Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-05-2019 08:35:00 |
Składania : | 03-06-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | 03-06-2019 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju zaprasza wykonawców do składania ofert na "Dostawę 2 szt. preparatu czyszcząco-dezynfekującego i dezodorującego COIL DISINFECTA (pojemność 5 l) wraz z transportem do Zamawiającego".
Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia:maksymalnie do 2 tygodni od daty podpisania zlecenia.
Wykonawca zrealizuje dostawę do siedziby Zamawiającego tj. do Miejskiego Zarządu Nieruchomości, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. Dworcowa 17E (magazyn) na własny koszt w terminie określonym niżej.
Dostarczony towar musi być tak zapakowany, aby zapobiec jego ewentualnemu uszkodzeniu lub pogorszeniu stanu podczas transportu do miejsca przeznaczenia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość i ilość przekazanego towaru. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonych materiałach, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia materiałów wolnych od wad w terminie do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia.
KARY UMOWNE:
1. Zamawiający uprawniony jest do naliczenia Wykonawcy kar umownych w następujących wypadkach i wysokościach:
a) 10% wynagrodzenia brutto zaproponowanego w ofercie - za odstąpienie od zlecenia przez którąkolwiek ze stron z przyczyn zależnych od Wykonawcy lub niewykonanie przedmiotu zlecenia przez Wykonawcę,
b) 1% wynagrodzenia brutto zaproponowanego w ofercie - za nieterminowe wykonanie zamówienia, liczone za każdy dzień opóźnienia w jego wykonaniu.
2. Zamawiający jest uprawniony do potrącenia z faktury VAT/faktury Wykonawcy kar umownych i ewentualnych odszkodowań uzupełniających.
3. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie w/w kwot z faktury VAT/faktury bez uzyskiwania dodatkowej zgody.
4. Zamawiający jest uprawniony do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych Kodeksu cywilnego, jeżeli wysokość kary umownej nie pokrywa szkody w całości.
Warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT/faktury. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
Unieważnienie postępowania:
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny. 2.Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca,że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,czego nie można było wcześniej przewidzieć.
W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel.: 32 476 36 33 / 32 475 25 97 wew.33,- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie zlecenia.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty