze zm.).
3. Kryteria oceny ofert i ichprocentowa wartość:najniższa cena ogółem w zł brutto: 100%= 100 pkt.
4. Imię i nazwiskopracownika merytorycznie odpowiedzialnego za realizację zamówienia:Marzena Hoffmann, tel. nr: 67 25 49 517, adres e-mail: m.hoffmann@wronki.pl
5. Termin składania ofert przez platformę zakupową:
a) Dzień: 10października 2019 r.
b) Godzina: 08:00
6. Termin związaniaofertą wynosi: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).
7. Termin wykonaniazamówienia: zamówienie należy wykonać do dnia 8 grudnia 2022 r.
8. Okres gwarancji: -
9. Warunki płatności: Faktury będą opłacanew terminie do 14 dni licząc od daty ich otrzymania. Za datę zapłaty uważać się będzie dzień obciążenia rachunku bankowegowpłacającego. Szczegółowe warunki płatności zawarte zostały w projekcie umowy,stanowiącej załącznik do niniejszego ogłoszenia.
10. Warunki udziału w postępowaniuWykonawcaskładając ofertę zobowiązany jest wykazać się wykonaniem w okresie trzech latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy – w tym okresie wykonał:
1) minimumtrzy usługi w zakresie sporządzenia obowiązującychnowych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego pod teren produkcjilub produkcji i usług,
2) minimumpięcioma usługami w zakresie sporządzenia obowiązujących nowych miejscowychplanów zagospodarowania przestrzennego pod teren zabudowy mieszkaniowej lubmieszkaniowo – usługowej.Wykonawca zobowiązany jest dowskazania Dziennika Urzędowego, w którym te opracowania zostały opublikowane.Zmiany planów miejscowych nie będą brane pod uwagę. PonadtoWykonawca zobowiązany jest wykazaćsię wykonaniem w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, minimumdwoma usługami w zakresie sporządzenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub zmian studium. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawiewykazu wykonanych usług złożonego przez Wykonawcę (załącznik nr 2 doogłoszenia) wraz z załącznikami – dowodami.Wskazane jest, aby dowody - dokumenty potwierdzające, żeusługi wymienione w wykazie wykonanych usług zostały wykonane należycie (np.poświadczenia, referencje, listy polecające) zawierały co najmniej:
a) wskazanie, że Wykonawca realizował usługi, którychdokumenty dotyczą,
b) wskazanie Zamawiającego,
c) przedmiot / rodzaj wykonanych usług,
d) wartość wykonanych usług,
e) daty wykonania (początek – koniec),
g) opinię stwierdzającą, że usługi wykonano należycie lubopinię równoważną, identyfikację oraz podpis osoby upoważnionej.Konieczne jest, aby przedkładane dokumenty potwierdzające,że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie, zawierałyjednoznaczne i nie budzące wątpliwości potwierdzenie należytego wykonania i niezawierały sprzecznych z wykazem informacji.
11. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Wykonawcaokreśla cenę ofertową poprzez wskazanie w formularzu ofertowym (załącznik nr 1):
a) cenyza wykonanie zamówienia OGÓŁEM w złotych netto, wartości podatku VAT OGÓŁEM wzłotych, stawki podatku VAT w % oraz ceny za wykonanie zamówienia OGÓŁEM wzłotych brutto.
b) cenyza wykonanie zamówienia – „opracowanie częściowej zmiany studium uwarunkowańi kierunków zagospodarowania przestrzennego w obrębie miasta Wronki orazmiejscowości: Stare Miasto, Nowa Wieś, Smolnica i Stróżki” z podziałem nacenę w złotych netto i cenę w złotych brutto,
c) cenyza wykonanie zamówienia – „opracowanie miejscowego planu zagospodarowaniaprzestrzennego w obrębie miasta Wronki oraz miejscowości: Stare Miasto, NowaWieś, Smolnica i Stróżki” z podziałem na cenę w złotych netto i cenę wzłotych brutto.
2) Cenaofertowa obejmować musi całość zadania (zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia).
3) Cenaofertowa brutto powinna obejmować wszelkie koszty i składniki związane z realizacją przedmiotu zamówienia wynikające z ogłoszenia o zamówieniu orazwszelkie dodatkowe koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
12. Informacjao dokumentach i oświadczeniach, jakie mają załączyć Wykonawcy.
1) formularzofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 doniniejszego ogłoszenia,
2) wykazwykonanych usług, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 doniniejszego ogłoszenia o zamówieniu,3) aktualnyodpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestrulub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kserokopiapoświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niegoupoważnioną,
4) pełnomocnictwo– w przypadku, gdy reprezentantWykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania ofertywspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowaniawykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania izawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
5) oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązkówinformacyjnych przewidzianych w art.13 lub art.14 RODO (załącznik nr 5).
13. Informacjedodatkowe:
1) Oferta powinna byćsporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszegoogłoszenia bez modyfikacji jego treści przez Wykonawcę.
2) Oferty, które złożonezostaną po terminie wyznaczonym na ich składanie lub nie będę zawierać istotnychelementów zostaną pozostawione bez rozpatrzenia.
Załączniki:
1) Formularzofertowy (druk).
2) Wykazwykonanych usług (druk).
3) Projektumowy.
4) Szczegółowyzakres zamówienia – dot. częściowej zmiany studium.
5) Harmonogramprac planistycznych – dot. częściowej zmiany studium.
6) UchwałaRady Miasta i Gminy Wronki Nr V/61/2019 z dnia 28.02.2019 r. – dot. częściowejzmiany studium.
7) Szczegółowyzakres zamówienia – dot. MPZP.
8) Harmonogramprac planistycznych – dot. MPZP.
9) UchwałaRady Miasta i Gminy Wronki Nr V/62/2019 z dnia 28.02.2019 r. – dot. MPZP.
10) Wytycznew zakresie przygotowania MPZP w postaci numerycznej.
11) Obowiązekinformacyjny RODO.
12) Oświadczeniew zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lubart.14 RODO.
2019-10-23 13:13 | Izabela Morawiec |
Wronki,
dnia
23
października
2019
r. NIiPP.271.2.6.2019 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty Gmina Wronki informuje, że postępowanie przeprowadzone na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych do kwoty 30.000 euro na: „Opracowanie częściowej zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego” zostało rozstrzygnięte. Wybrana została oferta złożona przez: JAGABUDEX – PROJEKT Andrzej Jagucki ul. Marcelińska 61/8, 60-354 Poznań za kwotę w wysokości 38.900,00 zł brutto (słownie: trzydzieści osiem tysięcy dziewięćset złotych 00/100). Uzasadnienie wyboru oferty: Oferta Wykonawcy jest zgodna z Ogłoszeniem o zamówieniu. Wszystkie wymogi obligatoryjne określone w ogłoszeniu, dotyczące przedmiotu zamówienia, zostały przez Wykonawcę spełnione. |
Komunikaty