Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-08-2019 09:57:00 |
Składania : | 07-08-2019 07:16:37 |
Otwarcia : | 08-08-2019 10:15:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Znak sprawy: SG.2001. 12 .2019 Jastrzębie-Zdrój, 01.08.2019 r.
Przedmiotemzamówienia jest zakup i dostawa tonerów do urządzeń biurowych, zgodnie z poniższymzestawieniem:
1. HP LaserJet M1536,CE 278 A – black – zamiennik - 1szt.
2. HP LaserJet M 125A,CE283 A – black – zamiennik – 4szt.
3. HP LaserJet M 26A,CF 279 A – black – zamiennik – 2 szt.
4. HP LaserJet CE 255X, DX 255 X – black– oryginał – 1 szt.
5. SHARP DX2500, DX–25 GTBA – black – oryginał – 1 szt.
6. HP LaserJet MFP M477, CF 410XC – black – oryginał – 1 szt.
UWAGA: Pod pojęciem „ toner oryginalny ” rozumie się toner wyprodukowany przez producenta drukarki.
WARUNKI REALIZACJIZAMÓWIENIA:
1. Wykonawca gwarantuje, że produkty są nowe, fabrycznie zapakowane, wolne od wad i objęte gwarancją producenta na okres minimum dwóch lat od daty zakupu przez Zamawiającego lub do wyczerpania się środka barwiącego.
2. Zamawiający odsyła wadliwe tonery do Dostawcy wraz z kopią dowodu zakupu oraz z wydrukiem próbnym ( jeżeli istnieje możliwość techniczna ). Po weryfikacji przez sprzedawcę zostanie dokonana wymiana na produkt nowy i sprawny.
3. Termin realizacji zamówienia: 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia.
4. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy.
WARUNKI PŁATNOŚCI: Przelew w terminie 21 dni od daty dostawy towaru i otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
KOSZT DOSTAWY: Po stronie dostawcy do siedziby Zamawiającego: Jastrzębski Zakład Komunalny, ul. Dworcowa 17 D, 44-330Jastrzębie-Zdrój,
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
Ofertę należy złożyć na załączonym formularzu ofertowym podpisanym przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.
2019-08-07 07:16 | Ewa Hajduczek | Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Błąd techniczny przy wystawianiu postępowania. |
2019-08-02 13:02 | Ewa Hajduczek |
UWAGA! Przy składaniu oferty należy wypełnić na platformie Open Nexus jedną rubrykę podając wartość brutto całego zamówienia (za komplet). Natomiast w formularzu ofertowym załączonym do postępowania należy podać ceny jednostkowe poszczególnych tonerów. |
Komunikaty