Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-05-2019 11:12:00 |
Składania : | 22-05-2019 12:00:00 |
Otwarcia : | 22-05-2019 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Miejskiego Zarządu Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców do składania ofert na dostawę 10 opakowań opasek zaciskowych (trytytek) w opakowaniach po 100 szt. w każdym wraz z transportem do Zamawiającego.
Dane techniczne i właściwości opasek zaciskowych (trytytek):
a) długość: 280 mm;
b) szerokość: 3,6 mm;
c) kolor: dowolny (np. biały);
d) odporność na zrywanie;
e) odporność na warunki atmosferyczne i promieniowanie UV.
1 opakowanie = 100 szt.
Wykonawca zrealizuje dostawę do siedziby Zamawiającego tj. do Miejskiego Zarządu Nieruchomości, 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. Dworcowa 17E (magazyn) zgodnie z Zaproszeniem do złożenia oferty i na własny koszt w terminie określonym niżej.
Dostarczony towar musi być tak zapakowany, aby zapobiec jego ewentualnemu uszkodzeniu lub pogorszeniu stanu podczas transportu do miejsca przeznaczenia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość i ilość przekazanego towaru.
W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonych materiałach, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia materiałów wolnych od wad w terminie do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia.
KARY UMOWNE:
1. Zamawiający uprawniony jest do naliczenia Wykonawcy kar umownych w następujących wypadkach i wysokościach:
a) 10% wynagrodzenia brutto zaproponowanego w ofercie - za odstąpienie od zlecenia przez którąkolwiek ze stron z przyczyn zależnych od Wykonawcy lub niewykonanie przedmiotu zlecenia przez Wykonawcę,
b) 1% wynagrodzenia brutto zaproponowanego w ofercie - za nieterminowe wykonanie zamówienia, liczona za każdy dzień opóźnienia w jego wykonaniu.
2. Zamawiający jest uprawniony do potrącenia z faktury VAT/faktury Wykonawcy kar umownych i ewentualnych odszkodowań uzupełniających.
3. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie w/w kwot z faktury VAT/faktury bez uzyskiwania dodatkowej zgody.
4. Zamawiający jest uprawniony do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych Kodeksu cywilnego, jeżeli wysokość kary umownej nie pokrywa szkody w całości.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT/faktury;
- termin realizacji: maksymalnie do 7 dni od daty podpisania zlecenia;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy.
Unieważnienie postępowania:
1.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny.
2.Zamawiający zastrzega sobie również prawo do unieważnienia postępowania w sytuacji, gdy:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty;
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca,że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym,czego nie można było wcześniej przewidzieć.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel.:(32) 476 36 33 / 475 25 97 wew.38,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie zlecenia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty