Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa materiałów zabezpieczających roboty

Termin:
Zamieszczenia : 11-06-2019 13:40:00
Składania : 18-06-2019 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Tryb postępowania - przetarg nieograniczony

Nr postępowania - GRZ/262/91-SK/2019

Przedmiot zamówienia: Materiały zabezpieczające roboty:
1. Zapora U-20a - 20 szt.
2. Tablica kierująca U-21a/b gat I - 50 szt.   
3. Podstawa K1 - 50 szt.
4. Pachołek lekki PVC - 320 mm - 10 szt.
5. Pachołek lekki PVC - 500 mm - 20 szt.                                                                
                 

CENA OFERTOWA - ŁĄCZNA WARTOŚĆ (w PLN) CAŁEGO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WRAZ Z TRANSPORTEM

Warunki płatności
- przelew 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z przepisem art. 4 ust.3 ustawy z 9 listopada 2018r.  o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym.

Termin dostawy - do 14 dni od daty złożenia zamówienia
Zamówienie zostanie złożone najpóźniej do 30 dni od daty rozstrzygnięcia przetargu. 

Sposób realizacji usługi - podstawą dostawy towaru będzie zamówienie wysłane wybranemu dostawcy odrębnym pismem (faxem lub pocztą elektroniczną na adres mailowy wskazany przez Oferenta).

Informacje o kontakcie z Zamawiającym - osobami uprawnionymi do kontaktu z Oferentami na etapie przygotowania i składania ofert są:  
- sprawy formalne - Monika Mikoszek tel. 32/34-24-269, przetargi@pwik.com.pl  
- sprawy merytoryczne - Mateusz Potyka tel. 695927881.

Sposób składania ofert - oferty należy składać drogą elektroniczną poprzez platformę zakupową Open Nexus. 

Informacja na temat możliwości składania ofert częściowych - oferta musi obejmować całość zamówienia, Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Oferty częściowe zostaną odrzucone.

Informacja na temat możliwości składania ofert wariantowych - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Tryb oceny ofert -  
Zamawiający odrzuca ofertę, której treść jest niezgodna z wymaganiami określonymi w postępowaniu, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, z zastrzeżeniem zdania poniżej.
W toku dokonywania oceny złożonych ofert, Zamawiający może żądać uzupełnienia dokumentów lub udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.Zamawiający odrzuca ofertę Oferenta, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień nie spełnia wymagań Zamawiającego.

Sposób zadawania pytań i udzielania odpowiedzi:
 - pytania do postępowania należy zadawać za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość",
- Zamawiający treść zapytań wraz z wyjaśnieniami umieści na stronie z ogłoszeniem, w zakładce "Komunikaty". Udzielając wyjaśnień Zamawiający nie ujawni źródła zapytania,
- korespondencja prowadzona jest w języku polskim,
- pytania związane z obsługą platformy - Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr. 22/101-02-02 (od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 17.00)

Okres związania ofertą - 30 dni od dnia ostatecznego terminu składania ofert.

Uczestnicy postępowania zostaną poinformowani o wyniku postępowania poprzez ogłoszenie na stronie Zamawiającego w zakładce "Komunikaty". Złożenie oferty jest równoznaczne ze zgodą składającego ofertę na podanie do publicznej informacji jego danych (nazwa, miejscowość) oraz oferowanej przez niego ceny. Jeżeli wybrany Oferent wycofa swoją ofertę, wybór ofert może zostać przeprowadzony ponownie, spośród ofert złożonych, o ile nie zostaną one odrzucone. 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez podania przyczyn.
Zamawiający zastrzega, że ogłoszenie, a także warunki postępowania mogą być zmienione lub odwołane bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek negatywnych konsekwencji, w tym odszkodowania czy odsetek.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla Oferenta zawarta jest w załączniku do postępowania o nazwie: "KLAUZULA RODO ART. 13". Prosimy o zapoznanie się z treścią klauzuli. Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby Oferent, w przypadku wskazania w dokumentacji ofertowej danych osobowych innych osób (np. pracowników,podwykonawców) przekazał tym osobom załącznik do postępowania o nazwie:"KLAUZULA RODO ART. 14" wraz z informacją dotyczącą przedmiotu postępowania, w związku z którym Zamawiający otrzymał przedmiotowe dane.Złożenie oferty będzie równoznaczne z potwierdzeniem przez Oferenta wykonania obowiązku wskazanego w zdaniu poprzedzającym (w przypadku przekazania Zamawiającemu danych innych osób). 

Postępowanie prowadzone jest w oparciu „Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Rudzie Śl.” dostępny na stronie internetowej www.pwik.com.pl 

Przetarg nie jest objęty ustawą Prawo zamówień publicznych.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
KLAUZULA RODO ART 14x.pdf pdf 20.8 2019-06-11 13:40:00 Postępowanie
KLAUZULA RODO ART 13x.pdf pdf 18.9 2019-06-11 13:40:00 Postępowanie
zapora-bariera-drogowa-biala-pcv-u20a.jpg jpg 18.81 2019-06-12 14:51:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-06-21 13:32 PWiK Sp. z o.o. Ruda Śląska I.R. Do realizacji zamówienia wybraliśmy Wykonawcę:
KATMAR-ZNAKI KATARZYNA KRYCZKA-ZIELIŃSKA Katowice
- oferowana cena brutto: 11.193,00 zł
2019-06-17 09:47 PWiK Sp. z o.o. Ruda Śląska I.R. PYTANIE:
Dzień dobry,
Jesteśmy zainteresowani złożeniem oferty do wspomnianego przetargu, niemniej mam kilka pytań dot. Wskazanych produktów:
- czy zapora U20a mamy na myśli samą blachę? Czy słupki z podstawami, bądź stojaki również? Doprecyzowując jeszcze rozmiar 1750x250?
- tablica kierująca u21 A/B - z PVC?
- co do pachołków lekkich - odblaskowe? I jeszcze pytanie o słupek niski 320mm - czy ta wysokość jest dokładnie taka konieczna? Bardziej popularne są pachołki o wysokości 300 lub 340mm. Niemniej jeśli konieczne jest 320 mm to jak najbardziej spróbujemy takie nabyć
Będę wdzięczna za odpowiedzi, są one niezbędne do rzetelnego oszacowania wartości zamówienia.

Odpowiedź Zamawiającego:
- zapora drogowa – bariera U20a w całości tworzywowa (patrz rysunek w poprzednim zapytaniu Oferenta).
- tablica kierująca u21 A/B PCV.
- pachołki odblaskowe o wymiarach standardowych w granicy 300 -340. Nie ma konieczności szukania specjalnie 320 mm. Takie ostatnio kupiiśmy.


2019-06-12 14:51 PWiK Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej M.M. Pytanie Oferenta:
Proszę o informację czy zamawiający poprzez zaporę U-20a rozumie zaporę U-20a siatkową czy ma na myśli U-20a znak, jeżeli tak proszę o podanie długości 1750 mm, 2250 mm lub 2750 mm?
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający przez określenie zapora U-20 rozumie zaporę drogową U-20 PCV o długości min. 2m (zdjęcie poglądowe w załączeniu).

zapora-bariera-drogo [...].jpg

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Materiały zabezpieczające roboty należy podać łączną wartość całego przedmiotu zamówienia wraz z transportem 1 dostawa PWiK Sp. z o.o.
ul. Pokoju 13
41-709, Ruda Śląska
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 718