Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 03-06-2019 13:47:00 |
Składania : | 06-06-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | 06-06-2019 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Prowod Sp. z o. o. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców i zapraszamy do składania ofert na:
"Dostawę materiałów eksploatacyjnych wod-kan niezbędnych do wykonywania prac remontowych na sieci wodociągowej i kanalizacyjnej".
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: min. 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- termin realizacji: do 7 dni od złożenia zamówienia;
- dodatkowe koszty związane z dostawą: po stronie Wykonawcy;
- dostawa zamówienia pod adres: Prowod Sp. z o. o. - Biuro Zarządu, ul. Janiny Kłopockiej 3, 45-920 Opole;
- Zamawiający wymaga, aby wszystkie elementy zamówienia były zgodne z odpowiednimi przepisami prawa oraz normami dla tego typu produktów oraz aby posiadały stosowne w tym zakresie deklaracje, certyfikaty i atesty. Wykonawca powinien dostarczyć wraz z zamówieniem: deklaracje zgodności PN/EN lub CE lub deklaracje właściwości użytkowych, atest higieniczny PZH dla produktów, które będą miały kontakt z wodą pitną,dokument gwarancyjny – jeśli dotyczy;
- Zamawiający wymaga złożenia oferty na cały zakres zamówienia. Nie dopuszcza się składania ofert na wybrane elementy zamówienia;
- Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą Kosztorys szczegółowy, z którego będzie wynikała cena ofertowa, opracowany na podstawie załącznika do niniejszego zapytania ofertowego. Kosztorys należy dołączyć w formie edytowalnej oraz formie podpisanej i zeskanowanej.
Wszelkie szczegółowe informacje nt. przedmiotu zamówienia znajdują się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty