Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą do Zamawiającego

Aleksandra Mrozek
Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój Oddział: Miejski Zarząd Nieruchomości
Termin:
Zamieszczenia : 18-06-2019 11:56:00
Składania : 26-06-2019 12:00:00
Otwarcia : 26-06-2019 12:05:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Miejskiego Zarządu Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na "Dostawę tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą do Zamawiającego" - Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wybrany asortyment.

Wykonawca zrealizuje dostawę do siedziby Zamawiającego tj. do Miejskiego Zarządu Nieruchomości, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. Dworcowa 17E (magazyn) na własny koszt w terminie określonym niżej.

Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie do 2 tygodni od daty podpisania zlecenia.

Okres gwarancji: minimum 24 miesiące

Dostarczony towar musi być tak zapakowany, aby zapobiec jego ewentualnemu uszkodzeniu lub pogorszeniu stanu podczas transportu do miejsca przeznaczenia.

Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość i ilość przekazanego towaru.

W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonych materiałach, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia materiałów wolnych od wad w terminie do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia.

KARY UMOWNE:

1. Zamawiający uprawniony jest do naliczenia Wykonawcy kar umownych w następujących wypadkach i wysokościach:

a) 10% wynagrodzenia brutto zaproponowanego w ofercie - za odstąpienie od zlecenia przez którąkolwiek ze stron z przyczyn zależnych od Wykonawcy lub niewykonanie przedmiotu zlecenia przez Wykonawcę;

b) 1% wynagrodzenia brutto zaproponowanego w ofercie - za nieterminowe wykonanie zamówienia, liczone za każdy dzień opóźnienia w jego wykonaniu.

2. Zamawiający jest uprawniony do potrącenia z faktury VAT/faktury Wykonawcy kar umownych i ewentualnych odszkodowań uzupełniających.

3. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie w/w kwot z faktury VAT/faktury bez uzyskiwania dodatkowej zgody.

4. Zamawiający jest uprawniony do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych Kodeksu cywilnego, jeżeli wysokość kary umownej nie pokrywa szkody w całości.

Warunki płatności:

30 dni od otrzymania kompletnego towaru/asortymentu objętego zleceniem pod warunkiem złożenia również Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.

Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.

Unieważnienie postępowania:

1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny.

2.Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy:

a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;

b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;

c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca,że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,czego nie można było wcześniej przewidzieć.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel.: 32 476 36 33 wewn. 40;

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie zlecenia.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opryskiwacz ręczny 1l.pdf pdf 86.7 2019-06-18 11:56:00 Przedmiot zamówienia
Opryskiwacz ręczny 5l.pdf pdf 134.08 2019-06-18 11:56:00 Przedmiot zamówienia
Oświadczenie Wykonawcy.pdf pdf 80.39 2019-06-18 11:56:00 Kryterium
DL.4242.217.2019.AM Załącznik do ogłoszenia.pdf pdf 70.28 2019-07-01 13:05:42 Publiczna wiadomość
DL.4242.217.2019.AM Załącznik do ogłoszenia.pdf pdf 68.45 2019-07-02 14:22:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-07-02 14:23 Aleksandra Mrozek Dzień dobry,

w związku z odstąpieniem od podpisania zlecenia przez jednego z Wykonawców, w załączeniu uaktualnione zestawienie Wykonawców, którzy zostali wybrani na dostarczenie przedmiotowych tuszy i tonerów do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych.

Z poważaniem,
Aleksandra Mrozek

DL.4242.217.2019.AM [...].pdf

2019-07-01 13:06 Aleksandra Mrozek Dzień dobry,

Miejski Zarząd Nieruchomości informuje, iż w postępowaniu pn.: „Dostawa tonerów i tuszy do drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą do Zamawiającego” złożonych zostało 18 ofert cenowych.

Dokonano wyboru ofert wg załącznika do niniejszego ogłoszenia.

Z poważaniem,
Aleksandra Mrozek

DL.4242.217.2019.AM [...].pdf

2019-06-27 07:53 Aleksandra Mrozek Dzień dobry,

zwracam się z prośbą o przesłanie nam Pełnomocnictwa lub innego dokumentu upoważniającego Pana Piotra Kowalczyka do reprezentacji Spółki. Niestety bez tego dokumentu nie jesteśmy w stanie przystąpić do dalszych prac związanych z realizacją zamówienia.

Bardzo proszę o przesłanie powyższego dokumentu na adres e-mail: logistyka@mznjastrzebie.pl bądź za pośrednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus w terminie do 28.06.2019 r. do godz. 15:00.

W przypadku nie złożenia dokumentów w powyższym terminie będziemy zmuszeni odrzucić Państwa ofertę.

Z poważaniem,
Aleksandra Mrozek
2019-06-18 12:25 Aleksandra Mrozek Dzień dobry,
dostarczone wkłady do drukarek winny charakteryzować się następującymi właściwościami:
a) oryginały (wyrób producenta urządzenia), muszą być w 100% fabrycznie nowe, nieregenerowane, nieprefabrykowane;
b) nie są ponownie napełniane tuszem lub tonerem;
c) nie dopuszcza się stosowania zamienników;
d) są przeznaczone do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych Brother i/lub Konica Minolta;
e) są oryginalnie zapakowane;
f) muszą posiadać znak firmowy producenta oraz etykietę zawierającą co najmniej numer katalogowy, wykaz drukarek dla których są przeznaczone i termin ważności.

Z poważaniem,
Aleksandra Mrozek

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Toner TN-3280 Kolor: black Typ urządzenia: Brother 2 szt. - (0)
2 Toner TN-3380 Kolor: black Typ urządzenia: Brother 4 szt. - (0)
3 Bęben DR-512K Bęben A2XN0RD (black) Typ urządzenia: Konica Minolta 4 szt. - (0)
4 Bęben DR-512CMY Bęben A2XN0TD Typ urządzenia: Konica Minolta 3 szt. - (0)
5 Toner TN321Y Kolor: yellow Typ urządzenia Konica Minolta 2 szt. - (0)
6 Toner TN321M Kolor: magenta Typ urządzenia Konica Minolta 2 szt. - (0)
7 Toner TN321C Kolor: cyjan Typ urządzenia Konica Minolta 2 szt. - (0)
8 Toner TN-321K Kolor: black Typ urządzenia Konica Minolta 5 szt. - (0)
9 Pojemnik na zużyty toner A4NNWY1 Oryginalny pojemnik na zużyty toner (waste toner box) Typ urządzenia: Konica Minolta 3 szt. - (0)
10 Toner TN-3480 Kolor: black Typ urządzenia: Brother 2 szt. - (0)
11 Bęben DR-3400 Typ urządzenia: Brother 2 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić. (0)
3 Dostawa - Koszt dostawy oraz wniesienie do magazynu po stronie dostawcy, proszę potwierdzić. (0)
4 Termin dostawy - maksymalnie do 2 tygodni od daty podpisania zlecenia, proszę potwierdzić. (0)
5 Gwarancja - min. 24 miesiące, proszę potwierdzić (0)
6 Oświadczenie Wykonawcy - Proszę o dołączenie wypełnionego Oświadczenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oświadczenie Wykonaw [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 898